حمله امیر و فرهاد به قلب هواداران/ جنگ پنهان برای یک نیمکت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیدار استقلال و گل گهر بیشتر از هر کسی برای مربیان دو تیم اهمیت دارد. جایی که قلعه نویی می‌تواند محبوبیت فرهاد را بگیرد و از آن خودش کند.

تقابل استقلال و گل گهر شاید در مرحله نیمه نهایی باشد اما برنده این بازی خودش یک قهرمان خواهد بود.

مجیدی با برد این بازی می‌تواند جایشگاهش را روی نیمکت استقلال تثبیت کند و از طرفی خطر حضور امیر قلعه نویی در استقلال را خنثی کند اما در طرف مقابل اگر گل گهر برنده باشد باز هم طرافداران همیشگی قلعه نویی مجدد برای بازگشت این مربی به استقلال تلاش خواهند کرد.

این بازی را اگر از زاویه ای دیگری نگاه کنیم به یک جدال سخت با انگیزه‌های شخصی می‌رسیم؛ انگیزه ای که از اختلاف همیشگی مجیدی و قلعه نویی نشات می‌گیرد. برد در این بازی یک تسویه حساب شخصی به حساب می‌آید و هر دو مربی قصد ندارند جایگاه خود را از دست بدهند. رقابت مجیدی و قلعه نویی برای محبوبیت در قلب هوادران استقلال جایزه ویژه هواداران برای این بازی است و جدا از فینال ان بازی برای همه استقلالیها مهم است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اکبرمعراجی IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    قلعه نویی منفوره استقلالی هاست. نفرین خدا براو... شاه فرهاد عشقه
  • حمید علوی CA ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    شاید برای بعضی هواداران، کسب نتیجه ی مقطعی عامل محبوبیت اشخاص باشه اما برای اکثریت هوادارا اینطور نیست. برای کسب یه محبوبیت به یاد ماندنی، به چیزهایی فراتر از برد در بازی نیازه. عملکرد طولانی مدت یه آدم از جنبه‌های مختلف اخلاقی و فنی، در کسب محبوبیت عمیق و طولانی موثره. الانم دقت کنین امیرقلعه نویی با وجود اینکه برای استقلال کم برد و جام نیاورده اما نمیشه گفت محبوب هست. مجیدی هم فارغ از نتیجه ی بازی فردا و فارغ از عملکرد فنی کوتاه مدت، در چند سال آینده مشخص میشه که تا چه حد محبوبیت عام داره. طبعن هم در طولانی مدت نه فقط رفتار فنی، بلکه رفتار انسانی و اجتماعی و اخلاقی در کسب یا عدم کسب اون سطح از محبوبیت موثر خواهد بود.
  • ناشناس IR ۰۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    آقای علوی بظاهر استقلالی تو یکی را مافیا ودیگری فاقد عملکرد فنی میدونی،لطف کن به مظلومی مدیر! کار بلدت بچسب و دم از کارشناس علوم انسانی وغیره نزن، نیازی به افاضات فیلسوف مابانه جنابعالی نیست امثال شما با گفتارتان حکم موریانه برای یک درخت هستید در ضمن تراوشات مغزی خودت را به دیگران منتسب نکن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی