ماجرای درخواست بالای چند پرسپولیسی برای تمدید قرارداد/ استناد به حرف مدیرعامل استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیگ برتر تمام شد و بار دیگر بحث نقل و انتقالات و قرارداد بازیکنان و به خصوص مبالغ قراردادشان داغ می‌شود.

این روزها صحبت از این است که دو، سه بازیکن پرسپولیس برای تمدید قرارداد مبالغ زیادی را درخواست کرده‌اند. در این رابطه وقتی با یکی از این نفرات صحبت می‌کردیم حرف‌های جالبی می‌زد.

این بازیکن به خبرورزشی گفت: «پرسپولیس هر سال قهرمان می‌شود اما شما می‌بینید که قرارداد بازیکنان ما خیلی تغییر نمی‌کند. در صورتی که بقیه رنگ جام را هم نمی بینند اما قراردادشان سه چهار برابر می‌شود. این ادعای من نیست بلکه حرف خود مدیران باشگاه‌های رقیب است.»

وی اضافه کرد: «همین چندی قبل مدیرعامل استقلال از مدیر قبلی خود بابت افزایش بی‌رویه قرارداد سه بازیکن این تیم شکایت کرد. اما شما در پرسپولیس کدام بازیکن را سراغ دارید که قراردادش سه برابر شده باشد؟ تازه این در حالی است که ما پنج سال است قهرمان می‌شویم و در این پنج سال چند بار هم جام حذفی و سوپر جام را بالای سر برده‌ایم. ضمن این که در این مدت دو بار هم به فینال آسیا رسیده‌ایم که هیچ تیم ایرانی نتوانسته نه تنها به این مرحله که حتی به نیمه‌نهایی برسد. پس اینکه بازیکنان پرسپولیس پول یا پاداش بیشتری بخواهند، کاملا طبیعی و حق مسلم آنهاست.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • صمدقلی IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    وقتی می گوئیم خبرورزشی روابط عمومی تیم استقلال و لیدر فن پیج های افراطی این تیم است و رسالتش حاشیه سازی برای پرسپولیس است خبرورزشی چی ها ناراحت می شوند و این کامنت ها را سانسور می کنند . احمد مددی میرعامل باشگاه استقلال می گوید که فقط قرارداد خالص بازیکنان داخلی ( بدون آپشن و بدون زیر میزی های معمول این تیم مثل ماشین های چگوارای پلاستیکی ) 85 میلیارد توامن است . یعنی بدون شیخ میلیون دلاری ، و میلیچ چند صد هزار دلاری و بدون پاداش برد و مساوی و صعود فلان و پاس گل و گل و آپشن گفتن واژه " پیروزی " و رضایت نامه محمد نادری این تیم 85 میلیارد تومان ناقابل خرج فقط بازیکنان داخلی می کند . شما دیدید که خبرورزشی یک خط ، فقط یک خط در این مورد بنویسید ؟ ولی در مرود مغانلو ، نورالهای ، رادوشوویچ و ........ تا دلان بخواهد بیست و چهار ساعته قلم فرسایی می کنند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی