نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
سه‌شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۸
۰ |
۴
AFC با پرسپولیس راه نمی‌آید/ بحران بزرگ نزدیک است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس بیشتر از ٣٠ بار به AFC برای دریافت پاداش‌هایش نامه زده است.

باشگاه پرسپولیس به هر دری می‌زند تا بتواند مطالباتش را از کنفدراسیون فوتبال آسیا بگیرد ولی تا امروز تلاش‌های پرسپولیس نتیجه‌ای نداشته است.

امیرعلی حسینی مدیر امور بین الملل باشگاه پرسپولیس در رابطه با مشکلات این باشگاه در راه دریافت پاداش آسیایی گفته است: اگر بخواهم دقیق بگویم تا حالا ۳۱ بار در خصوص پرداخت این پاداش نامه نگاری داشتیم متأسفانه آنها هیچ یک از راه‌هایی که قبلاً پول می‌گرفتیم را قبول نمی‌کنند.

قصد داشتیم این پول را در چند قسط به صورت نقد از طریق سفارت ایران در مالزی بگیریم اما بر خلاف سال‌های گذشته اجازه این انتقال را ندادند. خواستیم تا همچون فیفا پول را به حساب شخص سوم واریز کنند که باز هم با آن موافقت نکردند.

 پرسپولیس باید تا یکماه دیگر نزدیک به ۶۰۰ هزار دلار به گابریل کالدرون پرداخت کند و حدود ۱۰۰ هزار دلار هم به حساب خواکین واریز کند و تا امروز تلاش این باشگاه برای اینکه بتواند این پول را از طریق مطالباتش از AFC پرداخت کند، به جایی نرسیده است. در صورتیکه پرسپولیس نتواند این پول را پرداخت کند با محرومیت از نقل و انتقالات روبرو خواهد شد.

به گفته ابراهیم شکوری معاون باشگاه پرسپولیس، این باشگاه بابت رسیدن به فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان و حضور در مرحله یک هشتم نهایی این فصل این تورنمنت، رقمی نزدیک به ۳ میلیون دلار از کنفدراسیون فوتبال آسیا طلب دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی