نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
یکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
۰ |
۰
مهدی رحمتی+تارتار
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه ذوب آهن به طور رسمی به همکاری خود با مجتبی حسینی پایان داد و حالا به دنبال انتخاب سرمربی جدید برای تیم است.

گزینه‌های سرمربی تیم ذوب آهن از سوی مدیر عامل این باشگاه یعنی مجتبی فریدونی مشخص شدند. به گفته مدیرعامل این باشگاه مهدی تارتار سرمربی پیکان، مهدی رحمتی سرمربی پدیده و ساکت الهامی سرمربی نساجی گزینه‌های مربیگری ذوب آهن هستند. 

نکته جالب اینکه در ابتدای فصل گذشته مهدی تارتار گزینه مربیگری ذوب آهن بود و حتی مذاکراتی نیز با او صورت گرفت اما در نهایت این حضور از سوی باشگاه ذوب آهن منتفی شد تا رحمان رضایی عهده دار هدایت این تیم شود. در میانه‌های فصل بعد از برکناری رحمان رضایی هم باشگاه با ساکت الهامی صحبت کرد اما این بار هم حضور این مربی در اصفهان منفی شد تا هدایت ذوبی‌ها به مجتبی حسینی محول شود. 

قرارداد مهدی تارتار با تیم پیکان و ساکت الهامی با تیم نساجی پایان یافته است. هم چنین قرارداد مهدی رحمتی با تیم پدیده. اما هر سه مربی با تمایل باشگاه‌های خود برای تمدید قرارداد مواجه شده اند و باید منتظر ماند و دید که مذاکرات به کجا خواهد انجامید. 

البته مدیر عامل باشگاه ذوب آهن به این نکته هم اشاره کرد جواد نکونام هم یکی از گزینه‌های مد نظر باشگاه است منتهی به دلیل بازی فولاد در برابر استقلال در دیدار پایانی جام حذفی باشگاه ذوب با او مذاکره نکرده است. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی