میلاد زکی پور
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

میلاد زکی‌پور مدافع تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در واکنش به وضعیت سخت سرمربی تیمش گفت: به آقای قلعه‌نویی گفتم انصراف بده و دیگر مربیگری نکن.

میلاد زکی‌پور بعد از شکست تیمش مقابل استقلال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: من چیزی نمی‌گویم و نظری هم نمی‌دهم. ولی به آقای قلعه‌نویی گفتم انصراف بده و دیگر مربیگری نکن.

وی افزود: او در حال سکته است چون یک سال زحمت کشید و مبارک‌شان باشد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ... ... IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    تو برو دفاع کردن یاد بگیر نمیخواد حرف اضافه بزنی. جای اینکه توپو بزنی پای بازیکنو میزنی کیسه‌کش. از مزایای استفاده از هفت هشت بازیکن استقلالی همینه آقای قلعه‌نوعی. کیسه‌کشا کلا دلشون با تیم سابقشونه.
  • حمیدرضا DE ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    همه زحمت میکشند، اگر قلعه نویی با دومین تیم ثروتمند ایران و با کلی امکانات و خرید هر بازیکنی که دست روی آن گذاشت زحمت میکشد، استقلال مجیدی هم با هزار مشکل و تنگ نظری و کمبود و توطئه دست به گریبان است. جوری فضا را غبار آلود کرده و اذهان را هدایت می‌کنند که انگار فقط آنها از داوری ضرر کردند! هر دو تیم به یک اندازه متضرر شدند، گل گل‌گهر هم روی خطایی بدست آمد که اصلا خطا نبود. البته ایشان عادت داشتند دستهای پشت پرده جورشان را بکشد و حالا که رفقای همیشه در صحنه هم تیرشان به سنگ خورده در حال سکته هستند! آمار انتهای بازی گویای همه چیز است که چه کسی برتر بود. اعداد دروغ نمی‌گویند. استقلال برد چون شخصیت برنده داشت (درست مثل دربی حذفی)
    • ایوب IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
      جوک نگو...۵امین تیم بود..بعد از استقلالو پرسپولیس و سپاهان و تراکتور...بیشترین ضربه رو بهش زدن..بخصوص بازی با استقلال و لنگ
  • Farid US ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    Chera khodeto kenar nemiravy ke alaky yek penalty dady

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی