نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
جمعه ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۵
۵ |
۱
احتمال محرومیت سنگین برای امیر قلعه‌نویی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امیر قلعه‌نویی پس از دیدار نیمه نهایی حذفی با استقلال در مصاحبه‌ای اظهارات جنجالی و تندی را مطرح کرد که بلافاصله به کمیته انضباطی احضار شد.

امیر قلعه‌نویی در این مصاحبه حرف‌های غیر فوتبالی زد! در حالی که سازمان لیگ برتر بارها و بارها به مربیان تذکر داده است در کنفرانس خبری و مصاحبه‌های خود دقت کنند و حرف‌هایی غیر فنی نزنند. 

پیش از امیر قلعه‌نویی، علی دایی نیز در زمان حضور در راس کادر فنی ساپیا مصاحبه‌ای علیه مدیریت این باشگاه انجام داد که منجر به اخراج وی از تیم تمام شد و در ادامه نتوانست به فوتبال بازگردد تا جایی که شایعه ممنوع‌الکاریش نیز منتشر شد. 

امیر قلعه‌نویی بلافاصله در پایان بازی با گل گهر در حالی که به شدت از دست داور گله‌مند بود از ظلم در ۴۰ سال اخیر گلایه کرد؛ در حالی که امیر قلعه‌نویی در بین مربیان ایرانی بیشترین جام‌های قهرمانی را به دست آورده و همواره در سال‌های اخیر در تیم‌های مطرح مربیگری کرده است و در فصل اخیر برخی از اشتباهات داوری نیز به سود تیم او بوده است. تیم او البته با پنالتی اشتباهی که کاظمی در بازی با استقلال گرفت شانس برنده شدن در مرحله نیمه‌نهایی را از دست داد و به فینال بازی‌های حذفی صعود نکرد.

امیر قلعه‌نویی ۲۴ ساعت بعد از مصاحبه جنجالی سعی کرد حرف‌هایش را تصحیح کند و اذعان کرد منظورش از ظلم، ظلم در فوتبال بوده است. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    هر کی علیه الدوچرخه حرف بزند محروم می شود
  • دانیال IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    پس فحاشی مجیدی به وزیر و انگ تبانی به داوران جز حرفای فنی بحساب میومده و ما نمیدونستیم
  • الدوچرخه چی IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    دقیقش ۴۲ سال و خورده ایه اقای قلعه نوعی! اما ظلم پاینده نیست !بالاخره یکی دربین افراد معروف و مشهور پیدا شد که حرف حق از دهنش ناخواسته بپره بیرون!بقیه که از ترس خفقان گرفتن وانگار نه انگار که مردم تحت فشار وعذابند!اقای قلعه نوعی حالا که حرفتو زدی ومنظورت رو رسوندی و تاوانشم بخای نخای میدی اقلا مرد باش خرابش نکن تا اسمت بین کسانی که دلشون بحال این مردم وکشور میتپه جاویدان بمونه!حالا درسته شما دنباله شتره رم کرده ت وارد معرکه شدی واسیب دیدی اما ما میگیم جانبازه!!!
  • ناشناس US ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    خوب مافیا به تیم شعار نظام حمله کرده و کیسه کش های حکومتی و فدراسیونی به قباشون بر خورده کسی که به کثافتکاریشون اشراف داره دستشون رو کرده
  • ایوب IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    والا ظلم تمام مملکت رو گرفته

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی