یحیی گل محمدی - پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل‌محمدی به تازگی به مدیران باشگاه پرسپولیس پیغام داده است که ۵ بازیکن به علاوه شهریار مغانلو را می‌خواهد و باید مدیران این خواسته او را محقق کنند.

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس پس از کسب پنجمین قهرمانی لیگ برتر همراه با تیمش هم گفته بود: «شرایط سخت است و این تیم یک ماه و نیم دیگر باید به آسیا برود. قراردادها باید تمدید شود. بازیکنان پرسپولیس بهترین‌های ایران هستند و باید حفظ شوند.»

کمال کامیابی‌نیا، امید عالیشاه، احمد نوراللهی، وحید امیری، مهدی شیری و محمدحسین کنعانی‌زادگان ۶ بازیکنی هستند که قرارداد آنها بعد از بازی با پیکان به اتمام رسیده است. در این میان محمدحسین کنعانی‌زادگان از مدت ها پیش با الاهلی قطر به توافق رسیده و باید به زودی به اردوی تیم جدیدش در ترکیه ملحق شود اما ۵ بازیکن دیگر مد نظر یحیی گل‌محمدی برای فصل آینده هستند.

همچنین سرمربی پرسپولیس به شدت خواستار حفظ شهریار مغانلوست. مهاجم بلند بالایی که در نیم فصل دوم و به ویژه لیگ قهرمانان آسیا کارآیی خود را نشان داده و توجه یحیی گل‌محمدی را به خود جلب کرد.

باید منتظر ماند و دید باشگاه پرسپولیس با توجه به مشکلات فراوان مالی قادر به اجابت خواسته یحیی گل محمدی است یا اینکه...؟

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • یه عشقه و یک پرسپولیس IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    امید و احمد و وحید و شهریار و کمال بسه به شیری نیاز نیست.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
      چیزی که کاملا مشخصه در این فصل 21 امتیاز مهندسی شده طبق نظرات کارشناسان داوری به پرسپولیس حکومتی هدیه داده شد تا این تیم به صورت مهندسی شده دوباره قهرمان لیگ برتر نمایشی بشه. اگه فقط 4 امتیاز از این 21 امتیاز ار پرسپولیس حکومتی کسر بشه می بینیم قهرمان واقعی این فصل، تیم سپاهان اصفهان بود نه پرسپولیس حکومتی. اگه واقعا عدالت رعایت می شد پرسپولیس الان باید در رده چهارم حضور داشت که این تیم رو با امتیاز های مهندسی شده بالا کشیدند. در فصل های پیش هم اگه تمامی بازی ها بررسی بشن می بینیم که پرسپولیس فقط یک بار حقش قهرمانی بود و 4 قهرمانی از این 5 قهرمانی، به صورت مهندسی شده به پرسپولیس تقدیم و هدیه داده شد. فقط دقت کنید در لیگ برتری که یک تیم ممکنه با تفاضل گل قهرمان بشه دادن 21 امتیاز مهندسی شده فقط و فقط برای قهرمانی مهندسی شده صورت گرفته و به طور کاملا عمدی و از پیش تعیین شده.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
      10 پرده از مهندسی لیگ برتر به نفع پرسپولیس حکومتی فصل 1399-1400 (الا لعنة الله علی القوم الظالمین): ************ پرده 1: پنالتی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان درست نبود و نهایتا بازی مساوی می شد.(2 امتیاز مهندسی شده) پرده 2: در بازی پرسپولیس و شهر خودرو، میلاد سرلک به علت خطای شدید باید دقیقه 35 بازی که هنوز بازی صفر بر صفر بود اخراج می شد و پرسپولیس با 10 نفره شدن باید 60 دقیقه 10 نفره مقابل ذوب آهن بازی می کرد که باختش حتمی بود.(3 امتیاز مهندسی شده) پرده 3: پرسپولیس به وضوح اعلام کرد مقابل نساجی بازی نمی کنه چون می خواد برای فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی کنه. در این صورت باید بازی 3 بر صفر به نفع نساجی مازندران می شد دقیقا مثل بازی سوپرجام استقلال و پرسپولیس. اما سازمان لیگ مهندسی شده اینکارو نکرد. (1 امتیاز مهندسی شده). پرده 4: در بازی استقلال و پرسپولیس، پنالتی واضح دقیقه 10 استقلال گرفته نشد که اگر گرفته می شد استقلال دقیقه 10 دو بر صفر جلو می افتاد و با نتیجه خوبی دربی رو می برد و حتی پرسپولیس چند بازی بعد به حاشیه می رفت.(1 امتیاز مهندسی شده).
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
      پرده 5: در بازی پرسپولیس و فولاد، پنالتی فولاد کاملا درست بود چون توپ به بالای بازوی مدافع پرسپولیس خورد و کاملا هند بود اما گل اول پرسپولیس صحیح نبود چون قبل از به ثمر رسیدن گل، توپ به استوک پای چپ بازیکن پرسپولیس خورد و به اوت رفت و اوت باید به نفع فولاد گرفته می شد. اما اوت به نفع پرسپولیس گرفته شد و همون توپ رفت و تبدیل به گل شد. (2 امتیاز مهندسی شده). پرده 6: گل اول پرسپولیس مقابل ماشین سازی کاملا آفساید بود.(2 امتیاز مهندسی شده). پرده 7: دو تا گل پرسپولیس مقابل نساجی مازندران آفساید بود. (2 امتیاز مهندسی شده). پرده 8: در بازی سپاهان و پرسپولیس جدا از اینکه یک پنالتی سپاهان گرفته نشد، وحید امیری هم باید دقیقه 60 مسابقه کارت زرد دوم را می گرفت و اخراج می شد و پرسپولیس باید 35 دقیقه 10 نفره بازی می کرد که باخت پرسپولیس حتمی بود و این اخراج سرنوشت مسابقه رو تغییر می داد.. (1 امتیاز مهندسی شده).
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
      پرده 10: در بازی پرسپولیس و مس رفسنجان گل عبدی خطا بود چون وقتی می خواست استوپ سینه بکنه این استوپ سینش ناموفق بود و توپ داشت می رفت روی پای چپش بیفته اما با یک حرکت دست به توپ جهت داد تا روی پای راستش بیفته و همون توپ گل شد. (2 امتیاز مهندسی شده). 11- در بازی پرسپولیس و گل گهر سیرجان، پنالتی واضح گل گهر توسط داور گرفته نشد که بازی 2 بر 2 مساوی نشه. (2 امتیاز مهندسی شده) می‌بینید 21 امتیاز به صورت زیرکانه و مهندسی شده به پرسپولیس در طول 30 هفته هدیه داده شد تا به صورت مهندسی شده این تیم رو بالا بکشن ببرن صدر جدول و قهرمان کنن. چند ساله به همین صورت پرسپولیس حکومتی رو قهرمان جعلی می کنند. حالا هم قهرمانی پنجم مهندسی شده و گلات جعلی.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
      فقط 4 پرده از مهندسی های مربوط به بیرون زمین مسابقه که برای ثبات و قهرمانی پرسپولیس حکومتی انجام شد: ********* پرده 1: محمدجواد آذری جهرمی 30 میلیارد تومن با رانتی که داشت از همراه اول گرفت و به پرسپولیس حکومتی تقدیم کرد. اسپانسر استقلال هم 8 میلیارد تومان حق باشگاه و بازیکنان استقلال رو نداد و در عوض به پرسپولیس حکومتی تقدیم کرد. بعد فرهاد مجیدی مجبور شد از جیب به بازیکنان قول پاداش بده برای برد در هر بازی که نفری 5 تا 10 میلیون بیشتر نبود در مقابل 38 میلیاردی که بین بازیکنان و عوامل باشگاه پرسپولیس تقسیم شد. پرده 2: در بازی پرسپولیس و گل گهر داور توی محوطه جریمه اعلام خطای پنالتی می کنه ولی نقطه پنالتی رو نشون نمیده و بعد یحیی گلمحمدی اعتراض شدید می کنه و با حرکات زشت و زننده و داد و فریاد سعی می کنه نذاره داور پنالتی بگیره. داور پنالتی نمی گیره و میاد سمت یحیی گلمحمدی و به جای اخراج کردن بهش یک کارت زرد میده و بعد میره به سمت محوطه جریمه و توپ رو بیرون محوطه میکاره تا پنالتی نگیره که پرسپولیس حکومتی 2 امتیاز بسیار حساس از دست نده در کورس با سپاهان.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
      پرده 3: یحیی گلمحمدی 9 تیر این حرکات بسیار شرم آور و زشت رو انجام داد و حداقل باید 2 جلسه محروم قطعی می شد اما کمیته انضباطی و کمیته اخلاق هیچکدوم به این موضوع ورود نکردند تا یحیی گلمحمدی و تیمش قبل دربی جام حذفی در آرامش باشند و بعد که دربی تموم شد باز هم یحیی گلمحمدی محروم نشد. پرده 4: حامد لک در بازی با ماشین سازی رکیک ترین حرف ها رو علیه یک پسر میگه که طبق قانون حکم شرع و اسلام حداقل 45 ضربه شلاق داره و کمیته انضباطی و کمیته اخلاق باید سریعا به این موضوع ورود می کردن و حامد لک رو حداقل 3 جلسه محروم قطعی می کردند و طبیعتا حامد لک جلوی تراکتورسازی و پیکان نباید حضور می داشت اما باز هم برای قهرمانی جعلی پرسپولیس اینکارو نکردند و قانونی که خودشون نوشته بودن رو نقض کردن. تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
      تبانی در بازی پرسپولیس با گل گهر توسط کمیته اخلاق و کمیته انضباطی باید بررسی بشه که چرا داور یحیی گلمحمدی رو اخراج نکرد و چرا پنالتی درون محوطه جریمه رو بیرون گرفت در حالی که قشنگ دید داخل محوطه جریمه است. چرا داور اول خطا رو گرفت و بعد به سمت نیمکت پرسپولیس رفت و توی این فاصله داشت از کی خط می گرفت. در همه جای دنیا داور وقتی خطای پنالتی رو می گیره سریعا با دستش نقطه پنالتی رو نشون میده بعد میره دنبال کارهای دیگه اما اینجا ما دیدیم داور اول خطا رو اعلام کرد اما نقطه پنالتی رو نشون نداد و در حال صحبت و مشورت با افرادی بود. اول رفت کنار نیمکت پرسپولیس و از توی گوشی باهاش صحبت شد و کلی وقت تلف کرد و دستور گرفت باید پنالتی نگیره. چرا کمیته اخلاق به این صحنه تخلف کاملا آشکار ورود نکرد و ورود نمی کنه. اون 2 امتیاز مهندسی شده باعث قهرمانی این فصل پرسپولیس می شه و نقش تعیین کننده ای داره . مهندسی از این تابلو تر ندیده بودم
    • آتریسا IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
      آره به جای شیری نعمتی رو داریم اما اگه شیری بمونه که عالیه
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
      برنامه بازی آخر این بود: شما دو تا گل از تیم ما بخور چون بعدش دو اتفاق می افته. یکی اینکه استقلال باید 5 بر صفر از سپاهان ببازه که خیلی تابلو می شه و یکی اینکه شما باید 2 گل به ما بزنید که طبیعتا کسی از تیم شما توقع نداره. کافیه شما دو تا از ما بخورید بعد ما برای اینکه مشخص نشه تبانی کردیم تا آخر ، بازی رو کنترل می کنیم که با همین دو گل شما رو ببریم که کسی شک نکنه.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
      دو گلی که تیم پیکان از پرسپولیس خورد انقدر تابلو خورد که همه چیز برای مردم مشخص شد. اون بازیکن ها چطور از بین اون همه دفاع حرکت کردند و پاس دادندو اون توپ ها چطور از بین اون همه دفاع گل شدند. البته این تیم برای بقای شرکت دوست خودش تیم سایپا هم تلاشی کرد تا ببینیم در دادگاه CAS چه حکمی صادر می شه ولی حرفه ای عمل کردند و داوران هم هماهنگ بودن.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
      مهدی تارتار: دوست دارم همیشه پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شود و بزرگترین آرزویم همین است
    • حاج کاطم IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
      در پاسخ ب اتباع خارجی فارسی زبان که میگن پرسپولیس تیم حکومتی هست خداروشکر که حکومت ما انقد قوی شده که تیمشو تو چهارسال اخیر دوبار ب فینال آسیا رسونده چقدر نفوذ داشتیم خبر نداشتیم .
    • پاسخ به حاج کاطم NL ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
      قوی ترین تیم غرب آسیا در سال 2018 که پرسپولیس به فینال رفت تیمی بود که شفر ساخته بود با حضور تیام، جبارف و امید ابراهیمی ولی مهندسین لیگ برتر این تیم رو نابود کردند تا مهمترین رقیب پرسپولیس در منطقه غرب آسیا نابود بشه. این شد که پرسپولیس رفت فینال آسیا. اگه تیم شفر نابود نمی شد این استقلال بود که به فینال آسیا می رفت و بدون تردید قهرمان 100 درصد آسیا بود و ستاره سوم رو سال 2018 گرفته بود. در سال 2020 که باز پرسپولیس فینال آسیا رفت قوی ترین رقیب پرسپولیس یکی استقلال بود و یکی الهلال عربستان. الهلال به دلیلی مبتلا شدن بازیکنانش به کرونا کنار گذاشته شد و استقلال استراماچونی هم بعد سر و شکل گرفت و بعد 9 برد پیاپی با کله پا کردن استراماچونی از بین بردند تا استقلال نتونه هم قهرمان لیگ برتر بشه و هم قهرمان منطقه غرب آسیا. بعد استقلال رو بدون داشتن سرمربی و بدون جذب هیچ بازیکنی فرستادن لیگ قهرمانان آسیا. اما پرسپولیس با ثبات کامل و خرید 7 بازیکن قبل بسته شدن پنجره. این شد که پرسپولیس سال 2018 و 2020 فینال اسیا رفت و سرافکنده به خونه هاشون برگشتند و همچنان روسیاهی به ذغال موند
    • درجواب به آقای کیسه کش حقیر و بی جام IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
      کیسه حقیر از بس از گلات سوزش سوخته، 10 پرده ی سینمائی راه انداخته شروور نوشته که ارزش یه خوندنم نداره، آقای کیسه کش سوزش شما از گلات باعث لذت ما هواداران پرسپولیس است
    • حسن پرسپولیسی IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
      در جواب این مافیا باید بگم اینقدر... خوری نکن فکر میکنی کسی به اراجیف تو اهمیت میده صدتا کامنت میزاری فکر میکنی خیلی با هوشی ما داریم واسه ششمین قهرمانی اسم پیدا می‌کنیم شما هم خودتون با این چیزا سرگرم کنید
  • mohsen IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    این بازیکنا حفظ شوند انشالله می رویم فینال و جایزه فینال خودش چند برابر هزینه این بازیکنا هست و اگر قهرمان شویم پول خوبی به تیم تزریق میشود حفظ این بازیکنها و تقویت تیم در یکی دو پست می تواند تیم را در این عمر کمک کند مدیریت با این کار هم بدههی ها رو کم می کند و هم باعث موفقیت تیم در آسیا می شود
    • ابوالفضل NL ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
      کمتر چرت بگو تا الان یک دلار از پولهاتون رو AFC نداده اونوقت مدیرعاملتون قبلا مصاحبه کرده که تمام پاداشها را پیش خور کردیم یعنی از حکومت معادلش پول گرفتن، بعد تا بحث درآمد میشه میگن پولهامون تو AFC هست بدن مشکل مالی حله! اینقدرم پررو هستن که صدری با طلبکاری میگه" از اسپانسر استقلال پول گرفتیم که گرفتیم، مشکلیه؟!" نکشیمون هلیا خانوم آذری جهرمیم که ماشالله همه اپراتورها را تیغ زده، لامصب لااقل یه قرارداد اسپانسری چیزی میبستی که تا کمتر گندش دربیاد، رسما زورگیری کرده
  • گرگانی IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    داشتن سه, مهاجم اناده لازمه واسه قهرمانی اسیا عبدی عیسی مقان ترابی عالی شاه احمد نور باید باشن قهرمان اسیا میشیم
    • ساقی محل IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
      پسرخوب قهرمانی آسیا بزرگی میخاد که لنگ نداره این چندسالم که قهرمان شدین صدقه سر بابا مسعود بود زنده بادتاج کبیر اسیا
    • گرگانی DE ۰۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
      من بر عکس امثال شما هوادار, حرفه ای فوتبالم با یکی بحت می منطق, داشته باشه
  • معصومه IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    لقمه اندازه دهنتون وردارین آخه قهرمانی آسیا ک کار هرکس نیست اونم لنگیا
    • سیروس IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
      اینو باش یه جام گرفتن بادوبازی حالا کری میخونن من جای شما باشم حرفشم نمیزنم
    • رضا IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
      ببخشید اگه کار شماست پس چرا الان 20 ساله حتی نیمه نهایی هم نرفتید نکنه توقع دارین مثل امجدیه با سه تیم.. چهارجانبه باشه اونم تو ایران...
    • میثم IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
      دو سال پشت سر هم فینال رفتن اونم توی این شرایط یعنی صدتا قهرمانی اون اسگولی که میگه پرسپولیس با پارتی بازی میاد قهرمان میشه خیلی خره .یک سال ،دو سال ،سه سال ،چهار سال ،پنج سال ،۴ تا سوپر جام ،جام حذفی ،فینال آسیا خدایا شکرت .فعلا ما جام به کسی نمیدیم .دلخوشی شما کیسه ها همون گیتار آوردن توی استادیوم آزادیه .
  • علی IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    برای ایرانی ها اعتراض های بی مورد یه عادت شده فقط همین مانده علت ناکامی ها را گردن زمین چمن یا میله دروازه بیاندازیم مثل بازی ایران و ژاپن در جام ملت ها که اعتراض بی جا به جای تمرکز روی بازی باعث شکست ایران شد
  • فری IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    دوران بابامسعودتون تموم شدخخخخ لنگ حکومتی
  • پرسپولیس کبیر IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    آخه ۶ تا خوردن تو آسیا ک کار هر کسی نیست
  • صالحی IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    شما عقده آیی شدین بسکه جام ندیدبن وفشار بهتون اومده. کیسه کش بدبخت . بجای جوسازی و ده برابر کردن قرار دادها یکم به شخصیت داشته باشید
  • فریدون IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    30سال پیش تو آسیا جام گرفتن هنر نیست اون موقع تیمهای آسیایی به توپ میگفتند توت تو این چند سال اخیر استقلال چند تا جام آسیایی داره
    • ایرانی IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
      یادش بخیر نمیدونم چند سالته توی اون دوران هم محمدان بنگلادش حذفتون کرد
    • اميرو IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
      ،فكر مي كني اونجوري بوده.اگه اينجوري بود كه الان بايد شما چند تا جام داشتين ،مخصوصا دهه ي ٦٠ و٧٠ به شدت از پرسپوليس حمايت ميشد،ولي در اسيا با تقلب نميشه جام اورد.بعدم مگه شما الان جام دارين.خخخخخخ
    • حمید IR ۰۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
      خوب پسر خوب چرا همون ۳۰ سال پیش تیم شما نتونست مثل تاج قهرمان بشه ؟ مگه پیروزی اون زمان کجا بود ؟
    • آرتا IR ۰۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
      تو چند سالته بابابزرگ که به توپ میگفتن توت هنوز یادته.. شما گروهانه سرخم نیستین پس ارتش ارتش نکنین.. در ضمن شما هنوز هم به توپ میگین توت.. زیاد حرف نزنین که از امسال ریست فکتوری میشین و باید برای بقا بجنگین
    • آنتی لنگ IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
      آخه شما که همون ۳۰ سال پیش از گروهتونم بالا نمی یومدین یه کم دست از هوچیگری بردارین ،اون که ۳۰ ساله اگه ۱۵۰ سال پیش شما قهرمان شده بودین اون خیلی جام مهمی بود که شما فتحش کردین حتی سطحش از جام الان آسیا بالاتر بود
  • DELVIN_MOHAMADi IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    خدا کنه تمدید کنن ⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩
  • احسان IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    آخه کیسه‌ بی منطق،توین ۴سال ک پرسپولیس و کیسه تو آسیا بازی کردن کیسه چ غلطی کرده. ک الان میگی پرسپولیس مافیا مگ اونجام تبانی وجود داره،همین ک در النصر گذاشتیم بعد دوسال هنوز دنبال شکایته
  • رضا IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    اصل تیم حکومتی خوده استقلاله چه از زمان شاه چه الان... هیچ وقت یادم نمیره چطوری تو دهه شسص و هفتاد چه جوری سر پرسپولیس رو تو دربی ها بریدن و شروع کننده دعوا استقلالیا بودن و مارو سه هیچ میدادن.. مجتبی محرمی رو به نا حق محروم کردن اونم کل فصل و فصل بعد.. شما جوانان امروزی بازیا الان رو می‌بینید و فقط باخت تیم رو با وکیل و وصی توجیه میکنید... در اصل از زمان قدیم تا الان با‌شگاه مردمی به گواه تاریخ او آمار و تعداد طرفدارها پرسپولیس بوده چه بخواین چه نخواین استقلال تیم حکومتی بوده.. تاج بوده شده استقلال... با این طرز تفکر و خوابیدن در حاشیه و دنبال بهانه برای عدم نتیجه گیری مطمئن باشید سال دیگه بازم پرسپولیس با سپاهان تو کورس قهرمانی هست چرا که سپاهانی ها مثل شما به زمین و زمان گیر نمیدن.... اول فصل نوشتید بهترین نقل وانتقالات رو کردیم و قهرمان نشدن ما از قهرمان شدنم ما سخته تره.. بعدش با دو سه تا باخت تحمل نمی کنید و مربی رو سرنگون میکنید... اما پرسپولیس تو هر شرایطی از سر مربی دفاع میکنن حتی اگه تو کارش ایراداتی داشته باشه... شما هم نظرات رو گزینشی میزارید حداقل رعایت عدالت رو داشته باش
  • حسین IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    عشقه و سرور،پرسپولیس و پرسپولیس
  • سوزش کیسه از قهرمانیمون IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    این بنده خدا و ببینیم چقدر سوخته هشتاد صفحه از سوزش نوشته، انگار ده بار پرده برداری کردن ازش نمیدونم چی نوشته.. ولی همینطور بسووووووووز
  • مازیار IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    به ما نمیخورین کیسه کش ها
  • بارسا IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    اگه لیگ مهندسی شدس چرا فرناز دست از استقلال برنمیداره بره همون پودرشو بفروشه ،چرا لیگ رو تحریم نمیکنین ،هرسال با کلی هزینه بیت المالی میآید ته فصل که میشه شروع میکنید ننه من غریبم و هوچیگری ،بابا یکی به فرناز بگه لیگ مهندسی شدس بیخیال شو دست و پا الکی نزن گریه هم نکن ،برید کنار خیابون تا ارسلان گیتار بزنه تو هم برقص خخخخخ
  • ناشناس IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    پرسپولیس خوب بود خوب هست و خوب خواهد موند چشم حسودان کور
  • خان IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    واقعا شما طرفدارا استق لال یه مشت مردم افسرده و عقدای هستن واقعا اصلا شخصیت فوتبالی ندارین و زر زر مفت میگین و میزنین هییییی بابا مسعود خجالت بکشین دیگ از رو برین اون بازی کنایی که ۱۰ نفره رفتن با نیمکت خالی فینال اسیا یادتون رفته بابا مسعود کجا بود یا جلو‌النصر و اون همه ستاره و لابی بازی هاشون ،اصلا شما حق این بازیکنانم دارین ضایع میکنین ساق پای این ها داره تلاش و دوندگی میکنه ،یکم خجالت بکشین فقط حکومتی حکومتی نکنین ،بی غیرتی و نداشتن یه کادر فنی با ثبات رو نزارین پای بابامسعود و این عراجیف همین ،برین تیمتون رو درست کنین
  • محسن IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    شلوار زنونه یحیی رو
  • ابوالفضل NL ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    سمیعی 2 ماه پیش گفته میخوایم مبلغ یک میلیون دلاری رضایتنامه مغانلو را بدیم، الان میگن شده 500 هزار دلار! قرارداد استقلالی ها که توسط مددی فاش شد، لنگی ها نمیخوان به وعده هاشون عمل کنن یا اینم مثل قسم جلاله پیروانی و شرافت گلمحمدیه :)) دلالمحمدی: مغانلو ترابی مفتکی از پرتغال و قطر اومدن لنگ
  • هادی IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    کمتر کیسه کشا چرت بگید به کوری شما سال دیگه هم قهرمانیم تیمی که شیش تا شیش تا از پرسپولیس و العین گل میخوره تو ده دقیقه ده نفره سه تا گل میخوره ارزش بحث کردن نداره تیمتون کلا تا حالا هشت تا جام گرفته ولی سید جلال ما تو پنج سال نه تا جام گرفته واقعا خیلی رو دارید الاستقلال السعودیه
  • اریا IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    ایمون زاید وارد بابای السعودی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی