نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
حمله رسانه سعودی به طلایی ایران/ اعتراض شدید سرمربی عربستان
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ملی کاراته عربستان به داوری مبارزه نماینده این کشور با گنج زاده اعتراض دارد.

الشرق الاوسط نوشت: سجاد گنج زاده کاراته‌کای وزن ۷۵+ کیلوگرم ایران به مدال طلای المپیک توکیو دست یافت.

 او در فینال و در حالی که با ضربه پای چپ طارق حمدی مبارز عربستانی بیهوش شده بود با دیسکالیفه شدن حریفش، قهرمان المپیک شد.

علی الزهرانی سرمربی تیم ملی کاراته عربستان گفت: داوری قهرمان ما را به خاطر خشونت در بازی بازنده اعلام کرد این درحالی بود که به کم کاری و اشتباه مبارز ایرانی که سرش را پایین آورد توجه نکرد. این یک تصمیم ظالمانه بود. باید مبارز ایرانی اخراج و بازنده اعلام می شد.

رسانه های عربستانی هم به شدت به این تصمیم داور اعتراض کردند تا جایی که سعودی اسپورت آن را یک ظلم آشکار در حق نماینده این کشور دانست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • fred US ۰۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    یک لابی با نمایندگان سعودی در نادی السقلال بکنید. البته دم آقا خطرناکه که پژمان نوری هم از دستش شاکی هست رو هم ببینید. از اونجا که حریف عربستانی سیاه پوست بوده , سه سوت یک کیس نژادپرستانه بر علیه گنج زاده درست می کنه و میفرسته برای ستاد المپیک. عمله اکره بی جیره و موجب او هم در نادی الاستقلال به حمایت از او طومار رو امضا و به کمیته المپیک ارسال می کنند. اونوقت گنج زاده مادام العمر محروم و مدال طلایش هم به این عربستانی جوانمرد می رسه. درست مثل نادی الاستقلال که ماشالا همه از مدیریت , تا سرمربی و کمک سرپرست و البته کاپیتان جوانمرد هستند.
  • سعید مادریدیستا IR ۰۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    وای چه حملهء خشن و وحشیانه ای!!!!! چرا شما همیشه انتظار دارید هیچ کس بجز خودتون هیچ حقی نداره، هادی عامل توی تمام گزارش هاش از فقط درحال تشریح تئوری توطئه برضد کشتی گیرای ایران بود، توی کشتی که علی گرایی اون فن خارق العاده رو زد تا ۱۵ ثانیهء آخر واقعا ضعیف بود و داور هم به حق ۲ بار بهش اخطار داد ولی هادی عامل میگفت داورا دارن حق گرایی رو میخورن ولی وقتی امتیازای فن سنجاب پرنده رو به گرایی دادن همون داور شد اسوه حق و عدالت در صورتی که هردو کشتی گیر فن زدن و هردو هم به پل رفتن و داور میتونست به حریف گرایی هم ۲ امتیاز بده که اون برنده میشد، ولی نداد و وقتی به نفع ایران حق خوری کرد شد داور عادل!!!کشتی فینال یزدانی هم همینطور، کلا گزارشگرای تلوزیونی المپیک به جای گزارش ورزشی دادن فقط درحال جفنگ گویی و حرافی باب دل روساشون و حکومت بودن، ورزشکار عربستانی مثل همه حق اعتراض داره وکاملا مودبانه از حقش استفاده کرده،به نظر من هم که حق با کاراته کای عربستانی بود و گنج زاده سرش کاملا پایین بود،اگه این ضربه درحالت ایستاده با این شدت اصابت میکرد اخراج درست بود ولی داور حق ورزشکار عربستانی رو خورد!!!
  • بیشرف IR ۰۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    بیشرف ها از بس عادت کردند که هر چیز رو با پول بخرند حالا اینجا بهشون زور اومده.اگه آسیا بود بی بروبرگرد مدال طلا رو صاحب میشدند مثل چند سال پیش فکر کنم بازی‌های آسیایی تو قطر یا امارات که با نامردی تکواندوکار ما رو بازنده کردند فکر کنم مجید افلاکی بود یادم نیست ولی در کل این مدال طلا خیلی خوشحال کرد مردم نجیب و باشرف ایران عزیز رو مخصوصاً کسانی مثل من که نامردیهای این اعراب خلیج همیشه فارس رو یادمونه.دم داورهای المپیک گرم
  • محسن IR ۰۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    اول برن آدم بشن بعد بیان میدان مسابقه ، کاراته تکنیکهای مشخص شده ای داره وخارج از آن ضربات غیر قانونی محسوب میشه ،
  • کتک خوران فرودگاه IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    کیسه کش ها برای حمایت از پدران سعودی شون برن ایمیل بزنن به ای اف سی و فیفا و اعلام کنن که در لیگ پدر مسعود و عزیزی کیسه جفتک زدن بازیگنان کیسه برخورد نداره روی چه حسابی پدر سعودی شون بازنده شده ؟؟؟؟؟
  • سایح IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    غلط کرد حتما سوسمارهایی که خورده بوده ارگانیک نبوده که بیهوش شده خخخخخ
  • کتک خوران شاه کریم IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    لذت میبرم از سوزش بی پایان لنگیون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی