چهارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲
۰ |
۵
بهترین مکمل‌های ورزشی برای ورزشکاران
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

ورزشکاران به دلیل انجام کارهای فیزیکی سنگین و حرکات ورزشی پرفشار، بیش از دیگر افراد جامعه به مواد غذایی و خوراکی‌های مفید نیاز دارند.

خوردن غذاهای زیاد، چه از نظر مادی و چه از نظر بدنی برای ورزشکار امکان پذیر نیست. به همین دلیل خرید مکمل بدنسازی در بین تمامی ورزشکاران حرفه‌ای مرسوم است. برای پیدا کردن بهترین مکمل‌های ورزشی، باید دردسرهای زیادی را متحمل شوید.

انواع مکمل‌های ورزشی

موارد استفاده مکمل‌های ورزشی گوناگون است. خرید مکملهای ورزشی، بسته به سبک کاری و نیاز بدن ورزشکار انجام می‌شود. تفاوتی ندارد که شما برای خرید مکمل بدنسازی به سراغ داروخانه آنلاین می‌روید یا فروشگاه‌های حضوری. قبل از آن‌که بخواهید خریدتان را انجام دهید، باید بسته به نیاز خود یکی از انواع مکمل‌های ورزشی را انتخاب کنید. 

· مکمل‌های افزایش حجم: این نوع از مکمل‌ها برای بیشتر کردن حجم عضلات در بدن ورزشکار استفاده می‌شود. با خوردن این مکمل‌ها، عضله سازی در بدن شروع می‌شود. بسته به نوع تمرین، می‌توان میزان و مکان عضله سازی را کنترل کرد.

· مکمل‌های افزایش قدرت: قبل از مسابقات ورزشی، بیشتر ورزشکاران به سراغ خرید مکمل‌های ورزشی افزایش قدرت می‌روند. این مکمل‌ها به یکباره اثر نمی‌کنند اما با استفاده طولانی مدت، می‌توان تفاوت زیادی را در قدرت بدنی مشاهده کرد.

· مکمل‌های چربی سوزی: در کنار مکمل‌های عضله سازی، باید از مکمل‌های چربی سوزی نیز استفاده کرد. مهم است که چربی‌های غیر ضروری و اضافی در بدن به انرژی تبدیل شده تا به جای آن، از عضله قرار بگیرد. 

مکمل‌های ورزشی برای چه کسانی خوب است؟

خرید مکمل‌های ورزشی، مناسب کسانی است که می‌خواهند از میان افزایش حجم بدن و عضله، افزایش قدرت و کاهش چربی‌های بدن، یک کار را انجام دهند. ورزشکاران برای تامین نیازهای بدن خود به خرید مکمل بدنسازی از داروخانه آنلاین یا هر جای دیگر نیاز دارند. در صورتی که با انجام کارهای سنگین ورزشی، خیلی سریع خسته می‌شوید، به مکمل نیاز دارید. اگر با وجود تمرینات فراوان، هنوز از حجم عضلات بدن خود رضایت ندارید، باید از مکمل استفاده کنید. اگر قبل از دوره حجم، رژیم غذایی سنگینی داشتید و چربی‌های زیادی در پهلوها و بازوهای خود احساس می‌کنید، باید به خرید مکمل بدنسازی چربی سوز فکر کنید.

بهترین مکمل‌های ورزشی برای ورزشکاران

مکمل‌های ورزشی برای چه کسانی خوب نیست؟

تاثیرگذاری مکمل‌های ورزشی و انواع مکمل بدنسازی، روی بدن است اما مازاد پروتئین‌های موجود در این مکمل‌ها، از مسیر کبد و کلیه می‌گذرد. مهم است ورزشکاران به این نکته توجه زیادی داشته باشند. در صورتی که عملکرد کبد و کلیه شما، به خوبی ارگان‌های سالم نیست، از مکمل استفاده نکنید. اگر نمی‌خواهید ورزش حرفه‌ای و سنگین را دنبال کنید، خرید مکمل‌های ورزشی را فراموش کنید. رسوب گذاری پروتئین در کبد و کلیه می‌تواند منجر به فاسد شدن بافت، از دست دادن عضو و حتی مرگ شود.

خرید مکمل های ورزشی

در انتخاب مکمل های ورزشی از داروخانه آنلاین یا حضوری، می‌توانید بین مدل‌های مختلف ایرانی و خارجی انتخاب کنید. در ادامه بهترین مکمل‌های ورزشی برای ورزشکاران را معرفی خواهیم کرد:

خرید مکمل بدنسازی پروتئین وی

مکمل پروتئین وی بر پایه شیر تولید شده و در ترکیبات آن می‌توان دو پروتئین اساسی کازئین (80%) و آب پنیر (20%) را مشاهده کرد. این مکمل جزو پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین مکمل‌های مناسب برای تمامی ورزشکاران آن قرار دارد. پروتئین وی در طعم‌های توت فرنگی، وانیلی و شکلاتی موجود است و می‌توانید برای سفارش آن به داروخانه آنلاین و فیزیکی مراجعه کنید. از جمله فواید مکمل پروتئین وی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

· افزایش وزن بدن بدون افزایش چربی 

· امکان مصرف روزانه 

· تولید انرژی لازم برای تحرک زیاد

· افزایش عضله سازی برای ورزشکاران و بدنسازان 

· سرعت جذب بالا

بهترین مکمل‌های ورزشی برای ورزشکاران

خرید مکمل بدنسازی کراتین

کراتین از جمله پروتئین‌های اصلی برای عضله سازی در بدن است. ورزشکارانی که به دنبال افزایش عضله در بدن خود، باید از مکمل‌های ورزشی کراتین استفاده کنند. بیش از 95% کراتین موجود در بدن، برای عضله سازی مصرف می‌شود. مازاد این مقدار را می‌توان در بافت‌های مغز، کبد و کلیه پیدا کرد. مصرف کراتین در ورزشکارانی که با مشکلات کبدی یا کلیوی دست و پنجه نرم می‌کنند، باید زیر نظر پزشک صورت بگیرد. از جمله مهم‌ترین فواید کراتین برای بدن ورزشکاران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

· افزایش آب رسانی به سلول‌های بدن

· عضله سازی و چربی سوزی

· افزایش سطح هورمون‌ها

· افزایش قدرت بدنی برای تمرین بیشتر

خرید مکمل بدنسازی گلوتامین

گلوتامین، اسید آمینه‌ای ضروری در بدن است. برای تشکیل پروتئین‌های گوناگون در بدن، باید از اسید آمینه‌های مختلفی استفاده کرد. بدون اسید آمینه گلوتامین، روند تولید پروتئین و عضله سازی در بدن متوقف می‌شود. ورزشکارانی که از کراتین برای عضله سازی استفاده می‌کنند، ممکن است در طول زمان دچار عضله سوزی شوند. این اتفاق، حجم عضله‌های بدن ورزشکار را کاهش می‌دهد و بدن شما با انجام فعالیت‌های سنگین به سرعت خسته می‌شود. از طرفی، برای جلوگیری از رسوب پروتئین‌های مازاد در بدن به خصوص در ارگان‌هایی مانند کبد و کلیه، باید سوخت و ساز بدن را متعادل نگه داشت. گلوتامین به این کار نیز کمک می‌کند. فواید اصلی گلوتامین می‌تواند در سه مورد زیر خلاصه شود:

· بهبود عملکرد دستگاه گوارش و حفظ سلامت آن

· پیشگیری از عضله سوزی و حفظ حجم عضلات

· جلوگیری از رسوب پروتئین در مغز

خرید اینترنتی مکمل بدنسازی از داروخانه آنلاین دارودراگ

خرید مکمل‌های ورزشی اورجینال و باکیفیت اهمیت زیادی برای سلامت بدن ورزشکار دارد. خرید مکمل بدنسازی غیر اصل و تاریخ مصرف گذشته، می‌تواند خطرات جدی برای سلامت جسمی و جان شما ایجاد کند. به همین دلیل مهم است که برای خرید مکمل‌ها به سراغ فروشگاه‌ها و سایت‌های معتبر بروید. خرید اینترنتی مکمل‌های بدنسازی از داروخانه آنلاین دارودراگ، به شما کمک می‌کند تا تمامی محصولات مورد نظر خود را در سریع‌ترین زمان ممکن تهیه کنید. علاوه بر آن امکان دریافت مشاوره رایگان تلفنی و اینترنتی برای شما وجود دارد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت داروخانه آنلاین دارودراگ، تمامی محصولات مناسب برای ورزشکاران را مشاهده کنید. پشتیبانان و مشاوران دارودراگ نیز همواره برای پاسخگویی به تمامی سوالات و ابهامات شما آماده هستند. تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه دارودراگ، دارای برچسب سلامت از سازمان غذا و دارو هستند. از طرفی، اصالت و اورجینال بودن تمامی مکمل‌ها، از سوی دارودراگ تضمین می‌شود. برای خرید تنها کافی است تا محصولات مختلف بدنسازی را به سبد خریدتان اضافه کرده و هزینه آن را پرداخت نمایید. پس از آن، روند ارسال کالا در تهران توسط پیک برای شما آغاز می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی