کانادا ۳ - ایران ۰/ نمایش دور از انتظار شاگردان آلکنو مقابل کانادا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ملی پوشان والیبال ایران که دو دیدار نخست خود در سی و دومین بازیهای المپیک را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند در سومین دیدار غافلگیر شدند و برابر کانادا تن به شکست بدی دادند.

تیم ملی والیبال ایران که در دیدار نخست برابر تیم قدرتمند لهستان به پیروزی رسیده بود و در دومین دیدار ونزوئلا را هم شکست داده بود، از ساعت ۴:۳۰ دقیقه امروز چهارشنبه در سومین دیدار خود به مصاف تیم ملی کانادا رفت و تن به شکست ۳ بر صفر داد.

شاگردان الکنو برای اینکه صعودشان به مرحله بعدی رقابت‌های والیبال المپیک را قطعی کنند با انگیزه‌ای بالا وارد زمین شدند اما در ست اول با یک غافلگیری بزرگ از سوی حریف مواجه شدند.

کانادایی‌ها که به نظر می‌رسید آنالیز بسیار خوبی از تیم ملی ایران انجام داده بودند در سرویس‌ها و دریافت‌ها عالی کار کردند و ست اول را با اختلاف زیاد و با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ از ایران بردند. این در حالی بود که ملی پوشان ایران در لیگ ملت‌ها کانادا را شکست داده بودند.

با شروع دست دوم شرایط برای تیم ملی ایران متفاوت شد و شاگردان الکنو نمایش بهتری داشتند و تا وقت استراحت فنی دوم رقابت نزدیکی با کانادا داشتند اما بازهم این حریف با انگیزه و متحول شده بود که اختلاف با ایران را زیاد کرد و ست دوم را هم ۲۵ بر ۲۰ به سود خود خاتمه داد.

سعید معروف؛ والیبال ایران - کانادا (المپیک 2020)

ملی پوشان ایران در دو ست نخست تلاش زیادی کردند تا به بازی برگردند و بتوانند قدرت بالا و انگیزه عجیب کانادا را مهار کنند اما این تیم با نمایشی کم اشتباه اجازه این کار را به ملی پوشان کشورمان نداد و با اقتدار با کارش ادامه داد.

ست سوم شرایط برای تیم ملی ایران بهتر شد و نمایش بهتری را از ملی پوشان شاهد بودیم و حتی در برخی امتیازات از حریف پیش افتادند اما این کانادا بود که در یک روز خوب و کم اشتباه در دفاع و سرویس بسیار خوب عمل کرد و با استفاده از اشتباهات بازیکنان ایران به برتری ۲۵ بر ۲۲ رسید تا ضمن کسب یک پیروزی عالی، نخستین شکست ایران را هم رقم بزند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهدی US ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    بسیار خوب شد باختن. ملتی که جنبه پیروزی ندارند و با یه پیروزی بر لهستان صد ها هزار نفری میرن به زن و بچه کاپیتان لهستان فحاشی می کنند تحویل بگیرند. شکست نوش جونتون
    • hb IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      الان هموطن هات را کوچک کردی و کوبیاک بی وجود را بردی بالا بردی بهت جایزه میدن افسوس که همچون تویی هموطن منی
  • مچید IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    ضمن عرض خسته نباشید به بازیکنها دراصل تیم والیبالمون اینه اگه بعضی از بازیهامون یه جرقه ای میزنیم نباید انتظاراتمون رو در حد مدال المپیک بالا ببریم مدال المپیک برنامه ریزی و تدارکات قوی احتیاج داره
  • A.m IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    بطور حتم بچه ها تلاش خودشون رو انجام دادند ‌ بچه ها متشکریم انشاءا..با روحیه عالی برای بازی بعدی
  • . IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    تیمی که نوسان داره نمیتونه موفق باشه
    • .. IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      چرا تا باختن تخریب میکنید؟؟؟؟ لهستان رو دیدید باخت ولی همه حمایت کردن و باعث شدن تیم روحیشو از دست نده و بازی بعدی رو بردن ولی ما به جای حمایت تخریب میکنیم پس حمایت کنیم تا بازیکنا روحیشونو از دیت ندن و بازی بعدی رو من مطمئن هستم اگر حمایت کنیم میبرن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی