نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
پیشنهاد حیرت‌انگیز داخلی به ملی پوش پرسپولیس/ پاسخ ستاره پرسپولیس
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احمد نورالهی که قراردادش با قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر بیستم به پایان رسید با پیشنهاد اغواکننده یک باشگاه صنعتی روبه‌رو شده است.

رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با پنجمین قهرمانی متوالی پرسپولیس به اتمام رسید تا باشگاه‌ها خود را برای شروع فصل جدید این بازی‌ها آماده کنند.

رقابت بین تیم‌های لیگ برتری در حالی برای جذب بازیکنان مد نظر کادر فنی خود آغاز شده است که هنوز زمان رسمی شروع نقل انتقالات تابستانی فرا نرسیده است. با این حال باشگاه‌های متمول با پیشنهادات قابل توجه خود سعی دارند بازیکنان اسم و رسم دار نظیر ملی‌پوشان شاغل در لیگ برتر را به خدمت بگیرند.

احمد نورالهی هافبک پرسپولیس که قراردادش با این تیم به اتمام رسیده است علاوه بر داشتن پیشنهاد از لیگ ستارگان قطر از چند تیم لیگ برتری نیز پیشنهاد دارد که شاخص‌ترین آن پیشنهاد یک تیم صنعتی به ارزش نزدیک به ۱۷ میلیارد تومان است! این تیم که خریدهای خود در تابستان نقل و انتقالاتی را با پرداخت هزینه سنگین رضایت‌نامه یک مدافع آغاز کرده است منتظر پاسخ هافبک تیم ملی ایران است.

نورالهی نیز تصمیم خود را برای فصل آینده قطعی گرفته است. او که پیشنهاد یک تیم قطری را نیز دارد برای ماندن در ایران تنها به پرسپولیس فکر می‌کند و می‌خواهد مذاکرات خود برای تمدید قرارداد را همچنان ادامه دهد.

پیشنهاد مالی باشگاه صنعتی در حالی به هافبک تیم ملی ایران رسید که آنها در فصل گذشته نیز خریدهای گران قیمتی داشتند. نورالهی در حالی پیشنهاد حیرت انگیز باشگاه صنعتی لیگ برتری را رد کرد که برای تمدید با پرسپولیس مبلغ ۱۵ میلیارد تومان درخواست کرده است اما فعلا با مخالفت باشگاه روبروست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علیرضا سپاهانی IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    فورا باید پیشنهاد گل گهرو قبول کنه
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    تیم های صنعتی خصوصی ولی دولتی با پول بیحساب و کتاب معادن و منابع این مملکت که باید بابت رفاه مردم خرج بشه ولی محدود به یک عده خاصه
  • ق ر IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    ان شاالله دکتر رئیسی رئیس جمهوری محترم بزودی برای قرارداد های تیم صنعتی به وزیر ورزش دستور صادر کنند تا تیمهای صنعتی باعت تورم قیمت بازيکنان نشود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی