ابراهیم صادقی
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ابراهیم صادقی سرمربی و بازیکن سابق باشگاه سایپا که پس از ۲۱ سال از این تیم جدا شد مدیرعامل سایپا را عامل اصلی سقوط و ناکامی این تیم می‌داند.

ابراهیم صادقی که از پایان دهه هفتاد به عنوان بازیکن وارد مجموعه سایپا شد به همراه این تیم قهرمانی در لیگ برتر و حضور در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرد و حتی از سایپا به تیم ملی رسید اواسط فصل گذشته از این باشگاه جدا شد و حالا در مصاحبه ای می‌گوید تحت تاثیر مدیریت باشگاه مجبور به استعفاء شده است:

*آقای سراجی از هفته هشتم به من اخطار می‌داد که این مسئله تا هفته بیستم سه بار دیگر تکرار شد و در نهایت به من گفتند که باید استعفا بدهی. بعد از استعفای من تیم ۲۰ روز سرمربی نداشت و در نهایت هم آقای کمالوند را آوردند که ایشان هم جدا شد و رفت. زمانی که تیم را تحویل دادم در جایگاه سیزدهم جدول قرار داشت و ۸ امتیاز با سقوط فاصله داشت اما در نهایت دیدیم که سایپا با این تصمیمات سقوط کرد. به اعتقاد من سقوط سایپا فقط و فقط حاصل تصمیمات و مدیریت این آقا بود.

*سایت ها و روزنامه ها باید جانب بی طرفی را داشته باشند که بتوانند اگر یک مربی یا مدیرعامل نتایجش ضعیف بود عملکردش را بررسی و انتقاد کنند. من در این مدت یک جمله ندیدم که از ایشان انتقاد شود که این جای سوال دارد. اگر رسانه ها را بررسی کنید می‌بینید که این اتفاق افتاده است.

*زمانی که بازیکنان در حال تمرین بودند آقای سراجی که نمی دانستند حتی اگر مدیرعامل باشی حق نداری با لباس شخصی وارد زمین بشوی حدود ١٠ - ١٥ متر وارد زمین شدند. من با کمال احترام از ایشان خواستم از زمین بیرون بروند ولی دو همراه داشتند که خیلی هم ناراحت شده بودند و این مسئله باعث کدورت شد که همان لحظه سرپرست تیم را صدا کردند و به او گفتند من صادقی را تغییر می دهم. در نهایت هم دیدیم چه اتفاقاتی افتاد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • احسان IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    اون موقع که برا سرمربی شدن علی دایی رو به سردار غفور فروختی باید فکر اینجاش رو هم میکردی جون دل . # چوب خدا
  • فوتبال پاک IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    کاری با سابقه و اخلاق و وفاداری ابراهیم صادقی نسبت به فوتبال و سایپا ندارم اما خدائیش اینکه مثلا به مدیرعامل تیم (حالا هر کسی که باشه خوب یا بد ) اگه بگی با کت شلوار به زمین فوتبال نیا مثلا کار شاق و بزرگی کردیم ؟ اینجوری خودمون و شخصیت تیم رو بالا میبریم ؟ الان خوب شد که هم شما از تیم رفتی هم اون آقای مدیر هم تیم سایپا سقوط کرد ؟!!!!
  • ابوالفضل NL ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    این سایپا هم نمادی از فساد قوتبال ایران است که سیاسیون و دزدان دلال به این روز انداختنش یادتون بیاد که مدیر این تیم کی بود که علی داای لوش داد! یادتون باشه مدیر جدید تیم به دتسور چه کسی منصوب شد، چجوری حین بازیهای آسیایی کمالوند را وسوسه کرد تا استقلال را به هم بریزه؟ چجوری بلافاصله بعد از جداشدن کمالوند از استقلال و پیوستن به سایپا، مدیرعامل سایپا در فدراسیون پست گرفت و .... بازی لنگ با ماشین سازی و پیکان هم نمونه بارز دیگری از فساد علنی در فوتبالیست که شرط بندان و دلالان همه وابسته به حکومتند و مصون از برخورد. امیدوارم اژه ای برای گرفتن حال روحانی هم شده تمام این وزیران و منصوبانشون در سمتهای مختلف را دستگیر کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی