نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
روزهای سرنوشت‌ساز نقل‌وانتقالات تابستانی/ شکار ستاره‌ها
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

چند ستاره در روزهای حساسی قرار دارند و احتمالاً به‌زودی شکار تیم‌های بزرگ لیگ برتر انگلیس خواهند شد.

شرایط در نقل‌وانتقالات تابستان ۲۰۲۱ به شکلی پیش می‌رود که پولدارها با وجود ضرر و زیان‌های یک سال اخیر در پی شکار هستند. بازیکنانی که در یورو ۲۰۲۰ حضور داشتند کم‌کم به تمرینات برمی‌گردند و اردوهای پیش‌فصل هم آغاز شده. باشگاه‌ها هم در پی روشن کردن تکلیف ستاره‌های‌شان هستند و احتمالاً در همین روزها شاهد جابه‌جایی‌های بزرگی خواهیم بود. لیگ برتر انگلیس شاید در فصل آینده شاهد حضور ستاره‌های بزرگ بیشتری نسبت به قبل باشد یا باشگاه‌های بزرگ شکارهای مهمی از همین لیگ خودشان داشته باشند.

هری کین به منچسترسیتی

مهم‌ترین بازیکن در نقل‌وانتقالات تابستان ۲۰۲۱ هری کین است که بیش از همه تیم‌ها به منچسترسیتی نزدیک شده، چرا که اهدفش با اهداف قهرمان فصل قبل لیگ برتر انگلیس همخوانی دارد. کاپیتان تیم ملی انگلیس مدت‌ها قبل از یورو ۲۰۲۰ اعلام کرد که برای چالش جدید از تیم لندنی جدا خواهد شد. با این وجود باشگاه تاتنهام همچنان تلاش می‌کند تا کین را راضی کند برای یک فصل دیگر هم بماند. در هر صورت عدم موفقیت‌های اسپرز، کین را خسته کرده است.

جک گریلیش به منچسترسیتی

به نظر می‌رسد همه قطعات درست در سر جای خودشان قرار گرفته‌اند. گریلیش بعد از یورو ۲۰۲۰ هنوز در تعطیلات است، در حالی که استون‌ویلا همه تلاشش را برای حفظ کاپیتان انجام می‌دهد. ولی پیشنهاد جدید هم گریلیش را راضی نکرده و او انگیزه دارد به تیم بزرگ‌تری محلق شود. بازی کردن زیر نظر پپ گواردیولا چالش‌برانگیز خواهد بود. به نظر می‌رسد در نهایت پیشنهاد ۱۰۰ میلیون پوندی سیتیزن‌ها مورد قبول ویلا قرار بگیرد و جک را در منچستر ببینیم.

ارلینگ هالند در چلسی

این انتقال در ذهن شما نیست؟ همه می‌دانند چلسی سخت در پی جذب یک مهاجم بزرگ است و ارلینگ هالند تقریباً بزرگ‌ترین نامی است که در حال حاضر وجود دارد. آبی‌ها یکی از معدودترین باشگاه‌هایی هستند که در شرایط فعلی استتاعت مالی برای جذب هر بازیکنی را دارند. خود هالند هم از این که باشگاه چلسی حاضر شده تا ۱۵۰ میلیون پوند برای انتقالش هزینه کند، شگفت‌زده است. آیا دورتموند راضی خواهد شد؟

پل پوگبا در پاری‌سن‌ژرمن

این یکی مسیر برعکس را طی خواهد کرد و تصمیم دارد از لیگ برتر انگلیس برود. سال آینده پل پوگبا به صورت رایگان در دستر خواهد بود، به همین دلیل شاید پاری‌سن‌ژرمن بتواند همین تابستان ستاره منچستریونایتد را به چنگ آورد. مدتی است که هیچ خبری از ارائه پیشنهاد جدید توسط باشگاه منچستریونایتد برای هافبک فرانسوی نشده. به نظر می‌رسد هیچ نشانه و میلی برای ادامه همکاری وجود ندارد و کار درست جدایی باشد.

جیمز مدیسون به آرسنال

لسترسیتی خیلی سریع با بازیکنانی که می‌خواست به توافق رسید و حالا هم به نظر می‌رسد یکی از ستاره‌هایش را از دست بدهد. جیمز مدیسون یا یوری تیلمانس؟ گمانه‌زنی رسانه‌ها بیشتر درباره مدیسون است که پیشنهاد خیلی خوبی از آرسنال دارد. باشگاه آرسنال برای این که از ناکامی‌های گذشته فاصله بگیرد نیاز به ستاره دارد و در خط میانی هم بازیکنانی مثل دنی سبایوس و مارتین اودگارد را از دست داده‌اند.

مارتین اودگارد به آرسنال

فصل قرضی خیلی خوبی در آرسنال داشت و دوست داشت بماند، اما در نهایت مجبور شد به رئال‌مادرید برگردد. پیشنهاد اولیه برای ماندن او در لندن ارائه شد، اما فعلاً رئالی‌ها با این پیشنهاد موافقت نکرده‌اند. حفظ مارتین اودگارد برای آرسنال خیلی ارزان‌تر از خرید جیمز مدیسون خواهد بود. اودگارد نمی‌خواهد دوباره در رئال‌مادرید نیمکت‌نشین باشد و تکلیفش را کارلو آنچلوتی مشخص خواهد کرد. به نظر می‌رسد از بین اودگارد و مدیسون یک بازیکن آرسنالی شود.

کیران تریپیه به منچستریونایتد

قلب کیران تریپیه با بازگشت به انگلیس است. این بازیکن پیشین تاتنهام با وجود این که همراه اتلتیکومادرید قهرمان لالیگای اسپانیا شد، ولی دوست دارد دوباره در لیگ برتر بازی کند. منچستریونایتد از زمستان گذشته مشتری او بوده و اوله‌گنار سولشائر قصد دارد با جذب تریپیه، آرون وان‌بیساکا را به دفاع میانی ببرد. خود ملی‌پوش انگلیسی خواهان حضور در اولدترافورد است، ولی آینده‌اش بستگی به مذاکرات منچستریونایتد و اتلتیکومادرید دارد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی