نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۱
زندگی شخصی لیونل مسی در بارسلونا
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

لیونل مسی که از سال ۲۰۰۰ در بندر بارسلونا زندگی کرده، برای خودش در این شهر و کشور اسپانیا قلمروی پادشاهی ساخته که فعلاً باید با آن خداحافظی کند.

تیم جدید، خانه جدید و شهر جدید! لیونل مسی حالا در ۳۴ سالگی به‌دنبال یک زندگی جدید است و بیش از ۲ دهه زندگی‌ای که در بندر بارسلونا ساخته را رها خواهد کرد. پاریس، منچستر، لندن، میامی، روساریو یا شهری دیگر؟ هنوز مشخص نیست.

نشریه «سان» بعد از جدایی لیونل مسی از بارسلونا نگاهی به زندگی لوکس و شگفت‌انگیز او در این شهر انداخته است که باید آن را رها کند. با این حال شاید روزی لئو به عمارت و شهری که دو سومِ زندگی‌اش را آنجا سپری کرده، برگردد.

خانه

در عمارتی ۵٫۵ میلیون پوندی در منطقه «کاستی‌دفلس» و با منظره‌ای از دریا و قرار گرفتن در منطقه پرواز ممنوع، لئو زندگی‌ای آرام در بارسلونا تجربه می‌کرد. این ملک مسی ۱۲ مایل از نوکمپ فاصله دارد و دارای یک زمین کوچک فوتبال، استخر، سالن بدنسازی سرپوشیده و زمین بازی برای فرزندانش است. همچنین مسی و خانواده در خانه‌شان چشم‌اندازی باورنکردنی به سوی دریای بالئار دارند، چیزی که اگر صبح‌ها در منچستر، پاریس یا لندن بیدار شود با آن روبه‌رو نخواهد شد.

زندگی شخصی لیونل مسی در بارسلونا (خانه)

زندگی شخصی لیونل مسی در بارسلونا

جت شخصی

لئو اگر قصد داشته باشد فوری سفر کند، از جت شخصی‌اش استفاده خواهد کرد که ۱۲ میلیون پوند ارزش دارد و شماره همیشگی‌اش «۱۰» هم روی دُم آن نقش بسته است. این جت توسط یک شرکت آرژانتینی برای خانواده مسی طراحی شده و نام‌های آنتونلا همسرش و فرزندانش تیاگو، چیرو و متئو هم روی پله‌هایش به چشم می‌خورد. این جت دارای چند ویژگی باورنکردنی از جمله آشپزخانه، دو حمام و صندلی کافی و راحت برای ۱۶ نفر است که این ۱۶ صندلی را می‌توانند به ۸ تخت هم تبدیل کنند. البته مسی این این جت را اجاره هم می‌دهد که قیمت ارزانی نخواهد داشت.

زندگی شخصی لیونل مسی در بارسلونا (جت شخصی)

زندگی شخصی لیونل مسی در بارسلونا (جت شخصی)

هتل

با توجه به این که گردشگری یک تجارت بزرگ در بارسلونا است، مسی پولش را در این شهر زیرکانه سرمایه‌گذاری کرده. او هم همانند رقیب فوتبالی‌اش کریستیانو رونالدو هتل‌دار شده و هتلی ۲۶ میلیون پوندی در شهر ساحلی «سیتجس» در ۲۶ مایلی بارسلونا خریداری کرده است. هتل ۴ ستاره MiM در سیتجس فقط ۱۰۰ متر از دریا فاصله دارد و دارای ۷۷ اتاق از جمله ۵ سوئیت کوچک و یک سوئیت کامل است. هزینه اقامت استاندارد در یک شب در این هتل حدود ۱۰۵ پوند است. از روی پشت‌بام آن که رستوران قرار دارد چشم‌انداز پانورامای شهر و دریای مدیترانه را می‌تواند مشاهده کرد. روی پشت‌بام این هتل استخر هم وجود دارد که اگر به‌دنبال آرامش هستید، گزینه خوبی است. مسی همچنین هتل‌هایی هم در ایبیزا، مایورکا، باکیرا و آندورا دارد.

زندگی شخصی لیونل مسی در بارسلونا (هتل)

زندگی شخصی لیونل مسی در بارسلونا (هتل)

ماشین

مسی احتمالاً وقتی از شهر بارسلونا برود، می‌تواند کلکسیون اتومبیل‌هایش را به سمت شهر باشگاه جدیدش بفرستد. ارزش کل ماشین‌های مسی در حدود ۳ میلیون پوند تخمین زده شده است که فقط ۱٫۵ میلیون پوند آن متعلق به «پاگانی زوندا» است. او همچنین علاقه زیادی به مازراتی دارد که از آن دو مدل «گران‌توریسمو S» و «گران‌توریسمو MC» با ارزش حدود ۱۰۰ هزار پوند را در گاراژ خودش نگه‌داری می‌کند. مسی همچنین یک فراری اسپایدر F۴۳ با ارزش ۱۷۳ هزار پوند دارد. با پایان قرارداد مسی با شرکت خودروسازی آئودی آلمان، او دیگر از این غول خودروسازی دیگر ماشینی دریافت نکرد.

زندگی شخصی لیونل مسی در بارسلونا (مازراتی)

زندگی شخصی لیونل مسی در بارسلونا (آئودی)

تعطیلات

لئو هم وقتی به تعطیلات می‌رسد همیشه برنامه خاصی دارد، با این حال هیچ‌وقت خیلی از بارسلونا دور نمی‌شد. او معمولاً با قایق تفریحی‌اش به ایبیزا یا فورمنترا می‌رود. سال گذشته او و همسرش و خانواده دوستان‌شان لوئیس سوارس و سسک فابرگاس به تعطیلاتی خاص رفتند و قایقی گرفتند که اجاره آن هر هفته ۴۰ هزار پوند بود. این قایق فضای داخلی لوکسی داشت و دارای ۴ اتاق شامل یک سوئیس اصلی، یک اتاق خواب VIP و دو اتاق کابینی بود. محوطه عرشه هم فضای زیادی برای آفتاب گرفتن و استراحت فراهم می‌کرد. این تعطیلات آنقدر برای‌شان لذت‌بخش بود که این تابستان هم آن را تکرار کردند. قبلاً مسی به اقامتگان لوکسی در «جامبی» می‌رفت، جایی که ویلاهای اختصاصی با اجاره شبی ۵ هزار پوند می‌گرفت.

زندگی شخصی لیونل مسی در بارسلونا (قایق تفریحی)

زمین تمرین

مسی فصل‌هایش را با تمرین در زمین‌های «کویتات اسپورتیوا خوان گمپر» شروع می‌کرد. از سال ۲۰۰۹ بارسلونا این زمین تمرینی را انتخاب کرده است. کویتات یک مجموعه ورزشی کامل است که زمین‌های بسکتبال، فوتسال و هندبال هم دارد. پس از تمرین هم لئو و هم‌تیمی‌هایش از سالن بدنسازی، سونا و استخر استفاده می‌کردند. با هزینه تقریبی ۶۵ میلیون پوند و امکانات مسکونی این مجموعه ساخته شد و نام «خوان گمپر» مؤسس باشگاه را هم روی آن نهادند.

زندگی شخصی لیونل مسی در بارسلونا (زمین تمرین)

عشق

بارسلونا جایگاه ویژه‌ای در قلب لیونل و همسرش آنتونلا روکوسو دارد. اگرچه آن‌ها در کودکی در روساریو دوست بودند، اما عشق‌شان در سال ۲۰۰۹ در بارسلونا شکل گرفت. زندگی‌شان به اینجا رسید که حالا ۳ پسر به نام‌های تیاگو، متئو و چیرو دارند که همه همینجا متولد شده‌اند. آن‌ها مراسم ازدواج‌شان پر زرق و برق‌شان را در سرزمین مادری‌شان روساریو با حضور دوستان معروف و بزرگ لئو، ژاوی، پویول و اتوئو برگزار کردند. مراسمی که با توجه به درآمد خیلی خوب مسی در آن زمان برای‌شان ماندگار شد.

زندگی شخصی لیونل مسی در بارسلونا (عروسی با آنتونیا)

خانواده لیونل مسی در بارسلونا

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عارف IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    خیلی عالی لطفا از این گزارش ها بیشتر بنویسید چون زندگی حرفه ایی ورزشگاران خارجی برای ورزشگاران تازه بدوران رسیده ما خوب باشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی