علی انصاریان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

زنده یاد علی انصاریان مدافع اسبق پرسپولیس یکی از بازیکنانی بود که با وجود حضور در خط دفاعی گل های زیادی را نیز برای سرخپوشان به ثمر رساند.

پرسپولیس در لیگ بیستم موفق شد به مقام قهرمانی برسد و سپاهان اصفهان نیز به مقام نایب قهرمانی رسید. سپاهان و پرسپولیس در تمامی ادوار لیگ برتر رقبای اصلی یکدیگر بودند و جدال های سختی به این دو تیم در لیگ و چه در جام حذفی همواره وجود داشته است.

این عکس مربوط به بازی پرسپولیس و سپاهان در دهه ۸۰ است که پرسپولیس در ورزشگاه تختی تهران میزبان سپاهان بود. زنده یاد علی انصاریان مدافع پیش تاخته پرسپولیس با یک ضربه سر زیبا دروازه سپاهان را گشود و محرم نویدکیا کاپیتان وقت زردپوشان اصفهانی این چنین با ناراحتی به شادی گل مدافع پرسپولیس نگاه می کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عاطفه IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    هم در فوتبال و هم در زندگی خیلی زحمت کشیدو تلاش کرد،حیف که زود از میان ما رفت
  • مریم IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    جیگرم سوخت خداااااااا بمیرم برات علی جان حیف تو نبود،بخدا حیف بودی باید دشمنات میمردند .
  • Ali IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    علی آقا دلمون برات خیــــــــلی تنگ شده حیف حیف و هزاران حیف که دیگه نیستی حیفه اون خنده ها ک زیر خروارها خاکه روحش شاد و یادش گرامی خدا به خانوادش صبر بده شش ماهه که براش ناراحتم و گریه میکنم بیچاره خانوادش بیچاره ننه علی ایکاش میشد که برگردی عمو علـی بازم سخن بزرگان بگی بازم بخندی بازم شوخی کنی بازم دل مردمت رو شاد کنی ایـــــــــــــــــــــکاش......

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی