دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۳
۰ |
۰
لائوتارو مارتینس
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اگر لائوتارو مارتینس همچنان به تمدید قراردادش رضایت ندهد، به احتمال فراوان فصل آینده آخرین فصل حضورش در اینتر خواهد بود.

در حالی که ۲ باشگاه آرسنال و اتلتیکومادرید در تلاش برای خدمت گرفتن لائوتارو مارتینس از اینتر هستند، سایت «کالچومرکاتو» ادعا کرده که بند فسخ قرارداد این بازیکن با نراتزوری منقضی شده است.

تا پیش از این مشتریان مارتینس می‌دانستند که برای خرید این بازیکن باید رقم بند فسخ قرارداد او را که ۱۱۱میلیون یورو بود را در مدتی محدود از بازار نقل و انتقالات تابستانی بپردازند. با منقضی شدن این بند، اکنون دیگر به دست آوردن این مهاجم آرژانتینی منوط به جلب رضایت باشگاه اینتر است. برای اینتری‌ها همانطور که مدیر اجرایی‌شان جوزپه ماروتا هم گفت: «مارتینس غیرقابل فروش نیست اما رقمی که این باشگاه برای فروش این بازیکن می‌خواهد هم رقم پایینی نیست.»

اینتر با وجود فروش اشرف حکیمی به پاری‌سن‌ژرمن با قراردادی ۷۱ میلیون یورویی، هنوز هم نیم نگاهی به کسب درآمد از فروش بازیکنان دیگر دارد تا تراز مالی‌اش را به حد نصاب تعیین شده در قانون بازی جوانمردانه مالی یوفا برساند. اگر لائوتارو همچنان به تمدید قراردادش رضایت ندهد، به احتمال فراوان فصل آینده آخرین فصل حضورش در اینتر خواهد بود، چرا که اینتر با اوضاع اقتصادی نه چندان مساعدش حاضر نخواهد بود که او را به عنوان بازیکن آزاد از دست بدهد.
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی