نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
سه‌شنبه ۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۴
۴ |
۲
فعلاً قرار نیست استقلالی‌ها اعتصاب کنند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلالی‌ها قبل از بازی با نساجی مازندران اعتصاب کرده و تقریباً بدون تمرین راهی قائمشهر شدند.

نکته جالب توجه اینجاست که استقلال هر وقت کمتر تمرین می‌کند، بهتر می‌برد! آن‌ها در غیاب چند بازیکن اصلی خود به راحتی و با نتیجه ۳ بر یک از سد نساجی عبور کردند. آن هم در شرایطی که قبل از بازی، تمرینی انجام نداده و یا نهایتا یک جلسه تمرین سبک که حالت ریکاوری داشت را برگزار کرده بودند.

 حالا و در آستانه بازی با سپاهان شنیدیم قرار است تمرینات استقلال به صورت منظم برگزار شود و حداقل تا لحظه نگارش این مطلب خبری از اعتصاب و تمرین نکردن نیست. هرچند که هر لحظه امکان دارد شرایط عوض شود.

احمد مددی مدیرعامل استقلال در مصاحبه خود گفته بود بازیکنان می‌توانند بعد از بازی با نساجی به دفتر باشگاه آمده و در مورد مسائل مالی خود صحبت کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بابی ساندز: IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    عجیبا غریبا. حالا که این اعتصابها انقد خوب جواب داده بهتره یه هفته قبل از بازی با الهلال هم اعتصاب کرده و بدون تمرین بازی کنن، به امید نورافکن که صددرصد پیروز میشن. اینا احتمالا تو اعتصاباشون پودر جک تری‌دی‌ای چیزی میریزن که انقد خوب مثل اسب میدون و نتیجه میگیرن. معععع!!
  • بابی ساندز: IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    عجیبا غریبا. حالا که این اعتصابها انقد خوب جواب داده بهتره یه هفته قبل از بازی با الهلال هم اعتصاب کرده و بدون تمرین بازی کنن، به امید نورافکن که صددرصد پیروز میشن. اینا احتمالا تو اعتصاباشون پودر جک تری‌دی‌ای چیزی میریزن که انقد خوب مثل اسب میدون و نتیجه میگیرن. معععع!! ببخشید صدای اسب بلد نبودم دربیارم صدای بز درآوردم.
  • پویا IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    اعتصاب استقلالیها فقط برای مواقعیه که بتونن باجگیری کنن ویا با فشار به وزیر و وکیل و فدراسیون و کمیته انضباطی و داوران جلوی قهرمانی پرسپولیسو بگیرن . الان که فرقی نداره چرا باید اعتصاب کنن
  • ایمان IR ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    مددی: پولهای پاداش مددی را جزو بیلان کاری خودم حساب میکنم ولی مجیدی نباید جوری پاداش بده ه من بشم آدم بده، موقع پاداش دادن بگه منم بیام عکس بگیرم بزارم تو پرونده ام بعد از 3 ماه فریاد مجیدی که بازیکن جدید نمیخوام با همینا تمدید کنید، مددی تازه از 2 روز پیش گفته میخواد تمدید کنه با بازیکنا! البته میلیچ و شیخ و قائدی را پیش فرض حظف کرده، پنجره تیم بسته است و ... مددی عزیز باز برای خشنودی وزیر یه شکایت دیگه را بخاطر عدم پرداخت پول شکایت بازنده شد! بعد برای اینکه گند کارش را بپوشونه رفته دادگاه شکایت کرده از کنعانی که البته اینم فرمالیته است برای بستن دهن طرفداران چون خودش گفته تو استقلال مونده تا به هدفش برسه 160میلیارد را میگه 80 میلیارد 5 میلیارد پول طرفدران را یه بار میگه 300 میلیون یه بار میگه 800 میلیون یه بار میگه 600 میلیون 20 میلیارد همراه اولم گفته 10 میلیارد وزیر چجوری ثابت کنه داره از ریش میزنه؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی