فراز کمالوند - تراکتور
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه تراکتور از انتخاب فراز کمالوند به عنوان سرمربی جدید این تیم خبر داد.

جمشید نظمی با اعلام این خبر، اظهار داشت: پیرو جلسه صبح امروز (شنبه) هیئت مدیره، پس از بررسی رزومه و برنامه مربیان مختلف پیشنهادی، آقای فراز کمالوند به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور برای فصل آینده انتخاب و معرفی شد.

وی افزود: انتخاب آقای کمالوند به عنوان سرمربی جدید، با در نظر گرفتن تمامی جوانب اتفاق افتاده و برای او در این سمت آرزوی موفقیت داریم. همچنین از زحمات سرمربیان پیشین، اعضای کادر فنی و بازیکنان نیز تقدیر و تشکر می‌کنم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور یادآور شد: امیدوارم در فصل آینده با همدلی و همراهی هیئت مدیره و سرمربی جدید و همچنین حمایت هواداران، فصلی درخشان را برای تراکتور رقم بزنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 6 IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    چند ميگيري هر شاخه بپري؟؟ تو اين نقل و انتقالات تو حيف نشي!
  • هوشنگ IT ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    خیلی مشکوکه هنوز 24 ساعت از پایان لیگ نگذشته ... تیم سایپا با هدایت کمالوند 5 بر 1 به تراکتور باخته ... تراکتور چهارم بشه بره برای آسیا و... حالا کمالوند سرمربی تراکتور می شود یعنی قبل از بازی دیشب تراکتور با کمالوند تموم کرد بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • اسماعیل IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    بعداز دوسال تازه مدیر باشگاه سرعقل اومده،همین که دوست فرهاد پس موفق می شه.8
  • Saeid _maku IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    من نمیدونم یا چه دلیلی کمالوندو انتخاب کردن تراکتور شده دلال بازی، کاروان سرا اون از انتخاب پارسال اینم از انتخاب امسال با تمام احترام به کمالوند قبول کنیم که دوران کمالوند تموم شده وکارنامه اصلا قابل دفاعی نداره کدام عقل سلیمی میاد دراین شرایط کمالوندو انتخاب میکنه حداقل با چند تا مربی مذاکره میکردن بعد اگه نشد با کمالوند میبستن به کمالوند هر وقت بگن چمندان هاش حاضره با این کارنامه هیچ کس دنبال کمالوتد نمیرفت مخصوصا با این کارنامه امسالش که در عرض یه ماه هم استقلالو ول کرد هم سایپا را خلاصه باید هم تاسف خور و هم منتظر شد که کمالوند برف که هیچ باران پاییزی تبریز را هم نخواهد دید و ما یه فصل دیگه هم باید منتظر بی ثباتی تیم باشیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی