خانواده رافائل واران
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رافائل واران که به تازگی بازیکن منچستریونایتد شده، سال‌ها پیش با عشق دبیرستانی‌اش که یک خانم وکیل است، ازدواج کرده.

هیچ کسی در خانواده رافائل واران بیش از همسرش «کمیل تیتگا» در این سال‌ها از او حمایت نکرده است. مدافع ۲۸ ساله فرانسوی حالا بعد از یک دهه از رئال‌مادرید جدا شده و همراه همسر و فرزندانش به منچستر می‌رود تا دوران جدیدی از فوتبالش را سپری کند.

عشق دبیرستانی

هرجا و در هر تورنمنتی که رافائل واران حضور دارد، یک زن همیشه روی سکوهاست؛ «کمیل تیتگا»! خانم وکیلی که دو فرزند دارد و همسر ستاره فرانسوی است. عشق رافا و کمیل حدود سال ۲۰۱۰ شکل گرفت، زمانی که هردو هنوز در دبیرستان تحصل می‌کردند. رافا قبل از این که فوتبالش را در تیم لنس آغاز کند، همراه همسرش در لیل بزرگ شد. این عشق در سال ۲۰۱۵ تبدیل به ازدواج شد و رافا و کمیل مقابل ساختمان شهر ساحل «لِتوکه» مراسم‌شان را برگزار کردند. این مراسم بسیار صمیمی بود چرا که فقط خانواده و دوستان نزدیک‌شان در آن حضور داشتند. مثل همیشه واران نشان داده در روز خاص زندگی‌اش هم احتیاط را رعایت کرده است و فقط هم یک تصویر از روز عروسی‌شان در اینترنت انتشار یافته.

خانواده رافائل واران

وکیل

کمیل همسر معمولی یک فوتبالیست معروف نیست و او کسی نبوده که همواره در حال استراحت و خوشگذرانی باشد. در واقع قبل از این که کمیل همسر رافا شود، در رشته حقوق از دانشگاه فارغ‌التحصل شده بود. البته اطلاعات کاملی از این که کمیل در حال حاضر مشغول وکالت هست یا فعلاً به زندگی شخصی‌اش با رافا می‌رسد، در دسترس نیست. در هر صورت گاهی اوقات سبک زندگی فوتبالیست‌ها باعث می‌شود هردو نفر نتوانند کنار هم به کارشان مشغول شوند، مثل حالا که بعد از ۱۰ سال باید به منچستر بروند و زندگی متفاوتی را آغاز کنند.

مادر

شاید آنچه در حال حاضر برای کمیل اهمیت بیشتری دارد، مادر بودن است. او و رافائل دو فرزند دارند؛ یک پسر به نام روبن که ۴ ساله است و یک دختر به نام آنایس که اکتبر سال گذشته به‌دنیا آمد. کمیل همواره در صفحه اینستاگرامش عکس‌هایی را به اشتراک می‌گذارد که نشان می‌دهد همواره در کنار خانواده است. اگرچه نمی‌شود به طور کلی درباره فعالیت‌های او از روی این عکس‌ها قضاوت کرد. در هر صورت شک نداشته باشید که کمیل در منچستریونایتد هم بزرگ‌ترین حامی همسرش خواهد بود، همسری که در ۱۰ سال حضورش در مادرید و چند سال بازی کردن در تیم ملی فرانسه به جام‌ها و افتخارات پرشماری دست پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید:

کمیل؛ همسر رافائل واران

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی