رضا رجبی - استقلال
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رضا رجبی کارشناس فوتبال گفت: در هفته آخر لیگ برتر همه تیم‌ها از جمله استقلال و پیکان باید مقابل حریفانش شرافتمندانه و با همه قدرت بازی کنند.

بیستمین دوره از رقابتهای لیگ برتر به ایستگاه پایانی رسید و تکلیف قهرمان و دومین تیم سقوط کننده نیز در همین هفته مشخص خواهد شد. درباره حواشی رقابت های لیگ در هفته آخر و همچنین مسائل مربوط به استقلال رضا رجبی پیشکسوت این تیم به این نکته ها اشاره کرد:

*از چند روز پیش جوی ایجاد شده که فضا را برای استقلال مسموم می‌کند و خیلی از دوستان را می بینم که عنوان می‌کنند استقلال باید شرافتمندانه و با همه قوا بازی کند. من خیال این دلواپسان را راحت می‌کنم و می‌گویم استقلال تیمی نیست که هرگز از چارچوب «فیرپلی» خارج شود. هیچکس حق این را ندارد بگوید سرمربی چه بازیکنی را در ترکیب بگذارد، نباید عنوان شود تیم اول و دوم. این حق سرمربی است که هر بازیکنی را صلاح بداند در ترکیب اولیه تیمش قرار دهد، اما هیچ سرمربی حق ندارد از اصول جوانمردی و شرافت در فوتبال عدول کند.

*بازی جوانمردانه و شرافتمندانه فقط خاص استقلال نیست و همه تیم‌ها باید در هفته آخر با همه قدرت به میدان رفته و جوانمردانه بازی کنند. تیم پیکان هم شامل این موضوع می‌شود. همینطور آلومینیوم اراک که این بازی برای خودش مهم نیست، اما برای چند تیم در پایین جدول مهم است. حتی مس رفسنجان هم باید مقابل ذوب آهن شرافتمندانه و با همه قوا بازی کند. اما نمی‌دانم چرا فشار را روی استقلال وارد می‌کنند.

*امتیاز دیدار با سپاهان به درد استقلال نمی‌خورد و این تیم و هوادارانش فقط به جام حذفی و قهرمانی در این مسابقات فکر می‌کنند. اما از این بازی می‌شود به عنوان یک بازی تدارکاتی خیلی خوب برای جام حذفی برداشت کرد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس US ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    کسی اصلا از آل خسروانی انتظار شرافت و اخلاق نداره چه به خودشون می گیرن
    • ضدمافیاباشیم IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      اتفاقا همه نظرها به سمت و سوی پیکان و تارتار باید باشه لنگیا برای رد گم کردن از هر راه و رویه ای استفاده میکنن تهمت و افترا و جوسازی که اولین وظیفه شونه
  • فيك رد IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    كساني كه مي خواهند فشار را بر دوش استقلال بگذترند افرادي هستند كه بازي با ابومسلم و فرستادن تيم دوم و باعث سقوط صبا باطري را بياد دارند، و الان دقيقا" به علت همين سابقه نوراني !! فرياد تيم دو و سوم سر داده‌اند.
  • رجب صفروف IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    کینه شتری کیسه کشان پایانی ندارد.ازچندروز پیش گفته شده مجیدی قصد دارد ذخیره هایش را به بازی به سه پاهان بفرستد.بازی دادن یا ندادن بازیکن حق سر مربیه ولی اون مسائل پشت پرده که بیت ساکت مافیایی و دلالان صورت میگیرد مشکل ساز میشود.علی ایحال پرسپولیس چه سه پاهان ببرد یا نبرد درزمین نتیجه بازی را مشخص خواهد کردنه بیرون زمین سبز.یاحق.
  • امیر شکوهی IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    بیشتر باید به پیکان فشار بیارن با مربی سابقه دار و لنگیش
    • کتک خوران فرودگاه IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      شما مرد بودین شکوفه خانم خودتون نمی باختین ..خود کیسه چهار امتیاز به پرسپولیس داده بعد انتظار داره پیکان بیاد پرسپولیس و ببره ..حالا خوبع تیم مقابل ما پیکانه و.تاکتیکش فقط اوت دستی ه ...
  • شمسعلی IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    مگه لنگی ها هفته اهر بع سیاه جامگان باختن با ترکیب دوم کسی حرفی بهشون زد؟؟؟؟
  • #بابا مسعود IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    از الا دارن فرافکنی می کنند چون تارتار به یحی راه می ده
    • حمید علوی CA ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      بنظر بنده نه استقلال به سپاهان راه میده، نه تارتار به پرسپولیس. احتمالا هم سپاهان میبازه هم پرسپولیس
  • کوروش IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    این کارا فقط و فقط از تیم پرسپولیس برمیاد. تو بازیهای آسیایی که استقلال به گواه کارشناسان در گروه مرگ بود و پرسپولیس تو گروه معمولی، وقتی یحیی دید نتیجه بازی با الوحده امارات میتونه تو صعود استقلال و تراکتور به عنوان تیم دوم گروه شانس داشته باشه، عامدانه ذخیره ها را به زمین فرستاد و باخت تا شانس صعود استقلال و تراکتور کمتر بشه. خدا را شکر استقلال بدون نیاز به این نتیجه ها با اقتدار به عنوان تیم اول صعود کرد. حتی یکنفر از استقلالی ها هم بابت این کار خرده ای نگرفت و با تکیه بر توان خود از گروه مرگ صعود کرد. کافر همه را به کیش خود پندارد. پس لطفا ببندید.......
    • کوروش کتک خور فرودگاه IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      الان مثلا کیسه میاد جلوی شله زرد محکم بازی می گنه تا ما قهرمان بشیم ؟؟؟؟؟پرسپولیس چهارده تیم از پانزده تیم لیگ برتر و برده و با همه تبانی و داوری هایی که برای شله زرد و کیسه گرفتن با دو امتیاز اختلاف اوله. ...با این همه بازیکن اماده در پرسپولیس اگر بخواد ببازه و با کمک کیسه قهرمان بشه همون بهتره قهرمان نشیم ..کیسه کش جان شما عرضه داشتین خودتون تو لیگ به پرسپولیس نمی باختین .حالا هم برین چهار تا از شله زرد بخورید از اون ور ما مببریم و باختتون بی اثر میشه ..شله زرد کم بازیکن نداره و از پرسپولیس هم در لیگ نباخته سر مربی شم مرزبانه در اصل ..شل کردن همین جوری فجایع شیش تایی و هفت تایی در پاچه تون نذاره .خخخخخخخخخخخ
  • ناشناس IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    به ما ربطی نداره چه ترکیب وچه جوری در تلاش باختن هستید ،ما پرسپولیسیها با این تیم باغیرت خیلی منطقی با اختلاف دوگل میبریم..کیسه کشا و سکه لای گز دنبال یخ برای خنک کردن بگردند.
    • هموطن IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      البته معلومه که تارتار برای خوش خدمتی و افزایش شانس حضورش حتما به شما راه میده
  • صمد قلی IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    اولا ما پرسپولیسی ها اصلا مهم نیست استقلال و سپاهان چه برنامه ای دارند چون کنترل اوضاع تحت مدیریت خودمان است . این موضوع تبانی با سپاهان هم خروجی بلوف زنی خود استقلالی ها بود که در فضای مجازی می گفتند ما عمدا به سپاهان می بازیم که به خیال خام خودشان مثلا به پرسپولیس فشار روحی وارد کنند . اما موضوع کلی این است که به اذعان خود استقلالی ها ، این تیم دو بار در آستانه قهرمانی عامدانه باختند تا سر دو تا از محبوبترین پیشکسوتهای خودشان ( زنده یادان حجازی و پورحیدری ) را زیر آب کنند . تیمی با این تاریخچه که خودش به خودش رحم نمی کنه هیچی کار غیراخلاقی و غیر حرفه ای ازش بعید نیست . تیمی هم که دروازبان سابقش در قالب سرمربی تیم رقیب از هیئت مدیره تیم سابقش در روز روشن هدیه می گیرد و هافبک سابقش باز هم در قالب سرمربی یک تیم دیگر دقاقی آخر بازی ، هدایت تیم فعلیش را ول می کند و می آید به نیمکت حریفش می چسبد لطفا حرف از تبانی تاتار با پرسپولیس نزند .
    • شنل قرمزی IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      میگم قلی یه نگاهی بکن یه وقت اون کنترل تون باتریش تموم نشده باشه خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • تاج خروس: IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    به شما که خودتون نتونستین پیکانو ببرین ربطی نداره تارتار پرسپولیسیه. پیکان جلوی پرسپولیس حرفی برای گفتن نداره. شما هم با تیم نونهالانتون برین جلوی سپاهان بازی کنید و ایشالله شیش تا بخورید. سرنوشت قهرمانی دست پرسپولیسه نه شما کله‌کدوها. به قول لرها: اسبو داشتن نعل میکردن، پشه هم پاشو بالا برد!!
  • جناب خان IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    استقلال خودش میداند توان بردن سپاهان را چه باتیم اصلی وغیراصلی ندارد. حالا مجیدی برای آنکه آخرين بازی خیت نشود باذخیرهها به میدان میرود که برایش دوسرسود است چه ببازد وچه ببرد. وبهانش هم جام حذفی است که درآن هم به فولاد باخته وجام حذفی هم مثل پارسال مال یک تیم قرمزاست
  • حمید عشق ۶ IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    کیسه کش های ایرانی فکر میکنن پیکان از تراکتورسازی گل گهرومسجدسلیمان قویتره پیکان باتمام قوا بازم حریف پرسپولیس کبیر نمیشه اینو بفهمید دیگه کینه توزی هم اندازه داره یه خورده مرد باشید هرچند مردانگی ازشما بعیده
  • خلیج پارس.دریای پارس IR ۰۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    قهرمانی برازنده پرسپولیسه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی