نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد زوج شهریار مغانلو و مهدی عبدی خطرناک‌ترین و سمی‌ترین زوج پرسپولیس در لیگ برتر باشد که توانسته‌اند همکاری خوبی داشته باشند.

قرمزپوشان تهرانی دومین بازی خود برابر تیم‌های تبریزی برابر تراکتور با هدایت یحیی گل محمدی را هم با پیروزی پشت سر گذشتند و بهترین پیامی که این دو بازی تدارکاتی برای آنها داشت، گلزنی و دبل مهدی عبدی بود. این درحالی بود که پیش تر یحیی گل محمدی ترجیح می‌داد از زوج عیسی آل کثیر و شهریار مغانلو در بازی‌های حساس خود استفاده کند.

مربیان پرسپولیس نه تنها این زوج خطرناک را به شکلی حفظ کردند، بلکه مهدی عبدی که یکی از پدیده‌های سال گذشته فوتبال ایران را هم به کار گرفتند. این مهاجم جوان هم توانست در هر دو دیدار سنگین تیمش برابر تیم‌های تبریزی گلزنی کند تا نشان دهد حاضر نیست حتی در شرایطی که دیاباته و قائدی هم آماده هستند، باز هم از روی نیمکت کار را دنبال کند!

حال این استعداد ناب نوظهور فوتبال، در کنار قدرت سرزنی و دوندگی شهریار مغانلو توان خلق یکی از بهترین خطوط حمله فوتبال ایران را دارد. با توجه به اینکه مهدی عبدی امسال کاملا با مهدی عبدی ابتدای فصل تفاوت پیدا کرده و شهریار مغانلوهم در اوج قرار دارند، می‌توان باران گل را از این زوج خطرناک، انتظار داشت.

یحیی گل محمدی نیز این موضوع را خیلی خوب متوجه شده است وقتی این دو کنار هم بازی می‌کنند، گویی رابطه ی تله پاتی با هم دارند و هرکدام دقیقاً می‌دانند دیگری قصد چه کاری دارد. تماشای تلاش این دو برای گلزنی نفس مخاطب را بند می‌آورد (مثل قیچی برگردان شهریار مغانلو در بازی با تراکتور که می‌توانست گل سال لقب گرفته یا حتی جزو کاندیداهای گل پوشکاش شود) و با پاسکاری بی‌عیب و نقص خود و قدرت تمام کنندگی بی چون و چرایشان هر تیمی را ویران می‌کنند.

اما برای حفظ این زوج تهاجمی و خطرناک یک مشکل بزرگ وجود دارد؛ شهریار مغانلو به صورت قرضی از تیم سانتاکلارا به پرسپولیس آمده است و باشگاه پرتغالی به این راحتی رضایتنامه دائمی مهاجم موفق خود را صادر نخواهد کرد. هرچند مغانلو در لیگ پرتغال نتوانست درخششی داشته باشد و سانتاکلارا هم به فکر استفاده از او نیست اما برای فروش این مهاجم مبلغ زیادی می‌خواهد که شاید پرداخت آن از عهده باشگاه پرسپولیس خارج باشد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    اگر پرسپولیس همین ترکیبش حفظ شود و هیچ بازیکنی حتی مهدیخانی و شجاعی هم بمانند و فقط کنعانی زادگان برود پرسپولیس فقط یکی دو تا مدافع میخواهد پس میشود مغانلو را هم نگه دار باور کنید همه ی بازیکنان تیم اگر نگوییم عالی ولی بسیار خوب هستند و هیچ نیازی نیست بازیکنی جدا شود لذا باشگاه همه ی توانش را روی مذاکره با سانتاکلارا و راضی کردن آنها برای رضایت نامه ی مغانلو بگذارند
  • طه IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    با لحاظ ضرورت وجود مغانلو و عشق این بازیکن به تیم ارتش سرخ شایسته است هم متولیان این تیم و هم حامیان ارزشمند برسبولیس همت کنند و برای تمدید قرارداد او البته سایر بازیکنان عزیز سریعتر اقدام نمایند که سرافرازی برسبولیس را می طلبد در ادامه راه بزرگش.
  • ... ... IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    مغانلو بازیکن خیلی خوبیه که اگه حفظ بشه عالی میشه. خود مغانلو باید بخش اعظم پول رضایت‌نامه‌شو بده چون چنین پولی رو از سانتاکلارا گرفته که باهاش قرارداد بسته. پرسپولیس علاوه بر پول قرارداد چند فصل الکی پول رضایت‌نامه محمد نادری رو میداد در صورتی که خود او باید این پولو پرداخت میکرد. وقتی فوتبالیستی چنین مبلغی برای رضایت‌نامه‌اش تعیین میشه یعنی یه پول گنده از اون باشگاه گرفته. پرسپولیس باید فقط پول قرارداد فصل جدیدشو بده نه پول قرارداد و پول رضایت‌نامه. بازی در پرسپولیس بیشتر به نفع مغانلوست تا پرسپولیس چون جام باشگاهها در پیشه و میتونه اونجا دیده و احیانا پسندیده بشه.
  • ابی از فلاح IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    ۳ روز پیش اقا معدی عبدی و تو ۳ راه اذری دیدم.چقدر این بشر صمیمی و خاکی هست بخدا.خیلی اذیتش کردم بابت عکس اما چیزی نگفت طفلی فقط میخندید.
  • راز IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    تیمهای پولدار زیادی هستن که پول یامفت دارن و برای تضعیف پرسپولیس و قدرت گرفتن خودشون حاضرن این پول رو پرداخت کنن. دقیقا مثل نادری. البته این کجا و آن کجا؟ ولی بالاخره پول به دستها زیادن. هرطوری شده نگهش دارین و خط حمله رو ضعیف نکنین. حتی اگه شده با کمک هواداران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی