نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۷
۲۰ |
۳

پیروز قربانی: پرسپولیسی‌ها بدانند روزگار همیشه بر وفق مراد نیست

پرسپولیس بازیکنان تاپ‌تری از استقلال دارد
پیروز قربانی
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیروز قربانی کاپیتان اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: من برای بازیکنان احترام زیادی قائلم ولی باید بازیکنان تاپ و بزرگ بیشتری در تیم حضور داشته باشند.

پیروز قربانی در خصوص اینکه تحلیلش از هفته آخر لیگ برتر چیست اظهار داشت: امسال برخی تیم‌ها خوب بودند و برخی هم گول خوردند. برخی تصور می‌کردند تیم‌های خیلی خوبی دارند و می‌توانند به آسیا صعود کنند، ولی شرایط به شکلی رقم خورد که اصلاً عملکرد خوبی نداشتند. امیدوارم سال آینده شرایط جدول به شکلی پیش برود که وضعیت تیم‌ها درست و حسابی مشخص شود.

وی افزود: در لیگ امسال سه تیم که در رده‌های اول تا سوم حضور داشتند، فوتبال بهتری از رقبا ارائه کردند. پرسپولیس، سپاهان و استقلال در لیگ امسال از نظر فنی نسبت به سایر تیم‌ها بهتر عمل کردند. 

کاپیتان اسبق استقلال در خصوص اینکه آبی‌پوشان نزدیک به یک دهه است که قهرمان لیگ نشده‌اند، گفت: یک جایی باید واقعیت‌ها گفته شود. من برای بازیکنان استقلال احترام زیادی قائل هستم، ولی معتقدم باید بازیکنان تاپ و بزرگتر بیشتری در این تیم حضور داشته باشند.

پرسپولیس و سپاهان را ببینید که آنها بازیکنان تاپ‌تری از استقلال دارند. باید یارگیری بهتری در فصل نقل و انتقالات صورت بگیرد. در این چند سال اخیر سرمربیان استقلال در یارگیری نقشی نداشتند و بعضاً یا معاون بازیکن می‌گرفت یا مدیرعامل. امیدوارم در فصل آینده این مشکلات وجود نداشته باشد. 

قربانی در خصوص حواشی جشن قهرمانی پرسپولیس و اینکه کری‌خوانی‌های عجیب و غریبی بین بازیکنان این تیم و استقلال بعد از دربی جام حذفی رخ داده است، گفت: من جشن قهرمانی را ندیده‌ام بهتر است در مورد آن اظهار نظر نکنم، اما یک چیزی را خوب می‌دانم؛ وقتی یک سیب را بالا می‌اندازید، هزاران چرخ می‌خورد. روزگار همیشه بر وفق مراد نیست. به هر حال طیف عظیمی از جامعه ما را استقلالی‌ها تشکیل داده‌اند و اگر کسی به آنها توهین کند، مشکل روحی و روانی دارد. در مقابل، در استقلال هم همین‌طور است و کسی نباید به تیم رقیب و بازیکنانش توهین کند. امیدوارم به روزی برسیم که همه احترام‌ها در فوتبال حفظ کنند. 

وی در پاسخ به این سؤال که دیدگاهش در مورد استقلال فصل آینده چیست، گفت: امیدوار هستم شکافی که بین مدیریت و کادرفنی ایجاد شده هر چه سریع‌تر برطرف شود چون این اتفاق اصلا خوب نیست و در درازمدت به استقلال ضربه خواهد زد. در دولت جدید قطعا باید برای استقلال و پرسپولیس برنامه‌ریزی مناسبی صورت بگیرد و دو تیم شرایط یکسانی داشته باشند. 

وی افزود: این روزها مسابقات المپیک را می‌بینیم که برخی ورزشکاران ما هنوز از کمبود امکانات رنج می‌برند. مثلا وقتی ما یک مدال طلا می‌گیریم، آنقدر خوشحال می‌شویم که در تلویزیون شعرهای مختلف پخش می‌شود، اما کشورهای دیگر ۵۰ مدال طلا می‌گیرند و تازه به فکر افزایش مدال‌ها هستند.

متأسفانه یکی از مشکلات ورزش ما قوانینی است که در مجلس تصویب می‌شود. بعضی قوانین در ورزش و فوتبال ما من‌درآوردی است.

وی یادآور شد: نمایندگان مجلس تصویب می‌کنند که شرکتهای دولتی حق ارائه بودجه به باشگاه‌ها یا فدراسیون‌ها را ندارند.

همین باعث می‌شود ورزشکاران ما با کمبود امکانات مواجه شده یا باشگاه‌ها دچار مشکلات عجیب و غریب شوند. افرادی که به مجلس می‌روند، باید تخصص داشته باشند. از آقای چمران سؤال کرده بودند تخصص بهتر است یا تعهد؟ که او گفت تعهد بهتر است و اگر کسی مسئولیت تخصصی را که بلد نیست قبول کند، فردی بی‌تعهد است.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال تأکید کرد: متأسفانه نمایندگان مجلس ما با گرایش سیاسی به مسائل نگاه می‌کند و بعضاً تصور می‌شود آنها در کشور ما زندگی نمی‌کنند.

اگر آنها به فکر ورزش کشور هستند، نتایج ما در المپیک را ببینند که افتضاح بوده است. چه ایرادی دارد که ما از کشورهای دیگر الگو بگیریم و به فکر پیشرفت باشیم؟ 



 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    این را باید الدوچرخه چی ها در زمان بابا محمود می فهمدند که همه چیز همیشه بر وفق مراد نیست . استقلالی ها آرزوشون این هست که افتخاراتشان و وضعیت استتقلال مثل زمان بابا محمود شود . بابا محمود تو کیستی گه هواداران استقلال عاشقت هستند و هواداران پرسپولیس متنفر ازت
    • ساوالان IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
      کی بود 10 پیش در زبان بابا محمود جام می اورد و می گفت ما که رفتیم اسیا!!!!!!!!!!!! قهرمانی لیگ نمی چسبد!!!!!!!!!!!!!!! حسرت هشت ساله را کی اولین بار گفت!!!!!! راستی وقتی فضای مجازی امد و دست استقلال کمی روشد دیگه نتوانستید مهندس شوید!!!!!!!!!! همین الان با های هوی کل بازیکنان استقلال پول گرفتند . طلب دیاباته هم نقدا داده شد. چطوری!!!!!!
    • سعید NL ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
      در 8 سال ریاست آقای دکتر احمدی نژاد کسی در کل ایران حرفی از دخالت ایشان در فوتبال نزد و امروز یک نفر می خواد در مقابل بابا مسعود وزیر پرسپولیسی هر طوری شده یک نفر به نام بابا محمود درست کنه و بگه اگه ما بابا مسعود داریم شما هم قبلا بابا محمود داشتید. اگه به گذشته رجوع کنیم می فهمیم که همین بابا محمود رویانیان رو مدیرعامل پرسپولیس کرد و تمامی پورشه ها و آپارتمان هایی که به بازیکنان پرسپولیس از جمله همین سید جلال حسینی و کریم باقری داد همون رویانیان داد و چه خرج های میلیاردی اون موقع برای پرسپولیس کردند. اما اصلا به بازیکنان استقلال پورشه کسی نداد. پس می بینیم اون موقع هم پرسپولیس حکومتی بود که از رانت بیشترین بهره را می برد.
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
      در جواب کاربر سعید همین که بایا محمود گفتی دکتر همه چیز معلوم شد هر وقت یک استقلالی درباره بابا محمود حرف می زند میگه دکتر احمدی نژاد خخخخ. در رضایت استقلالی ها همین و بس که استقلالی ها همیشه به بابا محمود میگن، دکتر احمدی نژاد
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
      بابا محمود به فوتبال کاری نداشت ولی با مجیدی و بقیه بازیکنان استقلال می رفت فوتسال و به زمین تمرین الدوچرخه هم هر روز می رفت . بابا محمود با فوتبال کاری ندارد و فرهاد مجیدی در جلسه اش با رئیس جمهور بولیوی می برد . اصلا جرا باید یک بازیکن معمولی در جلسه دو رئیس جمهور حضور داشته باشد. احمدی نژاد برای دیدن بازی استقلال مقابل العین به ورزشگاه آمد و بعد از بازی گفت کا هوادار استقلال هست . فتح الله زاده هم گفته که بابا محمود استقلالی هست
    • حمید علوی CA ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
      استقلال همین الان دستکم ۱۰ بازیکن خیلی تاپ حال حاضر ایران و ۸ بازیکن تاپ فوتبال ایران رو داره رو داره طوریکه سه تاشون مجبورن بشینن رو سکوها. استقلال برای قهرمان شدن این چیزا رو میخواد : ۱) هوادار با شعور که عقل و انصاف رو سرلوحه کارش قرار بده و خام چهارتا خودفروختهذی فضای مجازی نشه ۲) بیرون کردن خائنین از تیم. کسانیکه از بیرون فضای آرامش تیم رو به هم‌میزدن، خرج فضلی مجازی میکردن و با چند بازیکن خودفروخته باند درست کردن برای زمین زدن هر کادری غیر خودشون
    • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
      این کیسه کش یادش رفته کی کری خونی رو شروع کرده و صد البته که دنبال یجای خالی تو کیسه میگرده تو اگه اینکاره بودی که الان بدون تیم نبودی
  • ناشناس US ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    جالبه ،بعدازبرددربی چراهچکدوم ازمعلم های اخلاق نبودین
  • اس اس تیم مردمی IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    بابا مسعود لنگیا بره وداورا هم به قضاوتهای واقعی خودشان بپردازند ودیگه ازبالا برای قهرمانی تیم حکومتی دستورنگیرند دیگه لنگ رنگ جام هم نمیبیند گرچه همین جامها هم دراثر بی عدالتی وحق خوری تیمهای دیگه بدست امده واگر واقعا ومردانه بنشینند داوریهای این چندسال را بررسی کنند حداقل 4جام از5جام حق استقلال وسپاهان بوده .
    • فقط زرد سپاهان IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
      از طرف تیم خودتون نظر بده، ضمن اینکه تیم شما در آسیا هم خیلی ضعیف بوده اونجا هم حقتون خوردن ؟!!
    • کیسه همیشه کیسه حقیر IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
      بسه دیگه بابا شورشو دراوردین همیشه خوبه چه تا نود بود چه الان فوتبال برتر هی میگن پرسپولیس بیشترین ضرر از داوری دیده برعکس کیسه تهران بیشترین سود رو برده دم از عدالت میزنی عدالت اونجا مشخص شد پرسپولیس با نفت ابادان رفت بازی کرد ولی کیسه نرفت بازی رو انداختن عقب به بهانه کرونا .ای اف سی گیر دادورزشگاه ازادی برای فینال هفتاد ایراد داره بایدبرطرف شه فدراسیون ایرادا رو برطرف کرد اون وقت کیسه کشا گفتن بخاطر تیم پرسپولیس دارن ورزشگاه رو تجهیزمیکنن واقعاخنده دارین
  • محمدطاها IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    استقلال هنوز هم بهترین است رکوردهایی که دست نخورده باقی مانده..استقلال همچنان با 36 جام رکورددار است و پرافتخارترین تیم ایران..همچنان با 26 برد ، برد بیشتری تو دربی دارد..همچنان با دو قهرمانی آسیا رکورددار است.. همچنان پر افتخارترین تیم جام حذفی است.. و اینکه هیچگاه اصالت از بین نمی رود..
  • آبی دل IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    اسنپ کاپ
  • Perspolis IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    خخخخخخخخخ نمیدونم چندسالته ولی اگه نود دیده بودی و تیمهایی ک بیشترین سود و ضرر لیگ بعد از پایان لیگ انالیز میکرد میفهمیدی کی سود کرده کی ضرر و از رو تعصب نمیگفتی فلان شد بهمان شد
  • آریهان DE ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    والله شما استقلالی ها بیشتر در فضای مجازی و در رسانه ها سرو صدا میکنید چون ۹ سالی هست که موفقیتی نداشتید. به جای برنامه ریزی و هدایت تیم خودتان,فقط در حال شلوغ کردن هستید و طرفداران خود را تحریک میکنید.
  • Farid US ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    Ghorbany ra doust daram valey darinja ba ishan moafegh nistam, etefaghan Esteghlalyha bazykonane top tary darand va 4 sale azegar hast ke hey bazykone mikharand, shoma be Mehdy Sheiri, Aghayee, Shojayee, Alishah, Mehdy pour, Pahlevan migoyee top? Aghaye Ghorbany? Eshgale Esteghlalyha ax jayeh dighar hast na bazykone, etefaghan bazykone ziady ham darand valey balad nistand chetoury estefade konand
  • کیسه بکش کیسه کش IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    واقعآ آقای قربانی حقیقت میگه مه چه اشکالی داره که احترام همدیگر نگه داریم. ونه یکی مثل صادقی. که هیچگونه ادبی ازبزرگتراش یاد نگرفته وحیف که بخوای صادقی رابا آقای مثل قربانی باهم مقایسش بکنی. برو یادبگیر انسانیت از قربانی
  • 6 IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    فعلا که قهرمانیم تا بعد. گلات رو عشق است!
  • گرگانی IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    این بازیکنان تچ پرس تاپ شدن احمد نورالهی امید عالی شاه طارمی عبدی علیپور کمال سرلک مقان همه درست استفاده شدن تو پرسپولیس, شما که اول فصل هر کی میهواین با قرارداد, نجومی میارین ولی نمیتونین استفاده کنین چون مربی خوبی ندارین ببینین جنتا, گل زدین ما نیم فصل اول حتی مهاجم نوک نداشتیم
  • لنگ هوچیگر=تبانی IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    دیگه همه میدونندکیاپرسپولیسوقهرمان کردند دوره قبل بابامسعود اصلاتواسیاتیمی به اسم پرسپولیس میشناختند؟؟؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی