احتمالات صعود تیم ملی والیبال ایران/ هم اکنون نیازمند برد هستیم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی والیبال ایران فقط در صورت پیروزی مقابل ژاپن به مرحله بعد صعود خواهد کرد.

تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی مرحله گروهی بازی های المپیک فردا یکشنبه مقابل تیم ملی ژاپن، میزبان رقابت‌ها صف آرایی خواهد کرد. ملی پوشان کار سختی مقابل رقیب دیرینه خود دارند چرا که هر دو تیم برای صعود به مرحله حذفی نیاز به پیروزی دارند. تیم‌های لهستان، ایتالیا و کانادا صعودشان به مرحله بعد قطعی شده است و دو تیم ایران و ژاپن فقط در صورت برد می‌توانند سهمیه حضور در مرحله بعد را کسب کنند.

کانادایی‌ها با دو پیروزی و ۷ امتیاز در جایگاه سوم جدول گروه A قرار دارند. شیوه رده بندی در جدول والیبال ابتدا پیروزی و سپس امتیاز محاسبه می‌شود و در صورت شرایط برابر کار به ست شماری کشیده می‌شود. بنابراین تیم ایران در صورت شکست مقابل ژاپن و شکست کانادا مقابل لهستان دیگر شانس صعود ندارد چرا که در امتیاز شماری از کانادا عقب است.

ژاپنی ها نیز در صورت شکست مقابل ایران و شکست کانادا برابر لهستان شانسی ندارند چرا که در ست شماری شرایط خوبی نسبت به کانادا ندارند. پس تیم های ایران و ژاپن محکوم به پیروزی هستند. ژاپن میزبان رقابت‌ها است و سرمایه گذاری بسیاری برای المپیک توکیو انجام داده است و حتی تیم ایران را نیز در لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ شکست داده اند. شاگردان الکنو کار بسیار سختی مقابل ژاپن دارند و برای صعود باید با تمام قوا در زمین حاضر شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی