نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
سه‌شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۸
۰ |
۰
پایان همکاری باشگاه پرسپولیس با کارگزار
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با اعلام ابراهیم شکوری، پرسپولیس فصل آینده با آتیه داده پرداز همکاری نخواهد کرد.

در شرایطی که گمانه زنی پیرامون ادامه همکاری پرسپولیس با کارگزار اسپانسری این باشگاه به اوج خود رسیده، سخنگوی سرخپوشان اعلام کرد که طرفین تمایلی به کار در فصل جدید ندارند.

او با اعلام اینکه پیشنهاد کارگزار برای فصل جدید، نیمی از مبلغ فصل گذشته یعنی ۵۵ میلیارد است، گفت: قرارداد کارگزار سه ساله است، اما هر سال باید به توافق برسیم. آقای سمیعی کارگروهی را تشکیل دادند و ما پیشنهادمان را برای کارگزار ارسال کردیم. کارگزار هم پیشنهادی داد که هبرای ما تعجب برانگیز بود و کمتر از ۵۰ درصد قرارداد سال پیش بود که با این شرایط ما قطعا ادامه نمی‌دهیم و از هم جدا می‌شویم. اما باید این را بگویم که به ۹۸٪ تعهد سال پیشش عمل کرده اما کفاف کار ما را نمی‌دهد.

وی همچنین افزود: آقای سمیعی روزی که وارد باشگاه شد ما قرار گذاشتیم مشکلی برای باشگاه ایجاد نکنیم و آرامش بدهیم تا روزی اگر رفتیم نگویند این مدیریت، فلان موضوع را هم اضافه کرد. ما آمدیم دیدید که چند پرونده در باشگاه وجود داشت یا مبالغ عجیب و غریب در کنار قرارداد بازیکنان داخلی. خارجی‌ها که شکایت می‌کنند و حقشان هست و این شرایط بسیار سختی است. کرونا به ما خیلی ضربه زد و من با قاطعیت می‌گویم که ما جزو معدود باشگاه‌هایی بودیم که پروتکل ها را رعایت می‌کنیم. پرواز ما به هند دو میلیارد تومان هزینه داشت و همه این ها هزینه دارد. ما ۷۵-۸۰٪ از قرارداد بازیکنان را پرداخت کردیم و برخی بیشتر. حق این بازیکنان بیشتر است و اینها خودشان درآمدزایی کردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی