نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
فرهاد مجیدی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: دلیل ۳ پیروزی تیم‌هایم مقابل تیمهای قلعه‌نویی این است که نوعی عشق و صداقت مربیگری در آن‌ها وجود داشته است.

فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و گل گهر سیرجان اظهار داشت: بازی فردا برای هر دو تیم حساس است و با دو پیروزی می‌تواند به جام قهرمانی برسد. من در این چند روز با بازیکنان تیمم صحبت کردم و آنها را آماده کرده‌ام. امیدوارم در نهایت فردا به فینال راه پیدا کنیم. من تیمم را از نظر روحی و روانی آماده بازی فردا کرده ام و امیدوارم در نهایت بتوانیم به فینال راه پیدا کنیم.

وی در خصوص اینکه استقلال با وی ۳ بار موفق به شکست تیم‌های امیر قلعه نویی شده و این موضوع در بازی فردا چقدر تاثیر دارد گفت: ۲ بار مربوط به فصل قبل بوده و یک بار در بازی گذشته این اتفاق افتاده است. فکر می‌کنم در هر ۳ بازی تیم برتر بودیم. البته دلیل این بردها نوعی عشق و صداقت مربیگری بوده که توانستم به پیروزی برسم.

سرمربی تیم استقلال در خصوص اینکه قلعه نویی اعلام کرده در طول فصل ظلم‌های زیادی از نظر داوری به تیمش شده و امیدوار است فردا فقط مسائل تاکتیکیی تعین کننده بازی باشد گفت: مطمئن هستید آقای قلعه نویی این حرف را زده است؟ ما آنالیز کرده‌ایم، پنالتی‌های بازی با آلومینیوم، سایپا و بازی با نساجی را دیده‌ایم. من نمی‌خواستم حرفی بزنم ولی چون این سوال مطرح شده است باید بگویم دقیقا دغدغه ما هم همین است. من هم به شدت نگران داوری فردا هستم. حتما منظور آقای قلعه نویی صحنه پنالتی بازی گل گهر و نساجی بوده که دیگر آن صحنه در بازی فردا تکرار نشود!

مجیدی در خصوص اینکه آیا به هواداران قولی برای قهرمانی می دهد یا خیر گفت: قول می‌دهم که همه تلاشمان را انجام بدهیم. فکر می‌کنم شایسته این هستیم که فردا برنده شویم. در این ۱۰ هفته از همه بازیکنانم راضی هستم و شرایط تمرینی ما هم بسیار عالی است، فکر می‌کنم استحقاق قهرمانی جام حذفی را داریم.

وی در خصوص آخرین وضعیت دیاباته و میلیچ عنوان کرد: در مورد دیاباته هنوز تصمیمی نگرفته‌ایم چون با ما قرارداد دارد. در مصاحبه قبلی هم گفتم که تنها خواهشم این است که بازیکنانم حفظ شوند. اگر این تیم حفظ شود و تمام بازیکنانم برای فصل بعد حفظ شوند استقلال به طور حتم فصل آینده مدعی اصلی قهرمانی است.

سرمربی تیم استقلال در خصوص آخرین وضعیت قائدی و ترانسفر وی گفت: هنوز تصمیمی‌ در مورد قائدی نگرفته‌ایم ولی به مدیریت باشگاه اعلام کردم اگر بتوانیم جایگزین خوب به جای این بازیکن پیدا کنیم به او اجازه جدایی می‌دهیم در غیر این صورت موافق ترانسفر قائدی نیستم.

مجیدی در پاسخ به این سوال که شایعه شده فراز کمالوند قرار است از طریق اپل واچ به وی برای بازی فردا کمک بدهد گفت: بعد از بازی‌های آسیایی که برگشتیم در فرودگاه با کمالوند خداحافظی کردم و فقط یک بار دیگر او را دیدم که در بازی با سایپا بود. بعد از آن هیچ تماسی هم با او نداشته ام. این صحبت‌ها از کجا در می‌آید را نمی‌دانم ولی هیچ تماسی با کمالوند نداشتم.

وی در خصوص اینکه فکر می‌کند بازی فردا در ۹۰ دقیقه تمام شود یا ۱۲۰ دقیقه گفت: برداشت خود من این است که بازی در ۹۰ دقیقه تمام می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • استقلال قهرمان قهرمان قهرمان قهرمان IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    بچه های استقلال بخصوص کادر فنی و نیمکت نشینان خیلی خیلی حواسشون به خودشون باشه مبادا خدای ناکرده با جو سازی و شلوغ بازی از طرف نیمکت گل گهر دچار جو گرفتگی ِِِبِشن و آرامش و تمرکز خودشون رو از دست بِدن گاهی اوقات برخی مربیان با داد و بیداد سر کمک داور یا داور ممکنه که بخوان روند بازی و جو بازی رو به سمت تیم خودشون تغییر بدهند مراقب باشید تمرکز و آرامش رمز موفقیت بازی فرداست
    • عموشهرام ش IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
      اگه این تیم خوبه که ميخاي حفظش کني پس چرا قهرمان نشدی،تو که فقط با4امتيازاختلاف تحویل گرفتی??????
  • حامد IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    جالبه واقعا!! مگه همین آقای مجیدی نمیگفت این تیم و دلال ها بستن!!! چطور شده حالا میخواد که این تیم حفظ بشه؟؟؟ اگه شما حافظه تون مشکل داره ما این مصاحبه ها رو خوب یادمون میمونه. تو هر مقطعی بسته به منافعش یه مصاحبه ای میکنه و وقتی خرش از پل گذشت کلا منکرش میشه! نکنه انتظار داری بازیکنایی که یه روزی بهشون گفتی با دلالی اومدن کارو برات در بیارن؟ اینکه آقای مجیدی میگه کار تو 90 دقیقه تمومه خیلی نگران کننده ست. نکند برای راضی کردن هواداران آبی جامی دودستی تقدیم شود.
  • محمدطاها IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    به امید قهرمانی جام حذفی..به مرد روزهای سخت استقلال یه خسته نباشید جانانه میگم‌،دمشگرررم فرهاد مجیدی که بیشتر از همه برای استقلال زحمت کشید..صد البته هوادارا اگر فصل بعد جام‌میخوان باس در جلوگیری از فروش قایدی با مجیدی همراه بشن نباید اجازه بدیم مدیریت باشگاه سناریو پارسال رو اجرا کنه،همه میدونیم فرهادمجیدی با دانش ترین‌مربی لیگه‌و اگر امکانات و بازیکنان مد نظرش باشند میترکونه کما اینکه تا الان ترکونده..فصل بعد با مجیدی شانس اول قهرمانی هستیم
    • Perspolis IR ۰۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      کما اینکه تا الا ترکوندههههههههههههههههههه خخخخخ چ گلی ب سرتون زد تیم با چهار امتیاز اختلاف گرفت ک قهرمانتون کنه با یازده تا تمومش کرد کاش ی خورده عقل داشتین و قشنگی فرهاد چشاتون رو نمیبست خدارو شکر فکری بازیکنا باش لج بودن وگرنه روزهایی سخت تری برا قهرمانی داشتیم این با اینکه کلی پول گدایی کرد بشون داد ضعیفتر از حد نتیجه گرفتن فرق چهار و یازده خیلیه ب مولا
    • •-• IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      نگران نباش وزیر دیگه نیست سال دیگه همه جام هارو درو میکنید:)))
    • توکلی IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
      یعنی انقدر ضعیف شدیم که آرزوی گرفتن جام حذفی را دعا کنیم ؟ ما قهرمانی لیگ برتر را میخواهیم، آنهم با قدرت و بدون حرف و حدیث. همش پنالتی همش پنالتی ! در طول بازی چرا گل نمیزنیم ؟ قائدی هم که شده مانکن و حواسش به ارسال عکس با همسرش در فضای مجازی گرمه.
  • تاج آسیا IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    نگران نباش جام حذفی رو برامون کنار گذاشتن
  • نادی الکیسه IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    خخخخخخخخ اینا وقتی با هم بازی دارن دیگه نمیتونن وزیر وزیر کنن از فضیلت‌های همدیگه میگن
  • حمید علوی CA ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    امیدوارم امسال بتونیم حذفی رو بگیریم ولی اکر نشد هم بهتره تا پایان قراداد کادر فعلی بهشون فرصت داده بشه. اصل کار و حدود توانایی‌های این کادر، فصل آینده مشخص میشه.
  • الدوچرخه چی IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    چه جالب دیگ به دیگ میگه روت سیاه !حتما حاج فتل هم میگه صل الا!جفتشون با داورها تو لیگ موندن تازه بهم هم رحم نمیکنند!خخخ خخخ عجب موجوداتی هستند این کیسه جات!خخخ خخخ البته بما که گلات کردیم ربطی نداره هرچی می خاین همو بجوید!
  • فرهاد IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    البته فقط مدعی قهرمانی است وگرنه نمیتواند قهرمان شود
  • سید شاهو حسینی IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    امید وارم ملوان بندرانزلی به حق ش برسد
  • Fereshte IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    خیلی گناه دارن لنگیا فقط نگاه میکنن تاج چجوری جام حذفی مییره واقعا سوزش داره خداییش معلومه از نظراتشون داغونن
    • Perspolis IR ۰۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      جام حذفی جام شگفتی هاستو تیمهای کوچیک برا حذف تیمهایه بزرگ سخت تلاش میکنن مثه کیسه و ملوان ک تا اینجا هردو شگفتی جام حذفی بودن خخخخخخخخهخههههههههخخههخخهخخ
    • کیسه سوز IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      بدبختو ببین...ما تو ۵سال ۱۰تا جام بردیم...ببینم شما بعد ۵سال یه جام میتونین ببرین!!یا بازم وزیر پرسپولیسیه
    • زرشک IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      خیلی میسوزیم اخه میدونی... سالهاست جام ندیدیم:(
  • طاهره IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    شما گلات ارتش سرخ را ببین و الا جام حذفی را که تو هر لپ لپی میشه برد
  • زرگر IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    دستمان که به جام و قهرمانی لیگ برتر نمیرسد، لااقل جام حذفی را با قدرت و اقتدار بگیریم نه به زور پنالتی و خوردن حق تیمهای دیگر. جام حذفی مال خودتان نا قهرمانی لیگ برتر را میخواهیم.
  • پاوه IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    جام حذفی میخواستین میگفتید یکی بهتون میدادیم...زیاد داریم. دیگه چرا زحمت پنالتی زدن و حق کشی رو میکشید؟
  • داوود IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    جام حذفی اینهمه دنگ و فنگ نداره. فرهاد یکی از منیره براتون بگیره. قسطی هم میدن. فقط قهر نکن.
  • دخی جون IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    چشم دشمنای استقلال کور...
  • دخمل ابی پوش IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    دخمل بایداستقلالی باشع

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی