عکس| واکنش حجت الاسلام زائری به اتفاق تاریخی در المپیک
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدال طلای رشته دوومیدانی در ماده پرش ارتفاع المپیک توکیو در اتفاقی باورنکردنی و ستودنی به دو ورزشکار قطری و ایتالیایی رسید.

خبرورزشی - معتز عیسی برشم از قطر و جیان مارکو تامبری اهل کشور ایتالیا، دو ورزشکار شرکت‌کننده در مسابقات دو میدانی بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو در ماده پرش ارتفاع، در اتفاقی باورنکردنی و البته جالب تصمیم گرفتند که مدال طلای این رقابت‌ نزدیک و طاقت‌فرسا را با یک‌دیگر تقسیم کنند.

معتز برشم، قهرمان و دارنده سه مدال بازی‌های المپیک بعد از رقابتی دشوار و دو ساعته با همتای ایتالیایی خود در ماده پرش ارتفاع، بعد از این که هیچ‌یک‌ از هر دو ورزشکار نتوانستند پرشی بلندتر از ارتفاع دو متر و ۳۷ سانتی‌متر از خود به ثبت برسانند، داوران به هر دو بازیکن پیشنهاد دادند که برای آخرین بار سعی کنند رکوردشان را بهتر کنند اما پس از گفتگوی کوتاه، این دو ورزشکار تصمیم گرفتند از انجام پرش پایانی و اضافی خودداری کنند و هر دو نفر به طور مشترک به عنوان برنده مدال طلا معرفی شوند.

با این اتفاق جالب و کم‌سابقه، برشم و تامبری برنده طلای مشترک ماده پرش ارتفاع رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو شدند. بنابراین در این رشته مدال نقره‌ای اهدا نشد و ماکسیم نیداسکائو از بلاروس نیز برنده مدال برنز شد.

حجت الاسلام زائری با انتشار متنی به این اتفاق بی نظیر در دنیای ورزش واکنش نشان داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ! IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    الان کشور مام همینه کاری کردید مردم به خانوادشون رحم نمیکنن
  • ابرام US ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    هیچکس به نفع دیگری کنار نکشید . توا فق کردند که هر دو طلا بگیرند. توان ادامه مسا بقه را از نظر روحی و روانی نداشتند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی