دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳
۲ |
۵
امسال هیچ کس نمی‌گوید از تراکتور پیشنهاد دارم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسئولان باشگاه تراکتور اعلام کردند که محمدرضا زنوزی دیگر به این باشگاه پول نمی‌دهد.

در همین راستا مدیرعامل باشگاه تراکتور در کانال رسمی باشگاه گفته آقای زنوزی و مجموعه ایشان بنابه دلایلی فعلا نمی‌توانند گرهی از مشکلات باشگاه را باز کنند.

درهمین راستا پیش‌بینی می‌شود بازارگرمی با اسم تراکتور فعلا منتفی شده و نگاهها به سمت تیم های دیگر نظیر سپاهان، فولاد و گل گهر سیرجان برود. پارسال تقریبا نیمی از بازیکنان پرسپولیس و استقلال مدعی بودند که از تراکتور پیشنهادات آنچنانی دارند و با همین ترفند حسابی مبلغ قرارداد خود را بالا بردند و البته به تراکتور هم نرفتند!

در واقع بازارگرمیها با اسم تراکتور انجام می‌شد اما امسال با توجه به اینکه زنوزی نمی‌خواهد پول بدهد، این ترفند دیگر جواب نخواهد داد و به نظر می‌رسد فوتبالیست‌ها از سپاهان، گل گهر، فولاد و البته لیگ قطر و یکسری کشورهای اروپایی پیشنهاد داشته باشند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • جبارزاده IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    با سلام بله امسال ازبازارگرمی تراکتور خبری نیست دعا کنید تراکتور به ازاین روزهای بدترگرفتارنشود درست است اقای زنوزی پول داشت ولی مدیریت نداشت پس پول به تنهایی نمی تواند مشکل گشا باشد درست خرج کردن پول خودشرط اصلی است فقط دعا کنیدتراکتوربه سرنوشت بدتر ازاین دچار نشود من با این وضع اینده تراکتور را روشن نمی بینم وچندین بار گفتم اولیای استان هرچه سریعتر وعملی نه شفاهی وضع تراکتوررا روشن کنند جبارزاده
  • هادی IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    تراکتور در هر شرایط عشقه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی