نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
بیژن ذوالفقارنسب
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بیژن ذوالفقارنسب کارشناس فوتبال کشورمان اعتقاد دارد قهرمانی تیم پرسپولیس در لیگ برتر تا حد زیادی قطعی است، مگر اینکه اتفاقات غیرممکن رخ دهد.

بیژن ذوالفقارنسب درباره شانس بالای پرسپولیس برای کسب پنجمین قهرمانی متوالی لیگ برتر اظهار داشت: به جرأت می‌توانیم بگوییم پرسپولیس یکی از تیم‌های مقتدر و توانمند ۱۰ سال اخیر کشور بوده است، هم از لحاظ نتایج و هم نوع بازی. در مجموع عملکرد این تیم را من بسیار مثبت می‌بینم. تنها حریف این تیم سپاهان است و آن هم باید اتفاقات غیرممکن رخ بدهد تا قهرمانی از پرسپولیس دور شود. سپاهان باید با اختلاف چند گل مقابل استقلال پیروز شود و پرسپولیس هم برابر پیکان نتیجه نگیرد.

وی در مورد اینکه به نظرش دلیل تداوم موفقیت‌های پرسپولیس در چند سال چیست، گفت: هر کادر فنی در این تیم کار می‌کند، یک اعتمادبه‌نفس بالا به دست می‌آورد. شخصیت بالای این تیم و امکاناتی از جمله زمین مناسب و ... توانسته است بازیکنان خوبش را قانع کند. هر چند همین امکانات هم نسبت به تیم‌های حرفه‌ای منطقه بسیار کمتر است. پرسپولیس بازیکن شاخص خوبی هم دارد که توانستند انرژی روانی خوبی به این تیم بدهند. به طور مثال حضور سیدجلال حسینی در چند سال گذشته در روند پرسپولیس تأثیرگذار بوده است. نقش کریم باقری بسیار مؤثر است. گل‌محمدی هم آدم ذاتاً خویشتندار است و بدون حاشیه توانسته با کادر مدیریتی متوسط باشگاه مدارا کند. اینها مواردی است که اگر از هر کدام از آنها اشتباهی سر بزند تیم را دچار مشکل می‌کند.

کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه راجع به کیفیت مسابقات لیگ برتر در فصل گذشته تصریح کرد: صادقانه بگویم من بازی‌های زیادی را از لیگ‌های ژاپن و کره ندیدم، اما در غرب آسیا که ایران هم حضور دارد، کیفیت لیگ‌های حوزه خلیج فارس متوسط است. آنها هزینه بسیار بالایی می‌کنند، ولی جلوی تیم‌های ایرانی ناکام هستند. کشورهای دیگر مثل عراق و ازبکستان هم به دلیل مشکلات متعدد لیگ‌های معتبری ندارند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اس اسی 4444 IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    حیف و صد حیف از دکتر که در مقابل تبعیض و بی عدالتی های آل بابا مسعود دستهاش رو بالا برد و همنشین اونا شد یعنی ایشان سلاخی تیمهای دیگر رو به پای پرسپولیس ندیده ؟ واقعا بعید است عجب روزگاری شده !
    • منطق‌اث‌‌دق‌لالی IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      سپاهان که رییب پرسپولیسا همین الانشم رکورد تیم دوم تاریخ لیگ‌برتر رو به خودش اختصاص داده بعد کیسه‌کش جماعت از قلع‌وقمع سایر تیم‌ها تفت می‌دن تیم حقیر بی افتخار خودتونم که به رغم اینکه رکورد گرانترین تیم تاریخ لیگ‌برتر هرساله به خودش اختصاص داده اما بد ۶تایی و۴تایی و۵تایی شدن جلو تیم‌های عربی سهمش فقط وفقط یه موز بیشتر نبوده بعد هرکسی که واقعیت رو می‌گه کیسه کش جماعت بهش انگ همدستی با آل مسعود رو می‌زنن کسانی که براشون از سری آ ولاشامپیونه بازیکن آوردن.
  • اس اس تیم مردمی IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    دریک مسابقه دو .وقتی که دونده ها را مصدوم کنند یا پیش پایشان مانع درست کنند وفقط یک دونده باخیال راحت وبدون مانع بدود خب میشود قهرمان وبهترین .پس شرایط برای همه مساوی وبرابر باشد تا عیارواقعی شان برهمه اشکار شود.
  • حقگو IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    مطمئناً پرسپولیس تیم تراکتور سازی نیست که با ترفند بچه گانه سپاهان قهرمانی را چپاول کرد پرسپولیس قدم آخر را در لیگ محکم بر میدارد , ضربه آخر بایستی مکمل ضربه های قبلی باشد ضربه ایی برای بدست آوردن و تصاحب یک جام و افتخار دیگر برای هوداران سرخ دل این بازی ملزم به آرامش بازیکنان در طول نود دقیقه بدون استرس و غرور کاذب پرسپولیس اگر خودش باشد هیچ تیمی جلودارش نیست چون هوداران سرخ دل عاشق را همراه و پشتیبان خود دارد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی