نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
پشت پا به پیشنهاد ۴۵۰ هزار دلاری/ کاپیتان به دنبال توافق با مدیران پرسپولیس
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک ملی پوش پرسپولیس تمایلی برای ترک این تیم و حضور در لیگ ستارگان قطر ندارد اما خواستار توافقات مالی مدنظرش با باشگاه است.

هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس برای فعالیت در نقل و انتقالات تابستانی سقف قرارداد ۸ میلیارد تومانی را بر اساس عملکرد بازیکنان در فصل گذشته و همچنین سابقه حضورشان در تیم ملی ایران در نظر گرفته است تا بر اساس آن اقدام به جذب بازیکن و تمدید قراردادها کند.

از این رو وحید امیری، کمال کامیابی نیا و احمد نورالهی برای تمدید قراردادهای خود سقف در نظر گرفته شده را به همراه ۱۰ درصد پاداش قهرمانی دریافت خواهند کرد.

با این حال نورالهی که جلسه‌ای خصوصی در پایان هفته گذشته با جعفر سمیعی در اتاق مدیرعامل باشگاه پرسپولیس داشت با این موضوع مخالفت کرد و روی مبلغ درخواستی قبلی خود که نزدیک به دو برابر سقف در نظر گرفته شده باشگاه است، اصرار داشت.

سمیعی از هافبک ملی پوش پرسپولیس خواست تا شرایط باشگاه را درک کند و درخواست مالی خود را کاهش دهد.

نورالهی از عدم تمایل خود برای بررسی دوباره پیشنهاد ۴۵۰ هزار دلاری باشگاه قطری به سمیعی گفت و از او خواست تا شرایط این بازیکن را نیز به هیأت مدیره منتقل کند تا بتواند با خیال آسوده و با دریافت مبلغ دلخواهش، در پرسپولیس باقی بماند.

قرار است هفته آینده جلسه‌ دیگری بین دو طرف برگزار شده و تصمیم نهایی در این خصوص گرفته شود.

امید عالیشاه، وحید امیری، مهدی شیری و کمال کامیابی‌نیا نیز به توافق اولیه برای تمدید قرارداد با باشگاه رسیده اند و با شروع نقل و انتقالات قرارداد خود را تمدید خواهند کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاجی طبرستانی IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    پیشنهاد 450 هزار دلاری از قطر خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ اسم تیم لطفا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • شمسعلی. FR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    بهترین بازیکن ایرانه و یک پاش می ارزه تمام بازیکنای استقلالو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی