نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
حمایت ناظر فدراسیون از انتخاب تیم داوری فینال جام حذفی/ از این بهتر نمی‌شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سید حسن نوشه‌ور ناظر فدراسیون و کارشناس داوری فوتبال کشورمان از انتخاب بیژن حیدری داور فینال جام حذفی باشگاه‌های کشور حمایت کرد.

سید حسن نوشه‌ور در خصوص انتخاب بیژن حیدری به عنوان داور بازی استقلال و فولاد در فینال جام حذفی به خبرورزشی گفت: به اعتقاد من بیژن حیدری از تمامی فاکتورهای لازم برای قضاوت این بازی بزرگ برخوردار است. او داور با تجربه‌ای است و در لیگ برتر و همچنین رقابت‌های بین‌المللی بازی‌های بسیار حساسی را قضاوت کرده و به اعتقاد من حضور او در فینال جام حذفی کمترین حرف‌ و حدیث را به همراه خواهد داشت.

کمک داور بین المللی پیشین فوتبال کشورمان ادامه داد: به طور حتم بیژن حیدری و کمک هایش به خوبی از عهده قضاوت فینال جام حذفی بر خواهند آمد و عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش خواهند گذاشت. جا دارد به کمیته داوران و دپارتمان داوری بابت انتخاب این تیم داوری تبریک بگویم.

وی که به دلیل ابتلا به بیماری کرونا مدت‌ها در بیمارستان بستری بود در خصوص آخرین شرایط خود گفت: از تمام کسانی که طی این مدت جویای احوالم بودند و وضعیتم را پیگیری می کردند تشکر می کنم. شکر خدا وضعیت خیلی بهتری دارم و انشالله به زودی بتوانم با پشت سر گذاشتن دوران نقاهت دوباره به جمع خانواده داوری بازگردم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی