نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
لیل (سوپرجام فرانسه)
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیل قهرمان فصل گذشته لوشامپیونه یک بار دیگر حریف پرستاره خود را در کسب جام ناکام گذاشت و نوار قهرمانی‌های متوالی این تیم در سوپرجام فرانسه را قطع کرد.

بازی سوپرجام فرانسه، میان تیم‌های فوتبال لیل قهرمان فصل گذشته لیگ ۱ و پاری‌سن‌ژرمن قهرمان فصل گذشته جام حذفی برگزار شد که این مصاف با پیروزی یک بر صفر لیل خاتمه یافت. تنها گل این بازی را ژکا در دقیقه ۴۵ به ثمر رساند.

لیل که فصل گذشته نیز در آخرین هفته PSG‌ را از دفاع از قهرمانی‌اش در لوشامپیونه مأیوس کرده بود، این بار هم حریف پرستاره پاریسی‌ را در کسب جامی دیگر ناکامی گذاشت. این اولین بازی رسمی بازیکنان جدید PSG از جمله جورجینو واینالدوم و اشرف حکیمی بود، اما دیگر ستاره جدید این تیم سرخیو راموس در میدان حضور نداشت. دو ستاره خط حمله تیم نیمار و کیلیان امباپه هم دیگر غایبان پاری‌سن‌ژرمن در این بازی بودند.

لیل با کسب این پیروزی برای اولین بار بعد از دو تلاش نافرجام در سال‌های ۱۹۵۸ و ۲۰۱۱ قهرمان سوپرجام شد و پاریسی‌ها را در دفاع از عنوان قهرمانی و کسب یازدهمین قهرمانی‌شان در این تورنمنت برای مسحتکم‌تر کردن جایگاه خود به‌عنوان پرافتخارترین تیم سوپرجام ناکام گذاشت. پاری‌سن ‌ژرمن تا پیش از این برای هشت سال متوالی قهرمان سوپرجام فرانسه شده بود.

لیل (سوپرجام فرانسه)

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی