نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
حمله دوباره فکری به مجیدی/ دنیا دار مکافات است برادر من/ لیگ را به خاطر من از دست دادی؛ حذفی چه شد؟/ هیچ مربی به اندازه من در تاریخ استقلال اذیت نشد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

محمود فکری سرمربی نفت مسجدسلیمان که نیم فصل اول هدایت استقلال را برعهده داشت، صحبت‌های جنجالی در خصوص اتفاقات فصلی که گذشت به زبان آورد.

محمود فکری دقایقی بعد از اینکه استقلال فینال را به فولاد واگذار کرد با انتشار یک استوری جنجال‌ساز شد. او که هدایت آبی‌ها را در نیم فصل اول عهده‌دار بود، بعد از جدایی از این تیم بارها ادعا کرد که فشاری علیه وی وجود داشته تا مانع از موفقیت او شود. جدیدترین اظهارات او را در زیر بخوانید:

* فصل برای ما در استقلال سخت نبود اما سختش کردند. شما نگاه کنید من با آن همه مشکلات شاید بتوانم بگویم یکی از بدترین تیم‌های استقلال را تحویل گرفتم و کار را شروع کردم و با توجه به تمام مشکلاتی که تیم داشت سرو شکل خوبی به آن دادیم و حتی به صدر جدول هم رسیدیم ولی آنقدر سنگ اندازی کردند و مسائل و مشکلات ایجاد کردند که تیم را در نهایت از دستمان در آوردند.

* هیچ مربی در تاریخ استقلال به اندازه من مورد آزار و اذیت قرار نگرفت ولی با این حال خدا را شکر می‌کنم که نتایجی گرفتم که گرفتنش در آن شرایط کار هرکسی نبود. در شرایط آرامش و اینکه کسی کاری به کار آدم نداشته باشد نتایج خیلی بهتر می‌شود گرفت ولی در مجموع آنجا قسمت و تقدیر ما اینچنین بود.

* مدیران تا جایی که توانستند حمایت کردند. اما برخی فضای مسمومی ایجاد کردند که همه مردم می‌دانند از کجا آب می‌خورد و خیلی نمی‌خواهم در موردش حرف بزنم. فضایی به وجود آوردند که تیم ضربه خورد.

* به نظرم استقلال شایستگی و توانایی این را داشت که این فصل حداقل یک جام بگیرد ولی خب متاسفانه فضای ایجاد شده مانع کار کردن ما شد و از طرف دیگر شاید مد نظرشان کادر فعلی بود ولی کادر فعلی هم عملکردش را دیدیم.

* اینکه می‌گویند ما چند هفته زودتر می‌رفتیم تیم قهرمان می‌شد خب ما لیگ را اینطور در نظر می‌گیریم که دیر استقلال را تحویل گرفتید و جام را از دست دادید، هر چند که ما با ۴ امتیاز اختلاف تحویل شما دادیم و آن را به ۱۱ امتیاز اختلاف رساندید. حالا جام حذفی را چه می‌گویید؟ جام حذفی را هم به خاطر دیر رفتن من از دست دادید؟ برخی از مردم ما متاسفانه خیلی راحت فریب می‌خورند و گوششان به سمت دروغ‌ها کشش بیشتری دارد تا واقعیت‌ها.

* آن عدم اعتماد از طرف یک سری دوستان ایجاد شد در حالی که مدیریت تا حد توان حمایت کرد و اگر بیشتر از من حمایت می‌کردند خودشان باید می‌رفتند. به هر حال گذشت و باید ببینیم خدا چه می‌خواهد.

* استوری شب گذشته من چیز خاصی نبود. نمی‌دانم چرا عده‌ای به خودشان گرفتند. چرا مثلا پرسپولیسی‌ها به خودشان نگرفتند؟ مگر این طرفداران خاص در زمین غصبی چیزی خاک کردند که حالا این مطلب را به خودشان گرفتند؟ یک جمله‌ای از طرف من بود. حالا خوب بوده یا بد بوده را نمی‌دانم ولی باید توجه کنیم که از هر دستی بگیری از همان دست می‌دهی. دنیا دار مکافات است. مردم و مسئولین را می توانیم فریب بدهیم اما نظم طبیعت و خدا را نمی‌توانیم گول بزنیم. حالا اسمش کارما یا هر چیز دیگری است که به آن اعتقاد دارید بدانید این انرژی‌های بد به خودمان دیر یا زود برمی‌گردد. حالا شاید برخی به این مسائل اعتقاد ندارند و به رفتارهای خودشان ادامه می‌دهند اما باید صبر کنند ببینند چه پیش می‌آید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تیم مظلوم لنگ IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    آره آقای فکری فقط تو بازی تیم خودت با فولاد ربع ساعت ده نفره بودیم و خوپنو پرویز مظلومی نفهمیدین دانشگر کجاست
    • عشق آبی IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
      اگر فکری مونده بود هم قهرمان لیگ می‌شدیم هم حذفی حیف که مربیان کاربلد استقلال رو فضای مجازی تسلطی ندارن و متاسفانه مجیدی با استفاده از این حربه اومد استقلال. الان دو تا فیناله که جام رو از دست می‌دیم و مقصر اصلی همین مجیدی هس و هوادارانش که اونو بزرگتر از استقلال میدونن
    • دامون ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
      دوست ندارم هوادارا به پیشکسوتی توهین کنن، حالا اون شخص هر کی میخواد باشه ، باشه.... ولی محمود خان عزت و احترام دست خود آدمه! اینکه سوت فینال زده نشده استوری بزاری و از زمین غصبی حرف بزنی... دوست گلم مگه استقلال ارث پدری شماهاست که کسی غصبش کرده باشه؟؟ عزیزی اشاره خوبی داشت: اینکه بازیکنت یک ربع توی زمین نباشه و مربی نفهمه تیمش ده نفره هست!! تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل.... خواهشا استقلال رو ول کنین تا یکم نفس بکشه... دلم نمیخواد توهینی به کسی بشه ولی خواهشاً اینقدر با این حرفهاتون به شعور هوادار استقلال توهین نکنین تا توی ذهن کسانیکه بازیهای شمارو به یاد ندارن، اینقدر تیره شکل نگیرین...احترامتون واجب اما، فرهاد، شما یا هرکسی که اومدین توی این مدت یا بهتر بگم آوردنتون به هر نحوی! هیچکدومتون در حد صندلی سرمربیگری استقلال نبودین و درست تر بگم از اون راس باشگاه بگیر تا پائین هیچکدوم از دوستانی که الان هستن و بودن، موندنشون بیشتر توهینه به استقلال!خواهشا به شعور هوادار استقلال احترام بزارین و توهین نکنین با این حرفهاتون!هوادار استقلال عیار هر کسی رو بهتر از خودش درک میکنه...
    • حمید علوی CA ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
      دوستانی که خاطرخواه مجیدی هستن نه هوادار استقلال توجه کنن که بنده که از سه سال پیش میکفتم مجیدی نه که در حد مربیگری در استقلال نیست، بلکه در حد مربیگری تیم محله شون (قادیکلا) هم‌نیست، معتقدم مجیدی همچنان تا پایان قرادادش بایست سرمربی استقلال بمونه. نه به این دلیل که بنده به ایشون باور دارم، که بنده به یه چوب بیشتر از ایشون باور و اطمینان دارم، باکه به سه دلیل دیکه ست: اولا برای اینه که شما مغزفندقیها یاد بگیرین که تا وقتی یک مربی قراداد داره بایست به اون قراداد احترام گذاشت. ثانیأ مطمئنم مجیدی هرچی بیشتر بمونه بیشتر حرف بنده که گفتم ایشون هرگز در حد مربیگری نیست اثبات میشه ثالثأ باید همه ی هوادارن حتی اونایی که الان ده سالشونه ببینن و یادشون بمونه که مجیدی چه افتضاحی بود که دیکه تا ابد ایشون نتونه از طریق خریدن ادمینهای کانالهای هواداری، و باند بازی مربی بشه.
    • حمید علوی CA ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
      ۱) ‘علم مربیگری’ !! ۲)پول پخش کردن در کانالهای مجازی ۳) باندسازی با ۵ بازیکن خائن برای زمین زدن تیم ‌و مربی قبلی ۴) باج دادن به بازیکنایی که هرکدوم چند برابر ارزش واقعیشون قراداد بستن و حتی یه جام‌چوبی هم نیاوردن ۵)بی حرمتی به رقیب، بی حرمتی به پیشکسوت و استاد ۶) خود شیفتگی و خود ستاره پنداری ۷) به انحصار درآوردن نیمکت یکی از دو‌ تا بزرگ‌ترین تیمهای مملکت برای خویشتن و برادر در هپروت و‌دست کج ۸)گازگرفتن دست هر کسی که بهت خدمت کرد ۹) نوچه پروری و عوام فریبی… اینا مهمترین چیزاییه که از دوران مربیگری دانشمند فوتبال جناب مجیدی در استقلال به یاد مونده و میمونه..
    • مثل منصور و ناصر باشید IR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
      فکری همانطور که نشان داد برای سرمربیگری استقلال هنوز راه زیادی در پیش دارد در مورد گفتار و رفتارش هم باید تجدید نظر کند تا آن هم به درازا نکشد رفتار حرفه ای و شان یک مربی لیگ برتر این نیست آقای فکری هیچ توجه کرده اید وقتی امیر خان قلعه نویی و شما البته با این یکی دو مورد گفتارتان علیه استقلالی ها (چه کادرفنی و چه هر کس دیگری ) حرفی میزنید از طرف رسانه های مافیایی سرخ چقدر محبوب میشوید و چه تیترهایی برایتان میزنند ؟! استقلال نه ملک آبا و اجدادی کسی است نه گوشت قربانی استقلال تیمیست که قدرت مردم در آن نهفته یعنی میلیونها هوادار برای همین در بدترین حالت از هر لحاظی باز هم خود را در بالای جدول حفظ میکند این نه تیم فرهاد است نه کس دیگری منصورخان و ناصرخان و پیش از آنها بزرگان دیگری راه درست و اصولی بزرگی و سرپرستی در استقلال را نشان داده اند شما و امثال شما باید به دست آنها نگاه کنید نه اینکه خود را مشغول بازیهای سطحی روزگار کنید
    • حمید علوی CA ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
      کاربر دامون، داداش فکر نمیکنی شما در عین حال همون کاربر مظلوم لنگ‌ و.. هم‌ هستی؟! چون من چند دقیقه پیش که داشتم نظرات رو‌ میخوندم نظرات شما ده بیستا لایک و سی چهل تا دیسلایک داشت و نظر آقا بهزاد حدود پنجاه شصت تا لایک و هفت هشت تا دیسلایک. بعدش الان که بعداز چند دقیقه اومدم ببینم نظرم چاپ شده یا نه، دیدم نظرات شما و کاربر لنگ یهو طرف ۵ دقیقه هرکدوم صدوقی چهل تا لایک خورده!! و نظر آقا بهزاد برعکس!!! زشته، نکنین این کارها رو. بده. دور از شان هست .
    • حمید علوی CA ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
      ببخشید بجای کاربر عشق آبی گفتم آقا بهزاد. این بنده خدا کاربر عشق آبی شصت فقط ۷ تا دیسلایک داشت، اما یهو ظرف ۵ دقیقه شد ۱۳۰ تا دیسلایک!! در عوض دامون و کاربر لنگ .. طرف همون دوچندان دقیقه ۱۳۰ لایک گرفتن!!! این تست چگونگی زیاد جلوه کردن طرفداران مجیدی!! مث خودش فریبکاری و عوامفریبی! خجالت بکشین.
    • امیر تاجی IR ۰۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
      من نمیدونم تو کی هستی همیشه میای ۱۰ خط تایپ میکنی ولی دو تا کلمه حرف حساب تو حرفات نیست مطمئنم هنوز خیلی بچه ای امثال تو بازیچه دست همین افرادی که محمود فکری گفت هستن برو بچه جون امثال تو هنوز باد ورزشگاه به تنشون نخورده فقط حرف مفت زدن رو بلدید زیر آب محمود فکری رو فرهاد مجیدی زد تمام..، سه چهار تا بازیکن بی خاصیت هم همراهیش کردن البته این جماعت عادت دارن نون حروم سر سفره اشون ببرن تا این تیم از یک عده پاک نشه و باند بازی زیرآب زنی تموم نشه داستان ادامه دار فعلا هوادارای قدیمی استقلال کنار نشستن اما بدونید به وقتش باشگاه باید جوابگو باشه خیلی حرف ها هست به وقتش جاش اینجا نیست تو هم سعی کن اگر کامنتی میزاری از سر عقده نباشه بچه جون
    • ستاره ملوندی IR ۰۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
      ای کاش کمی از تعصب فکری رو مجیدی میداشت ، فکری دید ، نمیتونه استقلال را موفق کنه ، از این تیم جدا شد ولی متاسفانه ، دو دفعه این مجیدی رو از استقلال اخراج کردن ، باز بی غیرت ، دوباره اومده ، با پررویی تمام مربی استقلال شده ، یه کم انسان تعصب و غیرت و حیا هم داشته باشه ، خوب چیزیه . مجیدی حیا کن ، استقلال رو رها کن .
    • دامون (جواب آقاي علوي- بخش اول) IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
      آقاي علوي، خيلي وقته سعي ميكنم بخاطر يه سري مسائل فقط نظرات رو بخونم و هيچ جواب يا نظري نزارم و توي اين سه چهار ماه شايد اين پست جزء معدود پست هايي بود كه زيادي فشار آورد بهم تا نظرمو بزارم...اينكه من چه نظري دارم رو خيلي از كاربراي اين سايت و از جمله خود شما ميدونين،همونطور كه حقير با نظرات و طرز فكر شما در مورد استقلال با توجه به كامنت هايي كه ميزاري آگاهي دارم.. براي من برعكس شماي هوادار كه براي فكري يقه ميدريد، هيچ شخصي مهم نيست و فقط تيممو حمايت ميكنم...از زمان مربيگري آقاي فكري شما جوري يقه بقيه رو ميگرفتين تنهايي كه شخصا بعضي وقتها فكر ميكردم خود فكري داره كامنت ميزاره ولي هيچوقت بخاطر طرز فكرت شما رو مخاطب قرار ندادم چون ياد گرفتم نظر هر كسي براي خودش محترمه و شما هم بايد ياد بگيري تهمت و افترا به كسانيكه خلاف نظر شمارو دارن يا اينكه فكر كني نظر شما براي بقيه مهم هستش و خودتونو عقل كل بدوني و بقيه رو به مغز فندقي تشبيه به مثل كنين بخاطر طرز فكرشون،دردي رو دوا نميكنه و يا بايد منطقي بحث كني يا سعي كني به نظرات بقيه احترام بزاري!با اينكه نيازي به توضيح نبود ولي يكبا (ادامه دارد)
    • دامون (جواب آقاي علوي- بخش دوم) IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
      يكبار ميگم تا حرف همو متوجه بشيم! با اينكه خيلي از دوستانيكه اينجا كامنت ميزارن رو از بيرون اين محيط ميشناسم و اونها بهتر ميدونن كه شخصا خودم هستم و مثل بچه هاي ده پونزده ساله دنبال اين بازيها نيستم و صرفا نظر شخصيمو ميزارم اينجا!چهل سالمه و حداقل سي سال طرفدار استقلالم و فكر كنم منو با يه بچه ده ساله اشتباه گرفتي آقاي علوي!دوستانيكه منو از نزديك ميشناسن و اگر دوست داشتن ميتونن جواب شمارو بدن ميدونن من نيازي به كامنت گزاشتن براي حمايت از شخص خاصي ندارم و توي فضاي ديگه دو تا پيج دارم كه هر كدومش ميليوني فالوئر داره و اگر بخوام خط بدم اونجا راحتتر ميتونم اينكارو بكنم و نيازي به اين بچه بازيهاي اينجا نيست..ايضاً قبول دارم كه قانون خاصي وجود نداره و همونطور كه شما ميتوني ده نفر يا صد نفر ديگه باشي، من هم ميتونم صد نفر ديگه باشم ولي واقعا اينقدر وجود دارم كه اگر نظري باشه با اسم خودم حرفمو بزنم و ترس و واهمه اي از كسي ندارم! در مورد لايك و ديس لايك،با اينكه مهم نميدونم اين لايك و ديس لايكهارو ولي قطعا و محكم جلوي كسيكه بخواد با لايك و ديس لايك نظرِ من بازي كنه مي ايستم و حواسم هست تا نظرم ن
    • دامون (جواب آقاي علوي- بخش سوم) IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
      نمايش داده ميشه و هنوز كسي فرصت نكرده كامل نظرمو بخونه يهو پنجاه تا ديس لايك ميخوره! شك نكن حواسم هست آقاي علوي و نه بخاطر نظرم بلكه بخاطر خيلي چيزا نميزارم كسي سوء استفاده كنه و اينكارو به نفع شخص خاصي انجام بده و شك نكن جلوش مي ايستم تا بدونه و متوجه بشه نبايد اينكارو انجام بده! من اينهمه نظر گزاشتم ولي هركدومش در مورد فكري بوده يهو اين اتفاق هم براي من افتاده و هم در مورد كامنت هاي ديگه افتاده تا يهو لايك و ديس لايك ها بالا و پائين بشه و در مورد بقيه خبرها كه ربطي به فكري نداره، اين اتفاق نميفته و شك ندارم كي اين كارو انجام ميده و خودش هم ميدونه و محكم دارم ميگم اجازه نميدم بخواد اينجوري نظرات رو بالا و پائين كنه!! در آخر هم، واقعا باور كن نه وقت يه سري كارهارو دارم و نه حوصله گفتن و شنيدن رو... اگر در مورد بحث خاصي دوست داشتي ميتونيم صحبت كنيم يا شما منو قانع ميكني و يا من شما رو ولي باور كن بخاطر يه سري نظرات زياد ميل به كامنت گزاشتن و بحث كردن در مورد اين حرفها و يه سري نظرات رو ندارم...
    • استقلالی واقعی IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
      این حمید علوی کیه مرتب توکانال هواداران استقلال علیه استقلال ومجیدی جنتلمن نظر منفی می دهد به نظرم گرگی است، در لباس میش هواداران استقلال این علوی را بشناسید ازطایفه لنگیها ست
    • تاجی اصیل ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
      حمید علوی خیلی وقت بود میخواستم دو سه تا کلمه مناسب شأنت بهت بگم و درست و حسابی جوابتو بدم ولی بدون همین دامون نمیزاشت نه من و نه کسی دیگه جوابتو بدن. برو عمو جون پی کارت اگه اینجا کسی چیزی بهت نمیگه فکر نکن خیلی مهمی. از این به بعد هم اومدی نظر بدی نظرتو بگو و خدافظ. از این به بعد یک کلمه در مورد شاه فرهاد و استقلال حرف نامربوط بزنی خودم اولین نفر جوابتو میدم. یا علی آقا جون
  • Blue Love IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    راست میگه اگه مربی استقلال میموند قهرمان میشدیم، البته قهرمان دسته یک، بعدشم همه دیدن تو مسجدسلیمان چقد بد کار کردی
  • Blue Love IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    من تو روبیکا کانال دارم و ۱۱ هزار عضو داره پس طبق منطق فکری منم از مجیدی پول گرفتم؟
  • حماسه قشقایی IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    یعنی الان فکری فکر میکنه فرگوسنه؟ پس مسجدسلیمان هم من بودم همش میباختم. مشکل اینه دوساله نمیخان استقلال قهرمان جام حذفی بسه. پارسال زنوزی دهنشو باز کرد و اونقدر فک زد تا جامو ببرن و عربده کشی الهامی
    • کیسه فقط ادعاتامام IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
      نه داداش دنبال علت معلول درخودتیمتون بگردیداین خانه ازپای بست ویران هست وقتی فرچیپ فکروذکرش اینه دروازه بان تحقیرکنه حاصلش میشه این توپ میره کره ماه حالادیگه وزیرمقصرنیست این سرمربی بایدجواب ناکامی تیم روبده البته اگه اون هم دنبال تحقیررقیب ودرفضای مجازی نباشه!!
    • عاموممد مایلی راستگو CA ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
      نه حماسه جان، اربابت مجیدی علم فوتبال فرگوسنه !
  • ژنرال ...امیر خان IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    فرهاد مجیدی بد کرد با محمود فکری . انکار این مسئله توهین به شعور هوادار استقلال. فقط امیرخان فقط ژنرال استقلال را نجات میدهد. جام با امیرخان فقط تو خانه استقلال برمیگرده
  • لنگ حکومتی IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    آقای فکری با این مصاحبه ها فقط خودتو از چشم هوادار میندازی و از استقلال دور تر دورتر میکنی
  • هادی IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    آقای فکری قبولت دارم ولی در حد سرمربی استقلال نبودی.نیم فصل تیم دستت بود .خودت نفهمیدی ترکیب چیه.هرچی باشه بازیکن های استقلال بامجیدی خوبن .آقای فکری اگه از تیم نمیرفتی .آخر فصل استقلال و باید دسته یک مربیگری میکردی
  • عمو سیبیلو IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    هر مربی در مورد هر تیمی می‌تونه صحبت کنه که خودش اونو بسته باشه ،فعلا که چندین ساله استقلال شده طرح کاد مدیران و مربی ها
  • لنگ خاص IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    بخدا مربی ایرانی بدرد استقلال نمیخوره
    • ... IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
      بخدا حرف های بیخود تو هم به درد ما نمیخوره #نظرت_رو_واسه_خودت_نگه_دار تمام
  • کوروش IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    جو الکی نگیرید نصف اونایی که دارن به مجیدی میتازن لنگی ان ببینید اگر نیم فصل پیروزی ترابی و مغانلو رو نگرفته بود الان کجای جدول بود. تو بهترین شرایط تیمو از استرا و شفر گرفتن و نابود کردن. مجیدی رو هم آوردن که خراب کنن که با درایت خودش نذاشت بره ته دریا. دمش گرم پنالتی پنجاه پنجاه هست هر چند در فینال خوب نبود استقلال که اونم به خاطر ترکش‌های بابا مسعود شون بود. که تا روز بازی قول پول دادن و آخر ندادن که بچه ها با اون چهره عبوس تو زمین باشن و بد بازی کنن
    • پویا IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
      بچه جان ما نیم فصل بدون مهاجم بودیم و حتی یک مهاجم هم نداشتیم، بعد از فینال اسیا پرسپولیسو مجبور کردن تو باتلاق قائم شهر بازی کنه و بعدش هر ۳ روز بازی کرد ، ولی استقلال هروقت و هرجا دلش خواست بازی کردن ولی بازم صدرنشین شدیم بیخود گلواژه تناول نکن
  • اتش‌سوزان‌ارتش‌سرخ IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    نه‌مشکل‌‌استقلال‌نه‌که‌‌فرهادمجیدی‌سال‌قبل‌نایب‌قهرمان‌شدو‌مسولین‌ ا‌ین‌تیم‌باید‌یه‌ستاره‌‌این‌ور‌لباس‌تیم‌میزدن‌خو‌ب‌دیر‌نشده‌امسال‌‌کار‌و بکنید.
  • مرتضی FR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    فکری از رو نمیره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بخدا اگه بود الان باید با ذوب و سایپا و ماشین سازی واسه نیفتادن رقابت میکردیم!!!! نیم فصل اول که پرسپولیس بازیکن نداشت و بهم ریخته بود باید جلو میزدیم و امتیاز جمع میکردیم که فکری کلا غافله رو باخته بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • طرفدار IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    بابا فکری خودش را مسخره کرده در حد مربیگری دسنه یک هم نیست
  • عیسی حسنی IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    بابا آب داد
  • بهزاد دهنائی IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    سلام و عرض ادب در ورزش اصل اول احترام و جوانمردی هست و متاسفانه فرهادمجیدی اینقدر دسیسه و وسوسه و زیرآب زد تا خودشو مربی استقلال شد با بزرگترین مربی ایران و اسطوره استقلال باادبیات بد صحبت کرد ولی محمود باتعصب و ژنرال امیرخان از بزرگان فوتبال پاک و مردانه هستند
  • هوشنگ IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    آقای فکری تو اگه دو بازی زودتر مربی مسجد سلیمان میشدی الآن دسته یک بود شما حتی به درد تیمهای لیک یک هم نمی خوریدولی با این چرندیات خودتو سبک نکن
  • مسعود IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    آقای فکری جناب عالی قبل از مربیگری استقلال پیش هواداران عزیز و محترم بودی ولی با این حرفهای مفت و ادعای واهی و جنجالی و اون دو سه باری بدون تاکتیک و مسخره ای که انجام دادی عیارت مشخص شد. برو پی کارت آقا تا بدتر نشده. برو آقا برو .
  • 4444 IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    چندین ساله که دارن به استقلال ضربه میزنن بهترین بازیکن ها رو پرسپولیس با پول مردم نگه داشت وشش ساله شاکله تیم لنگ حفظ شده. ومتاسفانه این وسط مربیان استقلال شدن بازیچه دست سیاسیون. تا مدیریت درست نشه وتا زمانی که اسکلت اصلی تیم هرسال عوض بشه این وضعیت هست. فقط باید مثل لنگ ثبات داشت واز بیرون ومجموعه مدیریت هم حمایت بشه نه مثل امسال مربی با مدیر درگیر بشه. جام‌های این چند سال لنگ فقط با حمایت وزیر بود که کل ورزش ایران رو فدای موفقیت پرسپولیس کردن ودر المپیک دیدیم که چقدر ایران عقب افتاده تنها تیمی که در این چند سال پیشرفت کرده فقط پرسپولیس بوده وجالبه که پرسپولیسی ها میگن ورزش ایران فاسده فقط اونجایی که پرسپولیس قهرمان شده با تعصب بازیکنان بوده الان هم این متن های که این خبرگزاری کار کرده فقط برای اختلاف بین استقلالی ها ست تا یک گروه از مجیدی. یا فکری. یا قلعه‌نویی حمایت کنن ودر فضای مجازی هم اتحاد نداشته باشن. بهتره حواس استقلالی ها جمع باشه وبین شون تفرقه نباشه تا مجیدی در فصل نقل و انتقالات بتونه خوب یارگیری کنه.
    • Perspolis IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
      شاکله تیم حفظ شده؟؟؟!!!بعد بتون میگن متوهم ناراحت میشین تو همین چند سال بهترین بازیکنامون رفتن یا قطر یا اروپا شما مشکلتون همینه با چرندیات خودتون گول میزنید همین باعث نتیجه نگرفتنتون میشه ویسی با بازیکنهایی ک از محله ها جمع کرد تونست قهرمان لیگ بشه هرسال با کلی بریز بپاش و استارت هیرو شروع میکنین اخرشم همه مقصرن جز کادر فنی و بازیکن بازیکنتون توپو میزنه تو اسمون مدد و وزیر مقصر نیستن قائدی گل صد درصد خراب میکنه مقصر وزیر نیست عزیز باید بیشتر کار کنین و تهمت زدنم بزارید کنار تا زمانی ک این رویه ادامه بدین وضعتون همینه چوب خدا بی صداست عزیز دل خودتون باعث میشین بازیکناتون بیخیال باشن و هوادار با چهارتا وزیر و وکیل مقصره گول میزنن
    • 66666 ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
      باشگاه پرسپولیس وهودارانش دارن ار قهرمانی تیم خودشون لذت می برن شما کیسه کشا دارین خاله زنگ باری در میارین تا حالا ار خودتون سوال کردین واقعا این حرفی که مدیران و کادر فنی توی دهن شما گذاشتن حقیقت داره یا نه
    • مهیار IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
      آخه این بحث چه ربطی داشت به سرورتون پرسپولیس کبیر؟؟!! مهمترین دلیل این روز شماها همین توهم هست پنالتی وزیر گفت بزن آسمون بنده خدا همون بازی پرسپولیس بهشون گفته بودن حق برد ندارید با گل گهر هم که پنالتی مفتی داور اوردنتون فینال تو فینال هم تو محوطه جریمه می مدید داور و وزیر براتون سنگ تموم می‌گذاشتن مثل گل گهر اما نزدیک محوطه هم نشدید عیب از بی دانشی و متوهم بودن هست و بس همیشه اختلاف نظر تو هر خانواده ای هم هست
  • شهرام گرانی IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    اقای فکری عزیز هنوز یکسال از حضور جنابعالی در تیم استقلال نمیگزره،که هوادار بخواهد شیرین کاری شما را در تیم فراموش کند. تیمی بدون تاکتیک و برنامه،بردار گرامی شما فیلم بازی با پرسپولیس و در بازی رفت ی نگاه بینداز ،تا ببینی چه افتضاحی ببار اوردی، چهل سال طرفدار استقلال هستم تا الان جلوی پرسپولیس ما اینجوری وا نداده بودیم،معجزه فوتبال و مهدی قایدی ابروی طرفدار و خریدن. با این شرایط جنابعالی بجای حمایت داری به تیم نیکه پراکنی میکنید.عملکرد جنابعالی در مسجد سلیمان هم که دیگه جای حرفی باقی نمیزاره.خدا پدر استقلال و بیامرزه که اگه تو این تیم بازی نمیکردی الان باید تو قایم شهر تو زمین شالی برنج میکاشتی،پس بهتره شما تا اخره عمر قدردان تیم استقلال باشید.
  • Emad IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    آقای فکری حالمون رو بهم زدی تو این اوضاع ول کن نیستی، آقا ما حالمون از بازی تیم زمان شما بهم میخورد، نه فورمیشن نه ترکیب نه تاکتیک هیچی نداری بزرگوار، مدیریت رختکن هم که ماشالا از پس نفت هم بر نمیای
  • فریدون IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    باسلام خدمت استقلالی های عزیز.اولاازاینکه درمورداستقلال وفکری نظرمیدم عذرخواهی میکنم چون پرسپولیسیم.اقای فکری شماتوهم خودبزرگ بینی دارید.مثل اینکه یادتون رفته درچندکنفرانس خبری بعدازبازی بخاطرسوال خبرنگارها که:اقای فکری تاکتیک استقلال چی بود؟ازکنفراس باحالت قهرفرارکردید؟حداقل مردانه قبول کنیدکه درحال حاضرشما ازنظردانش فوتبالی وشخصیتی درحداستقلال نیستید.بعدازپایان بازی باپرسپولیس ازخوشحالی روهوابودید.بایدمثل مالدیو17برصفرمیشد.خدایی شما گندزدید به استقلال.نه تاکتیکی؛نه همدلی ورفاقتی بین بازیکنان ومربیان؛نه برنامه ای؛خلاصه هیچ چیزی ازشما ندیدیم.خدایی شماانگشت کوچک مجیدی هم نمیشوید.پس بااین حرفهای صدمن یه غازخودتون بیشترازاین کوچیک نکنید.
  • محمود IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    اگر فرهاد مجیدی دست از سر تیم برداره استقلال موفق میشه چون این آدم تو فضای مجازی داره هزینه میکنه و خودش کاملا عصبیه وبه بازیکنا انتقال داده
  • سروش IR ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    استقلال ارث پدر کسی نیست نه تو نه مجیدی نه هیچ کس دیگه.برو و بیشتر ار این خودتو خراب نکن
  • امیر ایرانی IR ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    اونایی که میگن فکری.مربیگری بلد پیشنهاد میکنم برای سلامتیشون ورزش هوازی بکنن فرهاد مجیدی اسطوره واقعی استقلال فکری بزرگترین خیانت رو به استقلال کرد.. منفعت طلب و بیسواد.
  • فرزاد IR ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    برو بابا تو هم تو این شرایط همه این اتفاقات از تو شروع شد اگه از اول قبول نمیکردی بیای چی میشد تو بدرد همون تیم های درجه ۲ درحه ۳میخوری فقط اومدی جو باشگاه رو بهم ریختی .
  • تحلیل IR ۰۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    خوب این فصل فوتبال هم تموم شد.من طرفدار پرسپولیس هستم و بیست و اندی سال طرفدار فوتبال بودم.خواستم به دوستان کیسه کش بگم بخاطر همین تجربه ام و اینم بگم حرفه ای فوتبال رو دنبال میکنم و منطقی و طرفدار حق.دوستان کیسه کش با بودن مجیدی من صددرصد بهتون میگم سال بعد هم تیم شما هیچی نمیشه شک نکنید؟! اولین لازمه قهرمانی داشتن آرامش و به دور از حاشیه بودن هستش که خودتون هم میدونید با مجیدی بودن یعنی یک دنیا حاشیه داشتن و آرامش نداشتن.درضمن من تو این چند سال پیشکسوت درست و حسابی از کیسه کش ها ندیدم غیر از پنج نفر که واقعاً جنتلمن و باشرف هستن.آقایان پیروز قربانی و محمود فکری و عنایتی و سهراب بختیاری زاده و رحمتی.محمود فکری به نظر من متعصب ترین کیسه کش هستش که با فکر کنم چهارده سال سابقه برای ماهم محترم هستش هر موقع تو کیسه بازی میکرد با همه توانش بازی میکرد و هیچ وقت کم نمیگذاشت هر مربی هم که اومد کیسه انتخاب اولش محمود فکری بود.و حالا هم که به همه ثابت کرد باشرف بودنش رو.ایکاش اکثریت پیشکسوت های پرسپولیس و کیسه کش ها مثل محمود فکری با شرف و با وجدان و صادق بودند.من وظیفه داشتم قدردانی کنم
  • ایران جوان IR ۰۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    فقط فرهاد ، دلاورانه جنگید تا فینال هم رسید ، با تیمهای رقیب وبا مافیای لنگ ومدیریت از ریشه لنگ و وزیرهای لنگی، فقط حمایت وهمبستگی هوادارها راه نجات استقلاله، قلبهای آبی در تپش باشیدتا زخمهای کاری استقلال التیام پیدا کنه،فرهاد هم دستیار کار کشته میخواد حالا یا خارجی یا ایرانی دلسوز
  • محمد IR ۰۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    این چه حرفایه ، تمام مشکل استقلال همین حاشیه های داخلی خود باشگاه هستش ، به جای درست کردن تیم و شاد کردن دل هوادارا هرکی میاد بیراه میره و فقط حاشیه درست میکنن این حرفا از بزرگهای استقلال بعیده به احترام هوادار ول کنید حاشیه مزخرف رو به درست بستن تیم و هدف تیم توجه کنید همش دنبال محکوم کردن هم و گیر دادن به بقیه تیم ها هستیم مثلا مربی فلان گفت فلان تیم چرا اینجوری کرد بازیکن فلان نکرد و .... یه بارم شده واقعیت ها رو ببینید و ناراحتی ما رو از این وضعیت رو هم توجه کنید
  • نیما IR ۰۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    مجیدی نشون داده فوتبالو میفهمه و اینده داره امیدوارم بمونه ی زمانی پرسپولیسیها هم به یحیی اعتماد نداشتن ولی یحیی نشون داد مربی بزرگیه
  • ابی از فلاح IR ۰۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    دوستان دقت کنید دوتن از اساتید کیسه گفتن فرناز و تیم پشت پرده ش و فضای مجازیش نطفه خرابن.اینو ک ما و وزیر نگفتیم از پیشکسوتان خودتونن شنیدیم ک البته اشاره کوتاهی هم به مرحوم صادقی داشتن.اونحایی ک گفتن بعضی دوستان با علم به اشتباه بودن کار اینجوری حرف میزنن اونا هم نطفه خرابن.دقیقا مرحوم صادقی با مهدی فنونیو میگفتن
  • مهدی IR ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    آره ۹ ساله نمیذارن کیسه قهرمان بشه بابا ول کنی این چرت ها کیسه مال قهرمانی نیست چه بافکر ی چه با قلعه همیشه باید زیر باسی
  • Ehsan IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    این استقلال یکی مثل امیرخان قلعه نویی رو میخواد تا جمع بشه.... دکتر نوروزی رو میخواد... یه تیم مربی گری میخواد نه 2 یا 3تا مربی که اونم چیزی به دانسته های سرمربی اضافه نکنن... با این تیم و تعداد مربی و.... این استقلال همینی هست که بوده و هست و خواهد موند..
  • 6 IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    کیسه رو واسه همین چیزاش دوست دارم. دایم دعوای حیدری نعمتی و فصول بدووووون جام. کی بود کی بود و هزار ماجرای خرد کیسه طور!
  • علی IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    حالا میشه فهمیدی که چرا این تیم موفق نمیشه وقتی دوتا پیشکسوت اینقدر به خون هم تشنه اند که اقای فکری ارزو میکنه تیم تو فینال موفق نشه که اینجور عقده گشایی کنه میشه تا تتهش رو رفت در ضمن اقای فکری بازی های زیبا و چشم نواز استقلال رو در زمانه مربیگریی شما رو هنوز بیاد داریم که تیم هیچ تاکتیکی نداشت
  • تاج IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    استقلال باید از مدیریت تغییر اساسی کنه یکجور کار میکنن انگار توخود باشگاه نمیخان موفق بشه مثل مزاکره با استرا قبل فینال پارسال اگه کسی استقلالیه باید دنبال ارامش تیم باشه پرسپولیسپو نگاه کنید چقدر مربی بازیکن یا پیشکسوتشون توفضای مجازی چرندمیگه خدایش از این لحاظ عالین تمرکزشون تو زمینه پیشکسوتشون حامیشونه یکدلن زیراب نمیزنن کاشکی استقلال اینقدر مربی نداشت توفوتبال ما بین تیمها فاصله فنی نیست نتیجه تو تمرکز ه
  • سجاد IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    آقای فکری نتایج ضعیف جنابعالی جام و از استقلال گرفت بازیهای مفتضحانه تو یادمون نرفته بعدسیزده هفته هنوز ی ترکیب درست و حسابی نداشتی در ضمن ما از نتایج شاه فرهاد راضی هستیم توی گروه مرگ آسیا بعنوان تیم اول صعود کردیم با اون همه خیانت مدیران تیم رقیب و‌حذف کردیم و به فینال رسیدیم در ضمن اگه مربی بودی با مسجد سلیمان نتیجه میگرفتی
    • کتک خوران فرودگاه IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
      جناب سجاد کیسه کش تیم دسته سه ای تون و فراز کمالوند و در حال فعلی صالح مصطفوی ارنج می گرد ن ...مجید دوزار مربی گری سرش نمیشد انقد هم با داوری سهمیه گرفت
  • سلام IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    اقا اصلا ناراحت نباشید استقلال درست میشه خوب میشه قهرمان هم میشه فقط باید صبور باشید میشه اره میشه پس بشین تا بشه
  • Esteghlal IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    فکری در حدو‌ اندازه استقلال نبود‌ و نیست
  • Esteghlal IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    تا حالا ندیده بودم کسی ب خاطر باخت‌ تیمی خوشحال ‌شه آقای فکری بازیکنا باید مربی رو بخوان ازش خوششون‌ بیاد نه ...
  • لنگ خاص IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    ببین مجیدی پرست عزیز،عاقلان میدانند من چی میگم،قول میدم شاه فرهادت نیم فصل نکشیده اخراج میشه
  • مهدی IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    آقای فکری شما بهتره بری کشکت رو بساوی .سعی نکن از آب گل آلود ماهی بگیری . ما به فرهاد افتخار می‌کنیم و هیچ کس نمیتونه جای فرهاد رو بگیره .نتایج شما رو همه دیدند .حتی بلد نیستی ترکیب بچینی ؛ بعد از هر بازی که نتیجه نمیگرفتی زمین و زمان رو حتی به دروغ بهونه میکردی . جمع کن خودت رو . استقلال به آدم‌های مثل شما که فقط فکر منفعت خودتون هستید نیازی نداره . آقای مجیدی با همه نامردی ها که در حقشون شد بهترین نتایج رو گرفتند و ما بهش واقعا افتخار می‌کنیم. دوستت داریم فرهاد جان .
  • علی IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    تو دیگه حرف نزن بهترین تیم دستت بود عرضه نداشتی
  • محمد اخلاقی IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    آخه فکری تیمش چی بود شده بود اتوبان،هر بازی ۴تا تک یه تک میداد به همه حریفا
  • منصور گلات،77 از بوشهر IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    سلام،زمستون رفت و روسیاهیش به زغال موند،آقای فکری باید به آقای مجیدی و امثالهم بگی این دنیا دار مکافاته هر چی کاشتی ،همون برداشت میکنی و تو استواری خودت همان جمله ای که وقت رفتنت گذاشت میگذاشتی...حدیثی از حضرت علی (ع):چه با عدالت رفتار میکند حسد اول صاحبش را هلاک میکند بعد خودش....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی