تراژدی بزرگ در زندگی ستاره فوتبال/ پسر میشائیل بالاک در تصادف جان باخت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرزند میشائیل بالاک اسطوره فوتبال آلمان بامداد امروز بر اثر سانحه تصادف جان خود را از دست داد.

میشائیل بالاک بامداد امروز فرزند ۱۸ ساله خود را از دست داد. امیلیو بالاک ۱۸ ساله ساعت ۲.۱۰ دقیقه بامداد امروز در جزیره ترویا واقع در جنوب لیسبون پرتغال بر اثر سانحه تصادف جان خود را از دست داد.

گفته می‌شود امیلیو که ۱۸ ساله بود، سوار بر یک موتور چهارچرخ یا کواد بوده و در اثر این حادثه در بامداد پنجشنبه جان خود را از دست داده است. گزارش‌ها از پرتغال حاکی از آن است که این اتفاق در منطقه تورویا در جنوب شهر لیسبون و نزدیک خانه ای که میشائیل بالاک کاپیتان تیم ملی آلمان چند سال پیش در این منطقه خریده بود، رخ داده است. هنوز جزئیات بیشتری در مورد علت این حادثه منتشر نشده است اما گفته شده که آتش‌نشانان در صحنه تصادف که شدید هم بوده است حاضر شده‌اند. ضمن اینکه ظاهرا کواد یا چهارچرخ بر اثر واژگون شدن روی ایملیو افتاده و باعث مرگ او شده است. 

امیلیو یکی از سه فرزند میشائیل بالاک ستاره سابق چلسی و بایرن مونیخ است. او سال ۲۰۰۲ به دنیا آمد، یک سال بعد از برادر بزرگترش لوئی و ۳ سال قبل از برادر کوچکترش جوردی.

بالاک ۴۴ ساله، طی ۱۷ سال حضور در فوتبال پیراهن تیم‌های لورکوزن، بایرن مونیخ و چلسی و همچنین تیم ملی آلمان را پوشید و با این تیم به فینال جام جهانی ۲۰۰۲ نیز رسید.

تراژدی بزرگ در زندگی ستاره فوتبال/ پسر میشائیل بالاک در تصادف جان باخت

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ایران IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    خدا رحمتش کنه
  • ترنم IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    خدا به پدش صبر بده
  • کامی IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    من خیلی بالاکو دوسداشتم خدا بیامورزه پسرشو .معلومه به پدرش نرفته همش دنباله خوشگذرونی با پولایه بالاک بوده اخرشم به فنا رفت
    • بی نام IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
      خداییش چقد ایرانیا بانمک یعنی محال اخر حرف جدیشو یه چیز بامزه ای نگن😂😂😂😂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی