شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۶
۱ |
۵
مربیان و بازیکنانی که شرافت را معنا کردند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در روز آخر لیگ بیستم و برخلاف تمام نگاه‌های منفی که به بعضی از مسابقات شک داشتند، بسیاری از مربیان و بازیکنان شرافت را معنا کردند.

فرهاد اشراقی؛ مس رفسنجان با اینکه نه سقوط می‌کرد و نه سهمیه می‌گرفت، با تمام قوا مقابل ذوب‌آهن بازی کرد و این تیم را شکست داد. در آن سو تراکتور با اینکه بسیاری از بازیکنانش مدعی شده بودند پول خود را نگرفته‌اند و شب قبل از بازی هم اردو را ترک کردند، اما ۵ گل به سایپا زد و تیم تهرانی سقوط کرد.

نساجی هم جانانه مقابل گل گهر بازی کرد و استقلال با ترکیب اصلی خود به مصاف سپاهان رفت و می‌توانست این بازی را نبازد. هر چند که استقلالی ها در هفته آخر لیگ گل نزن شده بودند.

پیکان هم تلاش زیادی به خرج داد تا مقابل پرسپولیس فوتبال مردانه‌ای را به نمایش بگذارد. در نهایت باید گفت تقریباً همه تیم‌ها مردانه بازی کردند و حق به حقدار رسید به طوری که باشگاه ذوب‌آهن طی یک بیانیه رسمی از تراکتور به خاطر بازی جوانمردانه‌اش مقابل سایپا تقدیر و تشکر کرد.

امیدواریم روزی فرا برسد که با حرفه‌ای‌تر شدن فوتبال ایران و البته افزایش نظارت‌ها در لیگ دسته اول و لیگ دسته دوم، شاهد ارائه فوتبال جوانمردانه از سوی تیم‌ها به خصوص در هفته‌های پایانی باشیم. اتفاقی که حداقل امسال رخ نداد و یا کمتر شاهد آن بودیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ... IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    ببخشید تراکتور چجوری باید نامردی میکرد؟ زنوزی قبلا نفرت خودشو از سایپا و پیکان ابراز کرده بود و اینطور فرمایش فرموده بود که علت وجود دو تیم پیکان و سایپا، دو تیم دیگه تهران هستش. با تمام قوا از دست یکیشون خلاص شد ولی من مطمئن هستم که سایپا میاد بالا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی