نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
جزئیات تصمیم مهم لژیونر استقلالی/ چرا کاوه رضایی به نایمخن نرفت؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاوه رضایی در حالی که از باشگاه نایمخن پیشنهاد جالب توجهی دریافت کرده بود به تیم لوون در لیگ بلژیک پیوست تا به حضور خود در فوتبال بلژیک ادامه دهد.

نکته جالب توجه اینکه تیم‌های لوون و بروژ در هفته دوم لیگ برتر بلژیک به مصاف هم رفتند که دو تیم به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند. در همین بازی بود که مدیران دو باشگاه بر سر انتقال کاوه رضایی به توافق رسیدند. کاوه رضایی پیش تر دو فصل در تیم شارلروا به عنوان بازیکن قرضی حضور داشت اما در نهایت این باشگاه نتوانست رضایتنامه دائمی این بازیکن را از بروژ دریافت کند. 

کاوه رضایی در حالی که یک فصل دیگر با بروژ قرارداد داشت در لیست فروش این تیم قرار گرفت و در نهایت مجبور شد راهی تیم جدید شود. لوون سومین تیمی است که کاوه رضایی در فوتبال بلژیک در آن بازی خواهد کرد. 

اما چرا کاوه رضایی راهی فوتبال هلند نشد در حالی که پیشنهاد خوبی از تیم نایمخن دریافت کرده بود. کاوه رضایی از آنجایی که سال‌های سال است در فوتبال بلژیک بازی می کند به شرایط بازی در لیگ برتر این کشور آشناست و ترجیح داد به این حضور ادامه دهد به خصوص که بازی‌های تیم ملی در پیش است و اگر قرار باشد تطبیق با شرایط به دوری او از ترکیب تیم بیانجامد تیم ملی را از دست خواهد داد. در نهایت به همین بهانه تصمیم گرفت به حضور خود در فوتبال بلژیک ادامه دهد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی