نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
مسی واقعاً از بچگی بارسایی بود/ مقایسه کنید با ستاره‌های پرسپولیس و استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اشک‌های مسی در کنفرانس خداحافظی‌اش از بارسا واقعا تکان دهنده بود. حتی یک رئالی متعصب هم نمی‌تواند فیلم اشک ریختن مسی را ببیند و بی تفاوت باشد.

فرهاد اشراقی؛ مسی به معنای واقی کلمه از بچگی بارسایی بوده و ادا درنمی‌آورد. حالا مسی را مقایسه کنید با بازیکنانی که از بچگی پرسپولیسی یا استقلالی بوده‌اند و کلی هم سند و مدرک دارند!

ما که هرگز به خاطر نمی‌آوریم در تمام ۳۰،۴۰ سال گذشته بازیکنی از پرسپولیس و استقلال رفته باشد و یک ذره ناراحت باشد چه رسد به این که گریه کند. آن هم گریه‌هایی که کاملا مشخص است تصنعی نیست. مورد داشتیم که مدام از عشق به پرسپولیس می‌گفت اما هنوز جدا نشده لوگوی تیم بعدی را بوسید! آن یکی اسطوره استقلال(!) شد اما سه بار وسط فصل ول کرد و رفت!

بله، مسی اگر مسی شده فقط به خاطر مهارت‌های بالای فنی اش نیست. او بهترین فوتبالیست ۲۰ سال اخیر دنیاست اما احترامی که امروز یک شهر و شاید یک دنیا به مسی می‌گذارد، فقط به خاطر مسائل فنی نیست و به مسائل دیگری هم برمی‌گردد.

بازیکن ایرانی تیمش که می‌بازد جلوی دوربین قیافه آدم‌های ناراحت را می‌گیرد ولی در رختکن می‌گوید و می‌خندد. ملت هم فکر می‌کنند اینها از فرط تعصب دارند می‌میرند اما متعصب واقعی مسی است که صادقانه برای بارسا تلاش کرد و صادقانه اشک ریخت. اشک‌هایی که مسلما مثل گلهایش برای بارسا جاودانه خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهدی هکتور IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    شجاع که تکلیفش مشخصه ولی فرهاد تو اصلا به خودت نگیری یه وقتا...
  • کتک خوران فرودگاه IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    احمد نوراللهی از کودکی پرسپولیس ی بود و.هنگام رفتن به خدمت اشک ریخت ما در باشگاه پرسپولیس مجتبی محرمی رو داشتیم که بخاطر پرسپولیس از پول و.خانه و ماشین گذشت ....اما خوب کسانی مثل فرناز مجازی و جناب عزت لابی رو.داریم که بابت پول هر بلایی سر تیم های خودشون اوردن اما چون لشگر مجازی دارند همیشه در مجازی در بورس هستند
  • پسر پرسپوليسی IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    البته تو فوتبال ما هم مجتبی محرمی هایی بودن که به خاطر عشق به تم از همه‌چی گذشتن و الان شرایط زندگی خوبی ندارن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی