نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
سه‌شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳
۲ |
۴
وحید امیری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی پرسپولیس به مدیران باشگاه نیز گفته است در صورت تمدید قرارداد وحید امیری دیگر نیازی به خرید دفاع چپ جدید نخواهد داشت.

یکی از شایعات پیش از اتمام لیگ بیستم در فوتبال ایران خرید ابوالفضل جلالی مدافع چپ جوان سایپا توسط یحیی گل محمدی بود. ابوالفضل جلالی جوان که در مقطعی هم به تیم ملی دعوت شد همراه با سایپا به دسته پایین تر سقوط کرد و حالا شنیده می‌شود از مدار ذهنی سرمربی پرسپولیس خارج شده است.

در همین ارتباط شنیدیم دلیل اصلی این موضوع امیدواری یحیی گل محمدی به تمدید قرارداد وحید امیری است. سرمربی پرسپولیس به مدیران باشگاه نیز گفته است در صورت تمدید قرارداد وحید امیری دیگر نیازی به خرید دفاع چپ جدید نخواهد داشت.

به نظر می‌رسد تصمیم یحیی گل محمدی منطقی و درست باشد. در حال حاضر پرسپولیس، سعید آقایی را در اختیار دارد که مدت‌ها مدافع چپ فیکس این تیم بود که پس از ابتلا به کُرونا از آن آمادگی آرمانی دور شد. پس از پشت سرگذاشتن این بیماری، سعید آقایی که بدنش ضعیف شده بود با افت محسوسی مواجه شد که طبیعی بود.

درآن شرایط یحیی گل محمدی با تصمیمی درست از وحید امیری خوش در سمت چپ خط دفاعی استفاده کرد و عملکرد خوب این یکی باعث شد حتی دراگان اسکوچیچ نیز در بحرین او را به عنوان مدافع چپ به کار بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • x IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    ایشالا سعید آقایی با یه بدن سازی خوب برگرده رو اوج، امیری خوبه ولی تو دفاع یکم ضعف داره، سعید هم تو دفاع هم تو حمله هم تو سانتر عالی بود
  • سعید IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    وحیدامیری اصلادفاع نیست.یحیی هم تیم هم بازیکن نابودکردبااین کارهاش...سرمربی نبایدترس داشته باشداماگلمحمدی همش ترس واسترس دارد..هرکس بجای گلمحمدی بودبااین همه بازیکن الان بایدقهرمان آسیامیشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی