نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
پنجشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۲
۶ |
۴
شکایت مدیرعامل سوژه بازیکنان استقلال شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احمد مددی به خاطر افزایش بی‌رویه قرارداد سه بازیکن در ابتدای فصل از احمد سعادتمند مدیرعامل سابق این باشگاه شکایت کرد.

شکایت مدیرعامل فعلی استقلال از مدیرعامل قبلی سوژه بازیکنان این تیم شده و آنها می‌خواهند بدانند مددی بابت قرارداد کدام بازیکنان دست به شکایت زده است.

طبق شنیده‌های ما دو نفر از این بازیکنان کاملا مشخص هستند که هر دو در خط دفاعی بازی می‌کنند و نفر سوم هم یکی از هافبک‌های استقلال است. به طور طبیعی باشگاه استقلال اسم این سه نفر را رسانه‌ای نمی‌کند اما به نظر می‌رسد در این ماجرا تا حد بسیاری حق با احمد مددی است چرا که قرارداد بعضی از بازیکنان استقلال که کارایی لازم را هم نداشتند، بی‌دلیل افزایش پیدا کرده است.

به طور مثال قرارداد بازیکنی که مدام مصدوم است و اصلاً بازی نمی‌کند، بیش از سه برابر شده که همین مسئله مشکلات زیادی را برای باشگاه ایجاد کرده است. البته باید در نهایت شکایت احمد مددی از سعادتمند به جایی می‌رسد یا نه؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر تاجی IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    خدا وکیلی این بنده خدا صحبت هاش رو در شب های فوتبالی شنیدم نا حق حرفی نزد اکثر حرفاش منطقی با دلیل مدرک تیم استقلال چه کار مثبتی تا اینجای فصل کرده بخواد پاداش بگیره جامی آوردن..؟ بازیکن هنوز دو فصل نشده اومده تو تیم میگه من با مددی نمیشینم قرارداد امضاء کنم تو بی جا میکنی بفرما از تیم برو خجالت داره واقعا این حرفای مفت همش زیر سر یک نفر بس ۱۹۰ میلیارد هزینه شده با صدر جدول ۸ امتیاز فاصله داریم آقای مددی اون شلنگی که کشیدی به بانک مرکزی رو شیرش رو باز کن آقای مجیدی ناراحت هستن
  • حامد IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    این بازیکنا راضین قراردادشون ۳ برابر شه ولی بعدش بیان بگن زمین خوب نداریم و غذا یه نوع میدن و یخچالمون خرابه! چرا هوادارای استقلال نمیخوان این چیزارو ببینن واقعا؟؟؟ البته امیدوارم سالهای سال این نسل بازیکنا تو تیمشون بمونن و به توهم هواداراشون اضافه کنن تا ما ایشالا بعد از گلات بریم برای دبل گلات.
  • دانیال IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    اگه الان سعادتمند محکوم بشه چه اتفاقی میوفته؟ پول قراردادها رو از سعادتمند میگیرن ؟ یا از بازیکنان؟ و چرا کسی به تاج و ساکت در قرارداد ویلموتس کاری نداره؟ و چرا کسی به قراردادهای سپاهان کاری نداره ؟
  • لنگ ام الفساد فوتبال IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    رادوشویچ تو تیم پیروزی هم کلا تو این پنج ساله،همش نیمکت نشین بوده،کلا ده تا بازی برا تیم لنگ بازی کرده،هر ساله هم قرار دادش افزایش داشته.افزایش بی رویه فقط مال استقلاله؟؟قرار داد گل ممدی با تیم پیروزیم ۴۰ میلیارده، اینا افزایش نیس؟؟؟
  • عل IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    ای اقا موش وگربه با هم ساختن وای به حال بقال باشی مال بیتو لمال بخشیدن تا خود را سر شناس کنند ۱۳
  • م.ر 77 از بوشهر IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    سلام، باشگاه استقلال تکلیفشان با خودشان در هاله ای از ابهامه بعد منتظر هستند دولت عوض بشه بلکی یه ته مونده جامی نصیبشون بشه .البته اینها به این امید وارن که دولت جدید بانی تغییر و تحولات اساسی در باشگاه بشه مشروط بر اینکه براشون جام هم بیاره انشاالله...اگر به امید من بی دل نشستی ...برو فکری به حال خود کن که ول نشستی...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی