نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۷
۱۰ |
۵
این ۷ استقلالی علیه فرهاد مجیدی!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تیم استقلال بار دیگر مقابل یکی از تیم‌های لیگ برتری به میدان می‌رود که تعداد زیادی بازیکن استقلالی در آن توپ می‌زنند.

در بین تیم‌های لیگ برتری تعداد زیادی از تیم‌ها را می‌توان یافت که یا سرمربیانشان از چهره‌های نام آشنای استقلالی هستند و یا بازیکنانی را به خدمت گرفته اند که سابقه پوشیدن پیراهن این تیم را در کارنامه خود دارند ولی در این بین یکی از تیمها شاید بیشتر از همه، استقلالی در لیست نفراتش دارد.

با نگاهی به فهرست اسامی بازیکنان تیم گل گهرسیرجان، حریف مرحله نیمه نهایی استقلال در چارچوب مسابقات جام حذفی مشخص می‌شود نیمی از بازیکنان این تیم در فهرست ۱۸ نفره هر بازی، سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را در کارنامه خود دارند.

از آن جمله می‌توان به نام گادوین منشا مهاجم نیجریه تیم گل گهر اشاره کرد که یکی از این بازیکنانی است که در دیدار برگشت مقابل استقلال در لیگ بیستم ۷۷ دقیقه و در بازی رفت ۹۰ دقیقه روبروی این تیم بازی کرد.

از دیگر چهره‌های متعصب به پیراهن استقلال در دورانی که برای این تیم توپ می‌زد، بازیکن مازندرانی گل گهر است. میلاد زکی پور در هر دو بازی رفت و برشت فصل بیستم لیگ برتر در ترکیب ثابت گل گهر مقابل استقلال به میدان رفت.

همچنین محسن کریمی مهاجم ریزنقش ساروی اسبق استقلال از چهره‌های آشنای این تیم است که هواداران استقلال گل‌های او به تیم الاتفاق عربستان در لیگ قهرمانان فصل ۲۰۱۸ را فراموش نمی‌کنند.

فرشید باقری که متولد کرمان است از چهره‌هایی است که طی این سال‌ها بارها برای استقلال در رقابت‌های مختلف به میدان رفته و گل‌های مهمی برای استقلال به ثمر رسانده که یکی از مهمترین آنها گلش به سپاهان بود.

آرمین سهرابیان نیز با ضربه ای که به جمجمه لی اندرو پادوانی زد هرگز از یاد هواداران استقلال بیرون نمی‌رود. او  حالا باید در یک بازی مرگ و زندگی روبروی تیم سابقش به میدان برود. سهرابیان از دوستان دوران دبستان سردار آزمون و اهل گنبدکاوس است.

علی دشتی یکی دیگر از همین اسامی است که از سایپا به استقلال آمد و جزو بازیکنان پرتلاش و خستگی ناپذیر این تیم محسوب میشد ولی هرگز نتوانست آنچنان که باید توقعات آندره آ استراماچونی را برآورده کند و از این تیم رفت. او در لیگ امسال تنها در بازی برگشت و به مدت ۲۳ دقیقه فرصت رویارویی با استقلال را پیدا کرد ولی قطعا در صورت بازی در این دیدار حساس انگیزه‌های زیادی برای اثبات توانایی‌هایش به استقلالی‌ها دارد.

اما سرشناس‌ترین چهره استقلالی تیم گل گهر قطعا کسی نیست جز امیر قلعه نویی سرمربی این تیم که از مربیان سرشناس استقلالی در این تیم محسوب می‌شود. کسی که با استقلال ۳ بار قهرمان لیگ برتر شده و با کسب بیشترین جام پرافتخارترین سرمربی حال حاضر در بین مربیان ایرانی شاغل در لیگ برتر به حساب می‌آید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ............ US ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    فقط شاه فرهاده که استقلالو به اوج میرسونه
  • راز IR ۰۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    خداوکیلی اگر این داستان برای پرسپولیس بود دوستان استقلالی نمیگفتن که از حالا معلومه که جوری بازی میکنن که تیمشون بعد از چند سال دستش به جامی برسه. اما ما همچین تهمتی نمیزنیم و مطمئنیم که هر بازیکنی دوست داره تیم خودش به قهرمانی برسه و روی تیمشون تعصب دارن هر چند که استقلالی یا پرسپولیسی باشن.
  • رجب صفروف IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    ایتقلالیهای تیمهای دیگه بارها نشون دادن دست بخیانتشون خیلی بالاست.چندین بازی قبلی ستون پنجمیهای گل گهر .زکی پور وتراکتور .فخرالدینی کاملا ثابت کردن راحت غیرت تیمیشون رو میزارن کنار تا استقلال برنده بازی بشه.پس الکی بازی رو شلوغ نکنید استقلال بازی رو خواهد برد.نه بخاطر لیاقت بلکه برای باند بازی
  • معصومه IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    هرچی هم باشند مث شجاع توپ نمیندازن زیر پامون، هه همیشه با بازی خوبشون اتفاقا کاری کردن من بهشون غبطه میخورم ک چطور مقابل استقلال ک ازش ساخته شدن توپ می‌زنن و انگیزشون برای برد بیشتر میشه، انگار استقلال پولشونو نداده
  • فرشاد IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    بخدا کثیف ترین تیم ایران پرسپولیس، و همچنین کثیف ترین کادر ایران بازم کادر پرسپولیس نمونه اش افشین پیروانی که اونجوری بدروغ قسم خدا می‌خورد فقط کیف کردم که میثاقی اونجوری تو برنامه زنده دستش رو کرد و رید تو هیکلش
    • یک عشقست یک پرسپولیس ❤ IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      کثیف خودتی اون استقلالت واقعا که فکر کردین کی هستید بازیکناتون در حد ما هستن والا ما بازیکنانی داربم که استقلال تو خوابم نمیبینشون
  • امیر IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    تارتار هر سال مربی هر تیمی هست ۶ امتیاز رفت و برگشت تقدیم لنگی می کند و هر وقت مقابل استقلال بازی دارد با سیستم ۸ دفاعه بازی می کند
  • ناشنای IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    فکرمیکنم یک کم شرمندگی هم خوبه پرسپولیس بهترین تیم حال حاضراسیاست
  • احمد IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    لنگی یه لحظه برو تو گوگل سرچ کن ببین کدوم تیم پرافتخار ترین تیم ایرانه
  • کیان RO ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    باسلام خدمت تاجی های عزیز شاه فرهاد بد جور خار چشم شده واسه بعضی ها امیدوارم همچنان رو به جلو پیش بره و موفق بشه لنگی سوز ترین استقلالی تاریخ ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی