نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
حمله باورنکردنی فکری به مجیدی/ با کودتا و توطئه آمدند/ فقط لقمه‌ آماده مربیان دیگر را گرفتند/ ارتش فحاش درست کردند/ بدون وزرای پرسپولیسی هم که باختند
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

محمود فکری سرمربی فعلی نفت مسجدسلیمان و سابق استقلال گفت: طرفداران واقعی استقلال باید آدم های که با توطئه و کودتا آمدند را تحمل کنند.

محمود فکری که این روزها انتقادات بسیار تندی علیه فرهاد مجیدی مطرح کرده است به کمیته اخلاق رفت تا در خصوص اتفاقات حاشیه ای بازی نفت مسجد سلیمان و ذوب آهن که چند بازیکن تیمش را به اتهام کم کاری کنار گذاشته شد توضیح بدهد. محمود فکری در گفت‌وگو با خبرورزشی به آخرین وضعیت خود در نفت مسجد سلیمان، عدم موفقیت استقلال در لیگ برتر و جام حذفی و ... اشاره کرده است. متن کامل این گفت‌وگو را در زیر می‌خوانید:

  علت حضورتان در کمیته اخلاق چه بود؟

به هرحال نتیجه بازی ما ذوب آهن باعث شد یک تیم در لیگ بماند و دیگری سقوط کند . رفتیم و توضیحات لازم را در این زمینه ارائه کردیم .

بعداز بازی نفت مسجد سلیمان و ذوب آهن شما عنوان کردید به چند بازیکن مشکوک هستید و آنها را کنار گذاشتید.

بله البته من اسم نیاوردم. گفتم چند بازیکن مشکوک بودند و باید کمیته اخلاق ورود کند تا مشخص شود داستان چه بوده است.  به هرحال همان بازی باعث شد یک تیم در لیگ برتر بماند و تیم دیگری سقوط کند. متاسفانه در فوتبال ما همه می‌گویند درونش فساد است ولی هیچ کس قبول ندارد که این فاسد از کجا و توسط چه کسانی نشات می‌گیرد. فساد که یکباره از آسمان نمی‌آید پس این همه فساد از کجا می‌آید خدا می‌داند.

آیا شما مستنداتی دارید که به کمیته اخلاق ارائه دهید؟

شاید مستندانت فیزیکی وجود نداشته باشد اما خیلی مسایل و شواهدی وجود دارد که در آن بازی یک سری اتفاقاتی افتاد. حالا این اتفاق‌ها روز بد بازیکن بود یا اینکه نه ...! همه مردم و مسولانی که بازی را دیدند نمی‌توانند اشتباه بکنند و بگویند که موضوعی نبوده است! مثل یکسری بازی‌های که به هر حال در استقلال بودیم. شاید دلیل و مدرک نداشته باشیم ولی خیلی‌ها هستند که هنوز وقتی ما  را می‌بییند می‌گویند در فلان بازی خاص اتفاقات مشکوک رخ داد. 

یعنی معتقدید در استقلال هم برخی بازیکنان در برخی بازی‌ها مشکوک بودند؟

بعضی بازی‌ها که نه! یک بازی بود که خیلی هم به چشم آمد. همه ایران گفتند آن یک بازی مشکوک بود. حالا اگر ما بخواهیم بازش کنیم می‌گویند فلانی می‌خواهد بهانه بیاورد و از این قبیل داستان‌ها اما واقعیت آن چیزی است که اتفاق افتاده است. 

اما اتفاقا اگر شفاف سازی کنید شاید مراجع به آن رسیدگی کنند.

متاسفانه رسیدگی نمی‌شود. در همین کمیته انضباطی و اخلاق کسانی می‌روند و به آنها ظلم می‌شود. این افراد نمی‌توانند ظلم را طاقت بیاورند و تحمل کنند بنابراین علیه بی عدالتی‌ها حرفی را می‌زنند و در نهایت چون آدم‌های مظلومی‌هستند محکوم می‌شوند. آدم‌هایی که حقشان را می‌خواهند براساس فشار بازی می‌آیند مصاحبه می‌کنند و در نهایت همان آدم محروم می‌شود. متاسفانه الان این شکلی است و آدم‌هایی که فاسد هستند و فوتبال را به سمت کثافت کاری، دلالی و ... بردند یا می‌برند اصلا سمت کمیته انضباطی و اخلاق دعوت نمی‌شوند.

شما در راستای مبارزه با فساد آن استوری جنجالی را بعد از فینال جام حذفی گذاشتید؟

کاش دولت یک هفته دیرتر جا به جا می‌شد تا جهرمی‌و سلطانی فر دوباره توسط آقایان بهانه شکست و از دست رفتن جام می‌شدند اما متاسفانه دولت تغیییر کرده و نمی‌توانند مردم را با وزیر پرسپولیسی گول بزنند. الان راه فریب مردم این شده که محمود فکری استوری گذاشته و کنایه زده است. حالا خوب است ما استوری را قبل از بازی نگذاشتیم اگر قبل از بازی می‌گذاشتیم مقصر از دست رفتن جام هم محمود فکری می‌شد. این آدم‌ها بالاخره چوبش را می‌خورند خیلی هم بی سر و صدا اما متاسفانه دودش فقط به چشم طرفداران واقعی استقلال می‌رود.

اگر به عقب برگردیم همه ایران می‌دانند چه اتفاقاتی افتاد و اینکه چه کارهای کردند. ما در استقلال وقتی برد هم می‌آوردیم مورد شدیدترین انتقادت بودیم اما الان دو تا جام را از دست داده اند (هم لیگ برتر و هم جام حذفی) اما هیچ کس حرفی نمی‌زند. من دلم برای طرفداران واقعی استقلال می‌سوزد که باید یکسری چیزها را تحمل کنند.

برخی با توطئه و کودتا به استقلال آمدند. آدم‌هایی را اجیر کردند تا با فحاشی به ما به اهدافشان برسند. شما ببینید زمان ما هر اتفاقی می‌افتاد خیلی‌ها راحت منتقد بودند و مصاحبه انتقادی می‌کردند اما الان چرا پیشکسوتان استقلال سکوت کرده‌اند؟! برای اینکه با شدیدترین فحاشی‌ها و بی‌احترامی‌ها روبرو می‌شوند. اگر تیم ایراد داشته باشد و کسی نتواند انتقاد کند آن ایرادها که برطرف نمی‌شود. آن ایرادها می‌ماند و بدتر هم می‌شود.

شما حساب کنید در این ۳-۲ سال اخیر فقط لقمه‌های آماده مربیان دیگر را گرفتند؛ لقمه آماده شفر، لقمه آماده استراماچونی و لقمه آماده محمود فکری. جالب اینجاست که هیچ اتفاق مثبتی هم نتوانستند ایجاد کنند و فقط با بهانه‌های مختلف و فحاشی‌های زننده فرار رو به جلو کردند.

فضای مجازی را اجیر و یک ارتش فحاش درست کردند تا به هر کس منتقدشان است حمله کنند. شما مطمئن باشید علاوه بر آقایان، کسانی که در فضای مجازی فحاشی می‌کنند هم چوبش را می‌خورند. ضمن اینکه فحاشی‌ها به خانواده خودشان برمی‌گردد. این فضاها که درست شدنی نیست ولی خدا کند که بدتر از این نشود؛ گرچه به نظرم بدتر هم می‌شود. در هر حالت متاسفانه کسانی که فضای ورزش ما را به این سمت بردند خیلی موفق بودند؛ فضای توطئه، دروغ و فحاشی و ...

 استقلال متاسفانه گیر یک معضل بزرگ افتاده و تا وقتی برطرف نشود حالا حالاها باید با این مسایل روبرو شود.

پرواضح منظورتان چه کسانی است! از شکایت واهمه‌ای ندارید. 

من اسمی‌از کسی نیاوردم ولی کسانی بودند که با هر باخت و شکست، جهرمی‌و سلطانی فر را مقصر معرفی می‌کردند. الان این دو وزیر در بازی فینال نبودند دیگر مقصر چه کسی است؟! هر کسی حرفی دارد بیاید بزند و دلایل ناکامی‌را بگوید؛ همانطور که خیلی‌ها زمان من انتقاد می‌کردند. الان هم که ما انتقاد داریم به کسی فحاشی نمی‌کنیم. این همه به ما انتقاد می‌شود کسی را کمیته اخلاق دعوت نمی‌کنند و از کسی شکایت نمی‌شود. حالا ما انتقاد کردیم می‌خواهند شکایت کنند، اشکالی ندارد شکایت کنند.

در این خصوص حرف دیگری دارید؟

فقط اینکه ما باید خودمان را برای مصاف‌های کثیف در فوتبال ایران آماده کنیم. امیدواریم درست شود اما به نظرم درست بشو نیست و هرچه هم می‌گذرد به سمت فاجعه‌های بدتر می‌رود ...

شما در نفت مسجد سلیمان می‌مانید؟

نشستی دو روز پیش با مسئولان باشگاه داشتم. باید ببینم شرایط چگونه پیش می‌رود. یکسری ساختارها در باشگاه مسجد سلیمان ایراد دارد که باید اصلاح شود. بحث‌های مالی هم باید مشخص شود. اگر این موارد صورت نگرد کار سخت می‌شود. به هر حال وقتی محمود فکری به آنجا می‌رود مردم توقع دارند به تنهایی خیلی کارها را انجام دهد و مطمئنا یک نفر نمی‌تواند به تنهایی همه این موارد را حل و فصل کند. حالا ان شاءالله مشکلات کمتر شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    نمونه ای از کمک داوران یار سیزدهم کیسه به کاج . هفته دوم گرفتن پنالتی اشتباه برای کیسه و گرفتن آفساید اشتباه به نفع کیسه و خراب کردن موقعیت تک به تک تیم فولاد توسط داور با گرفتن آفساید اشتباه . هفته سوم بازی کردن میلیچ دوپینگی و نگرفتن ۱ پنالتی برای ماشین سازی هفته سوم . هفته پنجم نگرفتن ۱ پنالتی برای صنعت نفت و آفساید گرفتن گل سالم نفت آبادان . نمونه های دیگری از کمک های یاران سیزدهم کیسه یعنی داوران به این تیم . نگرفتن ۱ پنالتی ذوب آهن و اخراج نکردن بازیکن کاج. نگرفتن ۲ پنالتی برای آلومینیم اراک در بازی مقابل کاج . اخراج نکردن عارف غلامی در دربی نمونه هایی دیگر از کمک داوران به کیسه ، نگرفتن یک پنالتی واضح برای گل گهر سیرجان در بازی با تیم دوچرخه سواران . گرفتن آفساید اشتباه و خراب شدن موقعیت تک به تک تیم سایپا توسط داور در بازی با کاج . نگرفتن پنالتی برای تراکتور در دور رفت لیگ برتر
    • علیرضا سپاهانی IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
      ده برابر این کمک ها به لنگ شده که تونسته چند تا قهرمانی پشت سر هم بیاره
    • کریم IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
      علیرضا سپاهانی تو اگه ۶ بازیکن از زمانی که تیمت سیمان سپاهان بود را بگو من میگم تو هوادار سپاهان هستئ گوگولی کسی میاد خرده میگیره از تیمهای دیگه که از بیت المال بهش کمک شده که تیم خودش از بیت المال استفاده نکنه تیم تو که هزار ماشالله سیر مونی هم که نداره به بازیکنی که ۳ میلیارد قراردادشه پیشنهاد ۲۰ میلیاردی میده اون وقت پول را کی میده فولاد مبارکه دولتی چون خود باشگاه سپاهان تو طول سال ۱ میلیارد دارمد غیر مجتمع فولاد نداره
    • حمید علوی CA ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
      # خاطرخواه مجیدی هوادار استقلال نیست.
    • دشمن دانا به از نادان دوست IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
      فکری دیگه پشت گوشش رو ببینه کار تو استقلال رو ببینه !! واقعا نشون داد هیچ وجاهت و شخصیت با ثباتی نداره هر چند که بازیکن خوب و وفاداری برای استقلال بود اما نشون داد که برای مربیگری استقلال خیلی کم داره فکری با تکیه بر باجناق محترمش هم دیگه راهی در استقلال نخواهد داشت انشالله که با همین افکار و حرفهای سخیف و لنگی پسند به راهش ادامه بده !!
    • طرفداران واقعی استقلال IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
      آقای فکری وقتی میگن جهرمی و وزیر ورزش مقصرهای اصلی وضعیت استقلال هستند به این معنی نیست که آنها قراره وارد زمین بشوند یا گل بزنند یا ... همینکه نگذارند در استقلال آرامش باشد همینه مدیرعاملی را مسئول استقلال کنند که بجای آرامش تنش در نیمه وجود بیاورد کار تیم تمام شده است . شما که ورزشی هستید یک تیم فوتبال نام به برید که با این شرایط جام برده باشد؟ به این میگن فوتبال کثیفی که داخلش یک تیم با کمک وزارت ورزش ۸ سال جام می بره البته همه این موضوع رو میدونید فقط عده ای به نفع شان نیست که قبول کنند
    • رضا کریمی IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
      سلام ممی فکری جویباری منم رضاکریمی زندگی دادم اما بده استقلال نخاستم میخاد زنده باد حجازی باشه یا فرهاد یا حتی چوب خشک چونکه برای ما موفقیت و کیفیت استقلال مهمه نه تو یا ... درصمن تو ار حول حلیم دویدی هنوز فرهاد نرفته با چند مدیر عامل باسه استفلال بستی... حالا بماند تا سه سال پیش نهایت آرزوت بود که دیتیار قلعه نویی باشی مصاحبه اتوبان یکطرفه که یادت هست ؟ درکل ممی جان با یار جمع کردن و اجیر کردن افشارها ... تا جلوی هواداران بگیرند نمیشه سرمربی شد تو تو خرتوخر ترین دعوای مدیریت شدی نفر اول نیمکت بخدا ما هنو موندیم تو چی میگی !!!!درضمن تا قبل از اخراجت جا انداخته بودی پشت فوتبال برتر و از مافیای پرسپولیس و فدراسیون وووو مینالیدی بله ممی جان تو قبل از حرف زدن !!جیق میزنی بیخیال حرف زیاده واین نسل هنو نمیدونند راز کاپیتان شدن و‌زیر آب خوردن زرینچه و ورمزیارو لایی دادی بازم حیف اینهمه آرپی چی بستن ما بتو
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    نمونه هایی دیگر از کمک داوران به کیسه . نگرفتن یک پنالتی واضح برای گل گهر سیرجان در بازی با تیم دوچرخه سواران . گرفتن آفساید اشتباه و خراب شدن موقعیت تک به تک تیم سایپا توسط داور در بازی با کاج . نگرفتن پنالتی برای تراکتور در دور رفت لیگ برتر ، نمونه ای دیگر از کمک داوران به الدوچرخه دایو مهدی قائدی مقابل گل گهر که منجر به گل استقلال شد اگر دایو قائدی خطا گرفته نمی شد استقلال گل نمی زد در بازی گل گهر مقابل استقلال خطایی که روی منشا در محوطه جریمه اتفاق افتاد را داور برای گل گهر پنالتی نگرفت در بازی جام حذفی استقلال و پیکان ، گل استقلال به پیکان آفساید بود و در بازی پیکان و استقلال در لیگ برتر هم یک پنالتی برای پیکان گرفته نشد و شیخ دیاباته هم اخراج نشد در بازی برگشت آلمینیوم و الدوچرخه ۱ پنالتی برای آلومینیوم گرفته نشد در بازی دربی در جام حذفی ارسلان مطهری اخراج نشد و پنالتی مهدی عبدی هم تکرار نشد و در بازی جام حذفی گل گهر و استقلال هم به اشتباه به نفع الدوچرخه پنالتی گرفته شد . کمک های داوران به کیسه تمامی ندارد
    • /// IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
      آخه این خبر چه ربطی به داوری های استقلال داره که اینقدر به خودت فشار میاوری؟بار ها هم بهت گفته ام این کارشناس هایی که اسمشان را نوشته ای بقیه نظراتت را قبول ندارند از این همه پیام خسته نمی شوی؟چرا باید در هر بازی یک پنالتی برای تیم دیگر گرفته شود و یک بازیکن استقلال هم اخراج شود؟این نظرات بی اساس را تا کی میخواهی منتشر کنی؟بیکار هستی؟یا استخدام باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس؟خجالت هم خوب چیزی است،در جواب کاربر حمید علوی هم باید بگویم که من با شما در اینکه که مجیدی مربی خوبی نیست هم عقیده ام اما اینکه آقای فکری مربی کاربلدی هستند کاملا مخالفم،ایشان انسان شریفی هستند اما زیاد سواد مربی گری ندارند و این را میشود در نتایج ایشان با نفت مسجد سلیمان هم دید،در ضمن ایشان خودشان هم با مصاحبه هایشان هم به خودشان و هم به استقلال لطمه زدند.
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    رسول فروغی : گل مهدی عبدی آفساید و هند نبود . یدالله جهانبازی : گل مهدی عبدی آفساید و هند نبود و توپ به سینه اش خورد . احمد صالحی : آفساید نبود و هند هم اتفاق نیفتاد و گل درست بود . سعید مظفری زاده : گل مهدی عبدی آفساید و هند نبود سعید مظفری زاده : بازیکن مس باید اخراج می شد . احمد صالحی : بازیکن مس باید کارت قرمز می گرفت ‌. حیدر سلیمانی : بازیکن مس باید کارت قرمز می گرفت . نوید مظفری : بازیکن مس باید اخراج می شد . محمد فنایی : بازیکن مس باید اخراج می شد . رسول فروغی : بازیکن مس باید اخراج می شد
    • فقط استقلال IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
      ازادبیاتت معلومه واسه همینه کارلوس کی روش از شخصیتتون رونمایی کرد،کمی به مصاحبه های زنده طارمی توجه کن،مافیای لنگ برای فوتبال جهان شناخته شده است.
    • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
      گل مهدی عبدی تابلو هند بود بعد بازی برای فریب افکار عمومی فیلمی که با دستکاری صحنه برخورد توپ به دست عبدی را محو کرده بود نشان دادند
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    نوید مظفری: در این صحنه دو بازیکن سپاهان در مسیر توپ قرار دارند و گل مردود است. حسین عسگری: به نظر من این صحنه آفساید است چون اگرچه بازیکن ضربه نزده اما در مسیر حضور داشته و حتی یکی تلاش کرد که به توپ ضربه بزند. رسول فروغی: در این صحنه سه بازیکن در منطقه آفساید قرار دارند و دو تا می‌توانند در توپ اثر بگذارند که یکی تلاش می‌کند به توپ ضربه بزند و آفساید است. بابک داوری: بازیکن سپاهان که گل را به ثمر رساند موقع ضربه به توپ توسط همدسته در وضعیت آفساید بوده و گل مردود می‌باشد. نوذر رودنیل: گل کاملا آفساید است و داور باید این گل را مردود اعلام می‌کرد. حیدر سلیمانی: بازیکن سپاهان کاملا جلوتر از آخرین بازیکن پیکان بود و این مصداق آفساید است . داوران سپاهان را در کورس قهرمانی نگه داشتند
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    احمد صالحی : بازیکن آلمینیوم باید کارت قرمز می گرفت . یدالله جهانبازی : بازیکن آلمینیوم باید اخراج می شد . سعید مظفری زاده بازیکن آلمینیوم باید کارت قرمز می گرفت . باز هم داوران به ضرر پرسپولیس سوت زدند
    • /// IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
      خداوند به داد شما برسد آخه اخراج دقیقه ۹۳ اون هم وقتی که پرسپولیس جلو بود چه اهمیتی داره که میگه اشتباه داوری به ضرر پرسپولیس؟واقعا خودت از نوشتن این همه نظرات تکراری خسته نشدی؟در بازی استقلال و گل گهر خطایی که منجر به گل گل گهر شد اشتباه بود و پنالتی اول استقلال اشتباه بود پس باز هم استقلال از داوری سود نکرده،در بازی پرسپولیس و گل گهر هم باز خطایی که منجر به گل گهر شد اشتباه بود اما یک پنالتی به نفع گل گهر گرفته نشد اما از نظر جناب عالی استقلال از داوری بازی با گل گهر سود کرده اما پرسپولیس ضرر،قهرمانی های یک شخص را با تیم مقایسه نمیکنند هر چند که همین مقایسه کردنت هم به کینه نسبت استقلال بوده.
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    احمد صالحی : خطای منجر به گل تیم گل گهر خطا نبود . سعید مظفری زاده : خطای منجر به گل تیم گل گهر خطا نبود . یدالله جهانبازی : خطای منجر به گل تیم گل گهر خطا نیست احمد صالحی : پنالتی گرفته شده برای پرسپولیس درست بود . سعید مظفری زاده : پنالتی پرسپولیس درست بود . یدالله جهانبازی : پنالتی پرسپولیس درست بود . نوذر رودنیل : پنالتی گرفته شده به سود پرسپولیس درست بود . حیدری سلینانی : پنالتی اعلام شده به سود پرسپولیس درست بود
    • سیاوش IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
      آقای فکری عزیز توهم از خانواده استقلال هستی تو استقلال فکری شدی پس کم آب تو آسیاب دشمن بریز کاری نکن از چشم هوادار بی افتای برای هوادر فرقی نمیکنه تو باشی مجیدی باشه قلعه نویی باشه یا هرکسی دیگه برای هوادر تیم استقلال مهمه جایگاه استقلال مهمه انفدر با اعصاب هوادار بازی نکنید
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    سیدجلال 9 عنوان قهرمانی لیگ سراسری باشگاه کیسه 8 عنوان لیگ سراسری   سیدجلال 9 عنوان قهرمانی لیگ خلیج فارس باشگاه کیسه 3 عنوان قهرمانی لیگ خلیج فارس   سیدجلال 4 قهرمانی سوپر کاپ باشگاه کیسه 0 قهرمانی سوپر کاپ   سیدجلال 2 فینال لیگ قهرمانان باشگاه کیسه 0 فینال لیگ قهرمانان
    • Fffff IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
      مایکل فلیپس هم مدال های المپیک که گرفت به اندازه چهل تا کشوره پس این جور مقایسه کردن غلطه ضمنا افتخار اون موقع بود که ۹ تا جامش رو همش با لنگ بیاره سه تاش با سپاهان بوده یکیش با سایپا پس به شما ربطی نداره جلال شما فقط در واقع ۵ تا جام آورده در مورد سودر کاپ هم که حرف نزن یه سوال می کنم اگه تونستی جواب بدید مگه همین زمان استیلی نبود لنگ درخواست داد تیم آماده نیست برای بازی سوپر جام و براحتی بازی سوپر جام لغو شد و خبری از سه بر صفر شدن به نفع استقلال نبود چطور موقعی که سفر درخواست تعویق سوپر جام رو داد سریع سه بر صفر میزنن به نفع لنگ
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    بازی الدوچرخه و فولاد . خاطرات ما هواداران پرسپولیس را زنده کرد . از تکیه زرن به تریک بابک مرادی بکیر که خاطره بازی پرسپولیس و النصر را زنده کرد تا دراز کشیدن بازيکنان استقلال روری زمین که خاطرات بازی پرسپولیس و سپاهان را زنده کرد تا پنالتی فرشید اسماعیلی که خاطرات دربی را زنده کرد
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    نادر جعفری: تکرار پنالتی فولاد صحیح بود . حیدر سلیمانی: تصمیم حیدری درست بود گ جعفر خوشرو: تصمیم حیدری سختگیرانه ولی درست بود . نوذر رودنیل: تصمیم پیام حیدری صحیح بود
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    خاطراتي که در بازی استقلال و فولاد برای پرسپولیسی ها زنده شد زدن به تیرک دروازه بابک مرادی بگیر که خاطرات بازی پرسپولیس و النصر را زنده کرد تا پنالتی فرشید اسماعیلی که خاطرات دربی را زنده کرد تا دراز کشیدن استقلالی ها روی زمین که خاطرات بازی پرسپولیس و سپاهان را زنده کرد
    • Fffff IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
      تا جایی که من میدونم اون تیم لنگ حکومتی هست که صف مافیا و داوری رو با خودش یدک‌ میکشه رفتی رگباری هی کارشناسی داوری الکی از خودت تایپ کردی که مثلاً خیلی لنگ مظلومه نادان کدوم تیم هر شهری می‌ره بهش حمله می کنند کدوم تیم هر شهری می‌ره بهش فحش میدن دلیل اینکار چیه بگو لطفاً اگه به داوری هست کل تیم های ایران می‌دونن داوری به نفع کیه اینقدر خودتو این جا عذاب نده صد برابر از استقلال بیشتر به نفع شما داوری شده گل شجاع یه متر تو آفساید اولین بازی کالدرون پنالتی اشتباه برای شما جلو سپاهان پنالتی نگرفتن برای گل گهر جلو لنگ پنالتی نگرفتن روی قائدی جلو لنگ گل هند عبدی رو ببین چندتا کارشناس گفتن هنده پاس های عجیب مدافعان ماشین سازی به لنگی ها تو بازی با ماشین که مضحک ترین تبانی تاریخ بود یه بازی بود لنگ دو هیچ برد هر دو گل آفساید بود صندلی مرا بگیرید علیپور را نگیرید فراری دادن استرا به محض دیدن احساس خطر فراری دادن تیام و جباروف کلی ناداوری علیه تیم های رقیب لنگ از جمله استقلال و سپاهان خصوصا دو فصل پیش پنالتی تاریخی و طنز برای لنگ در بازی حذفی پارسال عدم محرومیت بلال دوپینگی
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    نادر جعفری: تکرار پنالتی فولاد صحیح بود . حیدر سلیمانی: تصمیم حیدری درست بود گ جعفر خوشرو: تصمیم حیدری سختگیرانه ولی درست بود . نوذر رودنیل: تصمیم پیام حیدری صحیح بود
  • لنگ مافیا ورزش IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    فکری اصلا دانش مربیگری نداره همانند مظلومی ومرفاوی
    • صالح IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
      حالا اینو از کجا فهمیدی که فکری مثل مظلومی و مرفاوی هست و دانش فنی نداره و فرناز مربی با دانشی هست مثلا؟اهان متوجه شدم چون فکری بنده خدا تیپش قدیمیه و کتونی و تی شرت مشکی نمیپوشه پس افکارشم به روز نیست و فرناز خوشگل و به روز هست خخخ...خدا شفا بده همه کیسه کشارو با این منطقشون اصلا میفهمی دلیل ناکامی کیسه تو این چندسال همبن بوده؟مثلا بعد از بازی فینال حذفی توجه داشتی که حتی یک رسانه کیسه از مشکلات فنی و تاکتیکی تیم فرناز حرفی بزنه
  • شایان IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    خود شما نیم فصل اول گند زدی استقلال تیمت در حد محلات هم بازی نمی کرد چون فرهاد محبوب هواداران استقلال هست امثال شماها حسودین
    • کتک خوران فرودگاه IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
      آه کتری پشت تیم کیسه و هوادرانشه در هر حال ما از فرناز هم حمایت می کنیم تا این دفعه کمک سهمیه بشه خ خخخخخخخخخخخ
  • محمد IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    وووووی نگو فرهاد الان ناراحت میشه مشت میزنه روی میز دستش اوف میشه الان فرهاد ناراحت بشه پوستش خراب بشه کی پاسخگو هستش اییششش
    • حمید علوی CA ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
      حرفهای آقای فکری ‘صادقانه’ ست و ‘درست’. ضمنن بنظر بنده، “هوادار استقلال” با “هواخواه مجیدی” دو مفهوم کاملن متفاوت هستن. منظورم اینه که به احتمال زیاد کسانیکه این روزا دوباره زیاد در فضای مجازی شلوغ کردن و شاه شاه میکنن و سعی میکنن واقعیتها رو‌ وارونه جلوه بدن (اکثرن هم هر کدوم با سی تا این مختلف تا زیاد بنظر بیان)، اینا هوادار واقعی استقلال نیستن، هواخواه های مجیدی هستن. #استقلالی، مجیدیی نیست# .
    • آبیییته IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
      این محمد و حامد وایوبی نمیدانم چرا کانالهای پرسپولیسی وجود ندارند و همیشه در فضای مجازی علیه استقلال قهرمان آسیا موج منفی می دهند ومیخواهند همه چیز را علیه استقلال قهرمان آسیا کنند واقعا خجالت آور ه ۵ساله به کل ورزش ایران ظلم و ستم میکنند آقا معروف صداش درآمده ان کشتی گیرمون صدایش درآمده سلطانی فر قول دادن سکه به قهرمانان قبلی المپیک داده بوداما بعدازچندسال زیر قولش زدوفقط براساس چندسال پیش پول سکه رابراساس هرسکه ۲میلیون پرداخت کرداما ۳۰میلیارد جهرمی به تیم منحوس لنگ داد ۸میلیارد ازاسپانسر های وب که مثلا اسپانسر استقلال بودبدستور جهرمی به لنگ داد حالا این نفرات شدند هواداران جناب فکری آقای فکری آرپیجی زن هنوز یادمان هست که ازفاصله ۶۰متری چندین بار به این لنگیها گل زدی لطفا خوراک مجازی برای این جماعت تنگ نظر وکوته فکر درست نکن دوستدار شما آبی دل حسین
    • تاجی اصیل ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
      کاربر علوی، اتفاقا اینو درست گفتی (ضمنن بنظر بنده، “هوادار استقلال” با “هواخواه فکری” دو مفهوم کاملن متفاوت هستن) اولا ضمناً اینجوری نوشته میشه نه ضمنن. دوماً کاملاً اینجوری نوشته میشه نه کاملن. سوماً اگر خودتو جر میدی که همه فکر کنن هوادار استقلالی، هوادار استقلال الان پشت سرمربیش که مجیدی هست بخاطر تیمش میمونه.نه مهملات فکری رو قبول کنه. یادت که نرفته میگفتی اونموقع که فکری مربی بود میگفتی چون فکری سرمربی استقلاله حمایتش میکنی؟ الان چی شده پس؟ تو کی هستی که به خودت اجازه بدی خودتو طرفدار استقلال بدونی و بقیه هوادار استقلال رو بگی نمیفهمن؟ اتفاقاً تو نمیفهمی که هر مهملی رو به پای هواداری نمینویسن! تو یا یه لنگی هستی که خودتو استقلالی جا میزنی یا اینقدر نمیفهمی که اگر طرفدار استقلال فکری رو نمیخواست چون در حد استقلال نبود، مربی که ندونه تیمش ده دقیقه داره ده نفره بازی میکنه اون مربی در حد تیم محلی جویبارم نیست چه برسه ادعای نشستن رو صندلی مربیگری استقلال رو داشته باشه
    • بهمن عبدی ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
      تویی که داری فکری فکری میکنی فکری در حد تیم محلات ماهم نبود تو چه جور هواداری هستی که از رو نمیری؟ من از کسی پول نگرفتم و میگم استقلال تیممه و فکری بدرد استقلال نمیخورد تو حتما پول گرفتی از فکری که اینقدر سنگشو به سینه میزنی؟ مربی که در حد مجیدی هم نیست خودشو با استراماچونی و شفر یکی میکنه صد در صد توی توهمه و همین حرفهاشم دو قرون ارزش نداره و بدتر از اون یکی مثل تو هستش که هنوز اینجا فکر ی فکری میکنی
    • علیرضا IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
      ابیته اینا را از کجات دراوردی معروف خودش تکذیب کرد و گفت با کسی مصاحبه نکردم که بخوام این حرفا را بزنم دوم جهرمی ۳۰ میلیارد به پرسپولیس داد خوب به تیم تو هم ۳۶ میلیارد کمک کرد و های وب را اسپانسر تیمت کرد اگه جهرمی نبود نهایت اسپانسری تیمت ادامس پرستو بود بعدشم وزارت ورزش برای دادن پاداش به ورزشکاران باید تاییدیه از رئیس جمهور و مجلس داشته باشه اینکه گفتن سکه میدنو بعد سکه را به نرخ قدیم حساب کردن دادن فقط مقصر سلطانی فر نیست عمویی مجلس و رییس جمهور هم مقصر هستن تو دعوای پیشکسوتهای شما ما نشستیم کنار داریم میخندیم کاری نداریم اون فکری یا قهرناز طرف هیچ کدوم را هم نگرفتیم تهش همتون بی جنبه هستین بالاخره تو این وضعیت بد باشگاه کمدی تو باعث خندمون شده دستتون درد نکنه
    • حمید علوی CA ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
      کاربر تاجی اصیل (مجیدی اصیل) ۱) بنده سکوت کردم تا فصل تموم بشه و تیم و‌کادر در آرامش کار کنن. ۲) پارسال هم بهت گفتم، خیلی زشته که با n تا اسم میای و کلی هم برای خودت لایک می‌زنی. وجود داشته باش. ۳)من از خداخواسته ام مجیدی بمونه. چون چهل سال تجربه هواداری بهم میگه مجیدی حتی نمیتونه یه پیاز با تیمش کسی کنه تا برسه جام، بنابراین خوبه که بمونه تا نادان ترین هوادارها هم که گول نوچه پولکی هایی مث تو رو‌میخورن بفهمن این آدم بدرد مربیگری تیم محله ی قادیکلا هم نمیخوره و خودشون پرتش کنن بیرون. ۴)#هواخواه مجیدی، هوادار استقلال نیست. #
    • تاجی اصیل ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
      کاربر علوی تو کی هستی که سکوت کنی یا نکنی؟ مگه سکوت نکنی چه اتفاقی میفته؟ 2 - اتفاقا جلوی تو که با ده تا اسم میای و با یه آی پی کامنت میزاری ایستادم و واسه همشون لایک میزنی تا مثلا بگی فکری طرفدار داره بین هوادارای استقلال 3- میخوای آی پی تو بزارم همینجا آبروت بره که به چه اسمهایی کامنت میزاری؟ 4- تو اگه فوتبال میفهمیدی و طرفدار استقلال بودی هیچوقت به کسی که به استقلال داره تیکه میندازه یقتو جر نمیدادی 5- تو کی هستی که به هوادار استقلال بی احترامی کنی و پولکی خطابشون کنی؟ تو خودت از فکری حتماً پول میگیری که اینجوری خودتو جر میدی و تو هم نوچه و حقوق بگیر طرفدارای فکری هست؟ 6- اینقدر خودت توی توهمت خودتو بزرگ میدونی که فکرم میکنی کسی هستی که واسه طرفدار استقلال راه و چاه انتخاب کنی! 7- مربیگری اربابت رو هم دیدیم که یه ربع نمیدونست تیمش داره ده نفره داره بازی میکنه، اگه تو میگی این آدم سرمربیگری بلده فهم فوتبال خودت هم در همین حده پس بشین سرجات و اینقدر منم منم نکن. 8- فکری در حد تیم محلات جویبار هم نیست چه برسه ادعای صندلی استقلال رو داره و یه سری نادان تر از اون مثل تو هم افتادی دنبالش
    • تاجی اصیل ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
      کاربر علوی تو که چشم بسته فقط از فکری حمایت میکنی طرفدار استقلال نیستی و طرفدار شخصی! پس راه و چاه واسه طرفدار واقعی نشون نده آقا جون هر چند که کسی تورو جزء طرفدارای استقلال حساب نمیکنه! تویی که فکر یکنی اربابت خیلی پاکه و ادعات میشه فقط اینو بدون که اربابت پول میداد به هانی کرده تا بیان سر تمرین استقلال و طرفدار 15 ساله ای که بعشق استقلال میومد سرتمرین تا به فکری بگه تیمش خوب بازی نمیکنه رو با چک و لگد بزننش و راهش ندن! تو اگر سر تمرین استقلال میومدی و طرفدرا استقلال بودی میدونستی زمان فکری با ده تا بادیگارد میرفت و میومد و طرفدارارو کتک میزدن تا صداشون درنیاد و کسی اعتراض نکنه توی تمرین! نزار دهنم باز بشه از هنرهای اربابت بگم تا آبروش بیشتر از اینها بره و اون عده از طرفدارایی هم که بهش احترام میزارن از چشم اونها هم بیفته!
    • ابرام US ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
      جناب تا جی اصلی و بدلی ٬ اولاََ که دوم یا دو یم وسوم و چهارم و...... الخ کلماتی فا رسی هستند و تنوین و تشدیدنمی گیرند پس دوماََ و سو ماََ و .....درست نیستند و«دو یُم» و سِیُم درست هستند . بر همین قیاس در سطور دیگر هم اشتباهاتی وجود دارد . در ضمن جناب حمید خان علوی از با انصاف ترین طرفداران و هوا خواهان استقلالی و از زیرک ترین و با شعورترین طرفداران فوتبالی و کا منت گزاران در سایت خبر ورزشی هستند و بسیاری از طرفداران وا قعی استقلال٬ در مورد ایشان نظری مخالف با شما داشته و بسیار ایشان را می ستایند . من هم بعنوان یک پرسپولیسی قدیمی با توجه به کا منت های ایشان که در همین سایت از ایشان منتشر مشود از دوستان ندیده و ارادتمندان ایشان هستم و قضاوت شما در مورد ایشان را منصفانه نمی دانم .
    • منطق‌اث‌دق‌لالی IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
      کاربر تاجی اصیل! حمید علوی ذوب درفکری نیست وتاجایی که من متوجه شدم گزینه مطلوبش امیرقلعه‌نوعیه اما شماها ذوب در مجیدی هستین و بازی‌های افتضاح تیم مجیدی رو با پیراهن عثمان کردن ده نفره بازی کردن تیم فکری توجیه‌ می‌کنین
    • آبیییته IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
      درپاسخ به علیرضا که گفته جهرمی ۳۶میلیارد به استقلال کمک کرده، اگر این آقا که دشمن کینه توز استقلال هست و بارها به هواداران استقلال توهین کرده یک ریال هم کمک کرده، بود من یک جایزه خوب به تو خواهم داد ضمنا آقای صدری علنا اعلام کرد، جلوی دوربین تلویزیون گفت بله ۳۰میلیارد و۸میلیارد جهرمی کمک کرده، به پرسپولیس
    • آبیییته IR ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
      بنده متن کاملی در حمایت ازاس بزرگ مبنی بر واقعیت نوشته بودم، و اشاره کرده ام به آن ۳نفر که چرا در کانالهای منتسب به استقلال علیه استقلال هستند بروند درکانالهای طرفدار ی لنگیها و انتظار داشتم طرفدار های آبی رآی مثبت بیشتر می دادند
    • علی رضا IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
      ادب مردبه زدولت اوست
    • نوچه استقلال US ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
      جناب ابرام خان، اینکه داعیه ادب داشته باشیم و بقیه رو به ادب دعوت کنیم ولی خودمون در گفتار بی ادب باشیم مثال عالم بی عمل یا همان زنبور بی عسل هستش! اینکه خودتون به هواخواهی از یه عزیزی دوست دیگری رو مورد تمسخر قرار بدین به دور از ادب و جوانمردی هستش!در مورد گفتار حضرتعالی در مورد الفبای فارسی نیز که محل مجادله بسیاری از دوستان هست به پیشنهاد استاد گرانقدر داریوش آشوری در بسیاری از موارد می‌توان با استفاده از پیشوند «به» یا روش‌های دیگر از تنوین پرهیز کرد، برای نمونه: به‌ظاهر به‌جای ظاهرن! به‌دقت به‌جای دقیقن یا به‌تقریب به‌جای تقریبن ولی همانگونه که مستحضرید الفبای رسمی کشور فعلا چنین چیزی رو نپذیرفته و حتی در مدارس به گونه ای دیگر تدریس میشود که منطبق با اظهارات کاربر محترم"تاجی اصیل"هست! اینکه به طرفداری از اشخاص که همگی عزیز هستند، علم ناقص خودتون رو به رخ یه هوادار ساده بکشین مقداری نقض ادب هست که قبلا در اشعار شما نیز مشاهده گردیده است.ضمناً در مورد اظهارات آقای علوی عزیز نیز به نظرم تاجیها باید قبول داشته باشند این اظهارات رو و اینکه یه پرسپولیسی این مطالب رو مورد مقبول داشته ...
    • نوچه استقلال US ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
      جواب آقای ابرام قسمت دوم - در مورد اظهارات آقای علوی عزیز نیز به نظرم تاجیها باید قبول داشته باشند این اظهارات رو و اینکه یه پرسپولیسی این مطالب رو مورد مقبول داشته خود به تنهایی گویای خیلی مسائل هستش که چون اصل صحبتم چیز دیگریست زیاد بهش ورود نمیکنم! اما در مورد دوست گرانقدری میخوام بگم خدمت آقای حمید علوی که از روی تاسف ایشون چندی پیش مواردی رو مطرح کردند در مورد این دوست که فکر کنم ابتر ماند صحبتها!جناب علوی عزیز شاید شما ایشون رو نشناسی ولی خیلی قبلها توی استادیوم با دوستی آشنا شدم که با اسم کاربری "دامون" اینجا مثل بقیه کاربرها نظراتشونو نقل میکنن که اگر ایشون رو میشناختید و کارهایی که برای تیم مورد علاقمون انجام دادن رو میدونستین هیچ موقع اون صحبتها بینتون نقل نمیشد!بخاطر همین احساس کردم که این مطالب رو به حتم اینجا باید عنوان کنم! اینکه برای ایشون مجید و فکری هیچ فرقی نمیکنن و اینکه ایشون نیازی نیست اینجا به کسی خط و ربط بدن رو بنده بهش واقف هستم و اگرمیشد اسم پیج های ایشون رو توی یکی از شبکه های اجتماعی معروف به حتم عرض میکردم تا به قطع خودتون با دیدگاه ایشون بیشتر آشنا بشین!
    • نوچه استقلال US ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
      جواب آقای ابرام قسمت سوم - هرچند شاید خود ایشون علاقه ای به عنوان کردن این صحبتها از زبان غیر نداشته باشن ولی به حتم لازم بود این صحبت رو در مورد ایشون انجام میدادم تا حقی ناحق نشه! مورد آخر اسم بنده هست، بنده رضوان شکیبا هستم که با عنایت به عرایض دوست عزیزمون آقای علوی برای خودم انتخاب کردم! دوست نازنینم اینکه هر کسی با شما هم عقیده نباشه رو شما بهش لقب نوچه مجیدی بدین درست نیست همونطور که بقیه دوستان به شما لقب نوچه فکری رو نمیدن! همه این صحبتها و دوگانگی عقاید به استقلال کبیرمون ضربه میزنه و از شمایی که با دید باز نظر میزارین بعید هست چنین چیزی! نظرات مختلف همه جا هست ولی دوست دارم همه باهم و با یک نظر که فقط و فقط استقلال بزرگ هست و با احترام متقابل نظر بزاریم تا عزیزان پرسپولیسی نتونن خودشونو دخالت بدن و طعنه در این مورد نظر بزارن. امیدوارم از یه سری مسایلی که گفتم نه دامون عزیزم ناراحت بشه و نه شما حمید جان علوی عزیز و حتی نه آقای ابرام پرسپولیسی و استاد شاعر قدیمی
    • دامون ۰۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
      استاد شکیبای عزیز خودتون میدونین چقدر ارادت دارم خدمتتون و شاگردی شما قطعا جزء افتخارات زندگیم بوده و خواهد بود و واقعاً دلتنگ دیدارتون هستم...
  • حامد IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    هر چی گفت محمود فکری حق رو گفت با این مجیدی فقط استقلال رو به نابودی میره البته امیدواریم این فصل جایی نره خودش تیم رو ببنده تا دیگه حرفی نداشته باشه
    • حسین استقلالی دوآتشه IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
      آگه لنگیها حق میدانستند چیه حق دیگران را نمی خوردند فکری نمی داند چرا ازاستقلال بیرون شد ولی ما میدانیم ایشان در برنامه لیگ برتر آقای میثاقی علیه پرسپولیس انتقاد کرد وگفت تیم خاص همان پرسپولیس هست، وازهمه جا حمایت میشود که به مذاق سلطانی فر وجهرمی وعراقچی خوش نیامده دستور به برکناری او دادند اصلا مربوطه به امورفنی ایشان نبود اصلا آنها دوست داشتند تیم ضعیف باشه، وگرنه چرا هواداران و هیات مدیره گفتند مدیر عامل برود اما آنها به خواسته هواداران اهمیتی ندادندضمنا هیت مدیره راهم کنار گذاشتند آقای فکری اگر مجیدی جای تو نمی آمد آنها ساکت الهامی رامی آوردند درضمن شاه فرهاد جزء حرص جوش خوردن وازجیب خرج کردن، برای تیم چه سودی گیرش آمده من ساکن خوزستان از نزدیک فرهاد راهم ندیدم فکرنکنی فامیل یارفیق فرهاد هستم فقط استقلال رادوست دارم، تو فکر نکن الان علیه مجیدی هستی درواقع بر علیه استقلال هستی چون فرهاد سرمربی هست، و شخصیت حقوقی دارند
    • حمید علوی CA ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
      حامد جان رفته رفته دست مجیدی داره بیشتر بزایزخوادارا رو میشه. تا همین جا هم خیلیا متوجه شدن که مجیدی نه از نظر فنی چیزی بارش هست، نه آدم. صادق و سالمی هست و بشدت پشت هم‌اندازی میکنه. مطمئن باش مجیدی حداکثر قبل تر اتمام فصل آینده توسط خود هوادارا بیرون انداخته میشه. # نوچه ی مجیدی، هوادار استقلال نیست.
    • آبیییته IR ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
      این حمید علوی شاید دلال باشه، که اینچنین علیه شاه فرهاد کینه توزی میکند احتمالا شاه فرهاد دماغش سوزانده
  • ایوبی US ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    دیگه پر واضح یعنی چی؟!میگه اونی که لقمهء آمادهء شفر و استراماچونی و فکری رو خورده. از این واضحتر میشه گفت؟اونی که میندازه گردن وزیر و معاون وزیر اونی که با ارتش مجازی میشه شاه... اونی که مشت رو میز میکوبه به معاون وزیر فحش میده نمیره کمیتهء انضباطی.اونی که تو کنفرانس بعد از بازی فینال حذفی روزهء سکوت میگیره و نمیره کمیتهء انضباطی اونی که کاور رو مسئول باختش میدونه اونی که استقلال رو به گند کشیده...بابا شاه فرهاد رو داره میگه نوابغ.شاهِ بی تاج و تختِ استقلال قهرمانِ فضای مجازی.دارای دانشنامهء عالیِ مربیگری.زنده باد فضای مجازی و قهرمانانِ مجازی
  • پرسپولیس همیشه قهرمان ❤ DE ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    خودشون هم دارن کم کم می‌فهمن که وزیر پرسپولیسی همش کشک بوده و فقط بهانه ای بوده برای ناکامی های این چند سال اخیرشون.... یعنی اگه امسال هم استقلال قهرمان نشه روسیاهی بزرگی براشون میمونه . فقط باید منتظر شیم ببینیم امسال دیگه چه بهانه ای واسه قهرمان نشدنشون بدون وزیر میارن...
    • قرمزته IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
      اینا تو بهونه اوردن استادن سالهاست کارشون همینه...این وزیر رفت وزیر بعدی...دو روز دیگه هم میان میگن وزیر قبلی پاک بود بابا مسود بابا مسود گفتنا کار پرسپولیسیا بود...مثل فدراسیون که وقتی رئیسش رای اورد عروسی گرفتن الان میگن فدراسیون فلانه...
    • پیگیر فوتبال IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
      راس میگی استرا وتیام وپاتوسی و جپاروف و... همه بیعرضه بودن و ما متوهم فقط باباتون کارش درست بود یعنی نمیدونی فکری داره عقده میریزه؟؟؟ یعنی واقعا نمیدونی که وزیر مهاجم نیست که تو یه بازی اثرش مشخص بشه؟؟ وزیر آنقدر به استقلال تیشه زده که حالا حالاها باید جمعش کنن البته شکست بزرگ باباتون که میخواست استقلال و نتبود کنه ولی نتونست باباتون هرکاری کرد ولی درنهایت شکست خورد
  • مجید IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    مرد مومن چرا چرت و پرت می گی تیمت با همین بازیکنان تاکتیک نداشت، تکنیک نداشت، ترسو بازی می کرد. تو اولاً نباید این تیم را می گرفتی از بازی اول تا نیم فصل دوم اصلاً هدفت مشخص نبود با بازیکنان تیم درگیر بود، میلیچ، دیاباته، اسماعیلی، حتی مهدی قائدی بازی با مس، آلومنیموم، پیکان، نفت آبادان، تراکتور تبریزی، به زعم کارشناسان خیلی شانسی بردی حتی بازی با پرسپولیس شانس آوردیم تیم شیش تای یا هشتایی نشد خدا پدر نورالهی رو بیامورزه که به تنهایی شانس زدن 4 گل به استقلال را داشت. این بچه بازی ها رو بذار کنار. خودت زمانی که در استقلال بودی فوق العاده بداخلاق بودی خواهشاً بس کن دیگه بس کن.
  • ss IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    علاقه ی خاصی به فحش خوردن دارن ایشون متاسفانه دست از سر ما بردار آقای پرادعا قول میدم دوباره 2_3 روز دیگه یه مصاحبه از قصد یرای به حاشیه کشوندن باشگاه میکنه
  • 7 IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    یادمه یه بار اومده بودی فوتبال برتر و میگفتی زمین نداریم و از پرسپولیس حمایت اضافی میشه و سر همین با شکوری دعوا گرفتی. چرا الان اینارو دوباره نمیگی؟ آهان چون همون آدما آورده بودنت اینجا تا باشگاه رو نابود کنی اینجا باشگاه پاس نیست آقای فکری بازیکن سابق حواست به کار خودت باشه. مردم مسجدسلیمان خیلی ازت ناراحتن. برو به اونا امید بده
  • بهمن IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    خود این آقا وقتی مربی استقلال بود بارها بر علیه وزارت حرف زد حالا شده طرفدار وزارت تنها عامل برکناری ایشون بیسوادی و بی دانشی ایشون بود و تنها خواست هوادارها برخورداری از شرایط مساوی در لیگ بین تمامی تیمها هست همین الان وضعیت مدیریتی استقلال رو با پیروزی مقایسه کنید مددی هنوز نمیدونه امروز چیکار باید بکنه چون دستش رو خالی گذاشتن از اونور سمعیی با تمامی گزینهای گل محمدی به توافق رسید چرا چون دستش بازه مددی یه بله قربانگوسن درست مثل فتحی ، افتخاری و افشاری اما سمیعی خودش یه تصمیم گیره وکسی نیست بهش بابت قرارداد بازیکنانمی همچون ترابی ، مغانلو ، ابراهیمی و.. گیر بده . فکری و قلعه نوعی جزو منفورترین ها در بین هواداران استقلال شدند . همین تیم رو ایشون بسته حالا مدعی حاضری خوری مجیدی شده .فکری جرات داری صفحه اینستاگرامتو باز بزار ببین هوادارا چیا بهت میگن مرد باش و اینکارو بکن .
  • استقلال مکتب عشق IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    تو هم چوبشو خوردی و میخوری عاشق سهم خواه حجازی رفت پورحیدری رفت اینقدر برای استقلال حاشیه درست نکرد دشمن شاد شدی آقای فکری خاطرات خوبی که باهات داشتیم را یکجا دفن کردیم کمی از حمید استیلی یاد بگیر از هفته اول علیه اش فحاشی شد اینقدر به زمین و زمان نتاخت اینقدر آسمان ریسمان نبافتبعد از اینکه رفت یک مصاحبه تا امروز نکرده تیمت خوب بازی نمیکرد بی برنامه و سردرگم بود تاکتیک نداشت کاریزما هدایت استقلال نداشتی چون بازیکن قبولت نداشت توهم توطئه داری وکنار بگذار و خودت اصلاح کن برای ادامه راهت خوبه در ضمن فرهاد مجیدی هم بی عیب نیست تیمش همیشه هم خوب نبوده نمونه اش بازی با فولاد حق ما برد نبود در نود دقیقه باید میباختیم ولی حداقل ده تا بازی خوب از تیمش دیدیم حمایتش میکنیم مگر اینکه خلافش ثابت بشه
  • محمد IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    ممنونم آقای فکری همین برادران مجیدی در زمان ناصر حجازی لابی کردند و رفتن تا این قهرمان سقوط کنه ناصر حجازی بزرگ دق مرگ بشه روحش شاد همه اونا بی که داد زدن قلعه نویی حیا کن بعد گفتن مظلومی حیا کن بعد رسیدن به منصوریان حیا کن وبعد فکری حیا کن و رها کن الان داد می زنه فدای سر آقا فرهاد تیم ضد سال ریشه دار وچتد میلیون هوادار را فدای یک نفر می کنند یک نفری که هیچ بزرگتری حق نفس کشیدن هم نداره چه برسه کمک کردن مشورت دادن دویست نفر آجر می کنه می ریزن تو خیابان فحاشی می کنه مگه چقدر خرج داره دویست میلیون سیصد چار صد میلیون تیم ۱۰۰ میلیاردی را معنی برداشته آقای اسماعیلی چند تا پنالتی خراب کرده چرا باید پنالتی زن باشه آقای دیگه اگر اینها خوب بودند که سال قبل قهرمان می شد همین آقایx تا حالا ۶ تا بازیکن شاخص را فرستاده بیمارستان کی میخواد بفهمه یک لشکر مصدوم و بعد مربی حیا کن و رها کن بعد باختها بشه فدای سر آقا فرهاد قایدی نمی تونست راه بره چون تمرین نداشت ولی بود مطهری و اسماعیل را دقت کنید دریغ از یک شوت و یک حرکت بعد فدای سر آقا فرهاد
    • لنگی بیخاصیت IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
      آقای محمد تو نمی خواد دلت برای استقلال قهرمان آسیا بسوزد بزرگترین بازیکنان دنیا پنالتی خراب کردند ازجمله مسی،رونالدو، روبرتو باجو حتی همین دیاباته ،استقلال سری قبل تیم لنگ را حذف کرد آنموقع میگفتید باپنالتی بوده و ارزشمند نیست اما الان که با پنالتی باخته شماها تنگ نظر وکوته فکر تخریب میکنی شما دشمن کینه توز استقلال وفکری ومجیدی هستید مطمئن باشید روزی محمود وفرهاد آشتی میکنند وروسیاهی به دیگ میماند درضمن فرهاد تا الان جوابی به آقامحمود نداده چون پیشکسوت استقلال قهرمان آسیا واز نظر سنی هم سنش بزرگتر از آقای مجیدی هست به همین دلیل حرمت نگه می‌دارد
    • Esteghlali IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
      جالبه یکی از عوامل اخراج ناصرخان همین فکری بود و مصاحبه هاش هم موجوده. در ضمن ناصر خان تو آخرین کنفرانسش از منصوریان و مجیدی بابت اینکه باهاش بودن و علیهش تبانی نکردن تشکر کرد. کاش قبل نوشتن این مطالب یه کم تاریخ رو مطالعه کنید
  • حسین 021 IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    لابی؟؟؟ یه نگاه به رزومه خودت بنداز محمود خان؟؟؟ هنوزم سابقه ت زیر سابقه فرهاد تو لیگ برتره! وقتی اومدی کلا 42 روز رزومه لیگ برتری داشتی و جانشین فرهادی شدی که تیمش تو هر دو جام نایب قهرمان بود،علی رغم کارشکنی های سعادتمند خائن و خلیل زاده خائن ترررر،تیمی که تو اسیا هم صعود کرده بود و... بعد شما اومدی، بهت وقت دادیم،ایا نیم فصل بدون فشار هوادار تو ازادی بازی کردن و.. تایم مناسبی برای اثبات شما نبود؟؟ روزی که معارفه شدید به دوستان گفتیم شما برف تهران رو نخواهی دید، چون سبک واکنشی شما فلسفه فوتبالی باشگاه استقلال نبوده و نیست، اززمان رایکوف تا حجازی ها و پورحیدری ها و حالا هم فرهاد فلسفه این باشگاه بافسلفه عبده بازی فوتبال بوده نه لابی،5 سال اخیر تیمی قهرمان شده که کمترین گل خورده رو داشته تا بیشترین گل زده و این مرگ فوتبال این کشوره، رکورد 70 گل زده تیم قلعه نویی هنوز دست نخورده،شما تو بازی 16 ام لیگ تازه در حال انتخاب سیستم بازی بودی، با هر تیتر و اعتراضی سبک و سیستم و... کل تیم و تغییر میدادین،چرا اعتراضی نیست؟؟ چون همه ایران پیشرفت ملموس تیم فرهاد رو در غالب 3/5/2 مدرن میبینند
  • شمس IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    آقای فکری فقط یه کلام واقعا برات متاسفم خوب لنگیا بادت کردن، جنابعالی میموندی استقلال هفتم هم نمیشد،اخلاق کثیفت باعث میشه فحشت بدن...
  • علی رضا IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    جناب فکری هرچی بود تموم شد کم حرص وجوش بخورکسی باحرافی قانع نمیشه مردم خوب میدانندچی خوبه چی بده داش استقلالی من
  • حسین IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    کاملا با حرفاش موافقم محمود فکری واقعا مظلوم بود وریا غفوری کم کاری کرد'قائدی قهر کرد 'خارجیا اصلا نبودند و الکی مصدوم میکردن خودشونو 'خیلیاشون بودن 'نامردی کردن 'محمود فکری خیلی بهتره از فرهاد مجیدی و بقیه شون هم علم فوتبال هم ادب هم تربیت
  • فرهاد IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    استقلال جای امثال فکری ترسو و پاچه خوار و دو رو نیست.
  • استقلال قهرمان IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    آقای فکری عزیز اولاً بابا مسعود هنوز وزیر ورزش هست و نرفته هفته آینده وزیر پیشنهادی به مجلس معرفی میشه و در صورت آوردن رای اعتماد بابا مسعود می‌ره که این پروسه حد اقل ده روز دیگه طول می‌کشه دوماً ما به عنوان پیشکسوت برای شما احترام قائل هستیم سوم اینکه حمایت‌های بابا مسعود اظهر من الشمس هست و همه فوتبال فهم ها می‌دونن من کاری به یه سری بچه ندارم که از سر احساسات حرف میزنن بچه ها به اقتضای سنشون نمیتونن منطقی باشن چهارم اینکه فساد از قضیه آوردن غیر قانونی طارمی از ریزه اسپور شروع شد و بعد قضیه پولهای حسین هدایتی به پرسپولیس و بعد رفتن شبانه حسین هدایتی و پیروانی به کمپ تیم ملی که حتی کی‌روش هم قضیه ......... رو فهمید ولی ساکتش کردن و بعد فرستادن افراد نالایق به استقلال طوری که افتخاری گفت من اومدم تا ستاره چهارم رو برای استقلال بگیرم که بعد از مصاحبه بهش گفتن داداش استقلال تا حالا دو بار قهرمان شده و بعد فراری دادن استراماچونی وقانون عدم جذب خارجی ها در فوتبال و بعد فساد در قرارداد ویلموتس ، و بعد ............ وزیر که گل نمیزنه
  • سید IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    تازه لقمه اماده را گرفتند ...خودشونو مربی با علم و دانش و با صداقت می دونند.. محمود..مثل امیر کولاک کردی .... امیر که واگدار کرده بود به خدا نشون داد !!
  • علی IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    اقای فکری عزیز در زمانه بازی کردنت برای استقلال خیلی زحمت کشیدی پس به راحتی خودت رو از چشمه هوادارهای(واقعی)استقلال ننداز که این هم حربه جدیده برای دو دسته کردن هوادارها در راستای تضعیف تیم بعدم اگه بعد از برد تیم هم انتقاد میکردن به خاطره سبک مزخرف بازیتون بوده
    • رضا DE ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
      فکر نکنم فکری بتونه هوادارارو دو دسته کنی چون اگر طرفدار واقعی استقلال باشی اصلا فکری رو در حد مربیگری استقلال نمیدونی! فکری فقط با پاچه خواری شد مربی استقلال تا واسه خودش رزومه مربیگری درست کنه
    • رضا DE ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
      فکر نکنم فکری بتونه هوادارارو دو دسته کنی چون اگر طرفدار واقعی استقلال باشی اصلا فکری رو در حد مربیگری استقلال نمیدونی! فکری فقط با پاچه خواری شد مربی استقلال تا واسه خودش رزومه مربیگری درست کنه
  • عشقپولیس IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    چقدر فکری بین استقلالی ها منفوره یه جورایی مثل درخشان برا ما پرسپولیسی ها می مونه
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    همین وزیر امثال عرب رسول پناه و انصاریفرد رو فرستاد پرسپولیس کبیر برای نابودی باشگاه فراری دادن برانکو و بازیکن های مهم تیم کار همین دار و دسته بود بازی برابر کرونا آلودگی هوا و... اینها تنها گوشه ای از برنامه های کثیفشون بود
  • م ر س GB ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    حاج محمود دمت گرم حق و حقیقت رو گفتی هر چند به ضررت باشه . عزت و ذلت دست خداست . مجیدی در حد لیگ یک هم نیست فقط با باند بازی اومد استقلال رو به گند کشید
  • حسن IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    تاالان قبولت داشتم مثل چشمام ولی بعد ازاین نه توکه تا حال نفهمیدی سلطانی وجهرمی کمک به پرسپولیس کردن حیفه یک ثانیه بیای استقلال مگه ۵روزبوددووزیراسمی برکنارشدندعملا هنوزهم هستن حیف که من عمرموتلف کردم پاطرفداری تومنطق هم خوب چیزیه مثل قلعه نویی سکوت کن تاهروقت خودت دوباره اومدی وجدانا دوتا تعویض بلدنبودی انجام بدی بازی باهمین فولادچنددقیقه ۱۰نفره بایزی کردید؟و...
  • مهدی IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    کتری دوزاری
  • ک ش IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    آقای فکری، خیلی احترامتون رو نگه داشتیم و چیزی نگفتیم، ولی ظاهره شما یا نمیفهمی و یا نمیخوای بفهمی. دوست نداشتم به پاس زحماتی که تو دوران بازیکنی برای استقلال کشیدی جوابی به حرفهات بدم، ولی ظاهرا شما خودت نمی‌فهمی که نباید اینطور صحبت کنی. پس بنده به شما عرض می‌کنم که لطفا خفه شو و بیشتر از این با اعصاب هوادارها بازی نکن. ازت انتظار می‌ره انقدر شعور داشته باشی و بفهمی که داری عقبه خودت در استقلال رو خراب می‌کنی
  • کابوي موج سوار IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    آقاي فکري اگه اين ميخوني فقط خواستم بگم هيچي حاليت نيست چون هنوز وزاري جديد از مجلس راي اعتماد نگرفتند و همون وزراي قبلي سرکارشون هستند. درپايان ميتونم بگم خيلي آدم کوچيکي هستي.
  • ستاره سرخ US ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    بازی رفت با سپاهان وزیر بود که تبانی کرد تا فکری کله پا بشه.فینال جام حذفی سلطانی فر پنالتی زد از ورزشگاه رفت بیرون یا دقیقه ۱۲۰ آذری جهرمی بود که اومد توی دروازه فولاد و پنالتی استقلالی ها را گرفت تا قهرمان نشن.مشت نمونه خرواره..تاکی بهانه؟؟؟
  • کامیار US ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    وقتی به ایشان، فکری، جایگاهی که خوابش را هم نمیدید دادند باید هم بعد چندین ماه هنوز با برکناریش کنار نیمده باشه. ایشان ارتباط با بازیکنش صفر، تاکتیک صفر، هر روز یه ترکیب میفرستاد. و الان شخصیت و اخلاقشون هم صفر شده! باز خدا را شکر نفت را یکم دیر تحویل گرفت ! اگر بنا به مدل سنتی مربیگری بود مه خود امیر قلعه نویی مربی میموند! شما جاتون همون دسته های پایین تر هست و خیلی زود هم این اتفاق میفته!
    • حمید علوی CA ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
      دقیقن مث‌مجیدی ارباب شما که در حالی جایگاه سرمربیگری استقلال رو بعش دادن که قبلا در تیم محله شون (قادیکلا) هم مربیگری نکرده بود!!
  • محمد IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    ببخشید این استقلال درست بشو نیست /فقط ژنرال میتونه قهرمانش کنه
  • مریم امامی IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    فکری برو یه فکری به حال خودت و تیمت بکن. اخه اون روز که تو بودی تیم رو هوا بود فقط با شانس امتیاز می اوردی. تو به درد یه تیم پزرگ نمیخوری. پس بیخودی دست و پا نزن
  • امید IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    من کاری باصحبتهای فکری ندارم..ولی اینومطمعنم که مجیدی فعلا تواین مقطع وتجربه کم اصلا به دردتیم بزرگ استقلال نمیخوره موندش جز حسرت وحرص خوردن وآخرشم یه استوری عذرخاهی نخاهدداشت..خودمونو گول نزنیم..استقلال فقط با یه سرمربی خوب خارجی.بادانش .سروسامون میگیره والسلام
  • x IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    حاج مموت دل ها، عشق ما پرسپولیسی ها، ایشالا یه روز دوباره به خونه اول خودت استقلال برگردی سلطان
    • لنگ مافیا ورزش IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
      لنگی اگر خیلی دوستش دارین،جایگزین مو مصنوعیش کنین ،خیلی بادانشتره
    • x IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
      همون مو مصنوعی دربی برگشت فرناز جونت رو از یه جام حذف کرد :))) ما اینقدر با همون مو مصنوعی میمونیم تا قهرمان آسیا شیم و بعدش قیافتون رو ببینیم :))
  • Farid US ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    Fekher %100 dorost migoyad
  • زاگرس IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    شما خودت مظهر فوتبال کثیفی. یادته با نساجی چه کار کردی؟ از نفت مسجد سلیمان حقوق گرفتی به جای تمرکز روی تیمت ، فقط باختی و در مورد استقلال صحبت کردی. خجالت هم چیز خوبیه بعضی وقتها بکش!
  • امیر IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    از طرفداران فهیم و باشخصیت ارتش سرخ تقاضا میکنم به هیچ‌وجه به خزولات برخی از طرفداران تیمهای الاستقلال و سپاهان پاسخ ندهند. اینا یه مشت آدمهای (.بلا نسبت طرفداران واقعی و بزرگوار استقلال و سپاهان ) احمق و نادانی هستند که قدرت و شهامت آنرا ندارند که از کادر فنی تیمشان توضیح بخوان ،.با اینهمه بازیکن با کیفیت اون چه بازیهایی بود که جلوی فولاد ، سپاهان یا گل‌گهر انجام دادند؟مگه این کادر مدیریت کیه؟؟آقای مظلومی مگه پرسپولیسیه؟!!دوستان الاستقلالی اگر میخواهید طعم قهرمانی را دوباره بچشید از خواب بیدار بشید.چطور در یک بازی وقتی مربیتون می‌بره ، دانش مربیگری را به رخ پیشکسوت خودی میکشه ولی چند روز بعد با بازی بی برنامه و ضعیف که خیلی شانس آوردند ۳تا نخوردند.وزیر و مددی مقصر باخت معرفی میشن؟
  • استقلال IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    آقای مجیدی استعفا بده تا مقابل الهلال فاجعه العین ۲ رخ نداده
  • علی IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    آقا جان شما اخلاقت درست نیست، بازنگری کنید در اخلاقتون، شاید بازیکن مجبوری ازت پیروی کنه ولی قلبا نمیخوادت. حاشیه هارو خود شما با تصمیماتتون درست کردید، دیاباته و میلیچ که در اوج بودن رو نیمکت نشین کردی. که چی مثلا میخواستی ابهتتو نشون بدی؟ مربی باید با بازیکن مثل برادر باشه تا بازیکن قلبا ازش حمایت کنه، همین تصمیماتت باعث شد حاشیه درست بشه و بر ضدت بشن، مقصر خودت بودی. ... بعدش هم این ازدست دادن جام ها ربطی به وزیر و اینها نداشت اصلا، به خیلی قبلتر برمیگرده، وقتی فدراسیون حاشیه های مدیریتی ایجاد میکنه، مدیران داغون رو میزاره، حمایت نمیکنه، ازونطرف پرسپولیس رو تا بن و دندون مسلح میکنه بعد میگه برید بجنگید ،خب معلومه تیم نتیجه نمیگیره. یکم بزرگتر فکر کن فکری جان
  • Esteghlal IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    این فکری هم شده کاسه‌ داغ تر از آش برا‌ ما ....بازی های خودش مث اینکه‌ یادش رفته مربی رو باید بازیکنا بخوان ولی تو استقلال کسی نخواستش‌ اینو‌...از شفر‌ یکمی‌ یاد بگیر بد از شکست استقلال اومد استوری گذاشت ب بازیکنا‌ رو حیه بده بد این از باخت‌ تیمش ‌خوشحاله‌ تاسف‌..
  • احمد پرویز US ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    یه دونه ای محمود خان ... از تو با غیرت تر از تو کارآمدتر در نسل جدید استقلال نداریم ... روزگار حقت رو میده ... استقلال حق خودته آدم با شرف
  • ن یک هوادار تاج IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    فامیلیتوعوض کن حاج محمود .. سنگینه برات
  • ناشناس IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    آقای علوی در اکثر پیامهایت هواداران اسقلال را ساده لوح و فریب خورده ی فضای مجازی و خودت را عقل کل میدانی،چگونه به این نتیجه رسیدی که تو فقط فوتبال را می شناسی و دیگران بی بهره اند از صحبتهایی که می کنی فقط بوی نفاق وتفرقه می آید ،به ظاهر دوستدار استقلال هستی ولی از جنس دوستی خاله خرسه.
  • تاج حقیر IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    تاج حقیر...
    • داوود IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
      پیروزی کهیر
  • حامد IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    اینقدر پشت دست به این استقلال کمک شد که صدای سرمربی سابق خودشونم در اومد تیم رسانه ایی قوی این تیم تمام واقعیتها رو مخفی کرد تازه یکی یکی داره امارشون میزنه بیرون
  • پتروناس IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    فکری شخصی که به خودش هم دروغ میگه،دچار اوهام شده. بصورت مریض گونه بازیکن رو از لیست خط میزد.بطوری که اگه لیگ رو ادامه میداد باید حنیف و آرش رو می‌داشت تو لیست
  • احمد IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    تیم مجیدی خیلی بهترازفکری بوداگه وزارت ورزش درست عمل میکردواستراماچونی میمانددیگه این حرف وحدیثهانبودواستقلال امروزبه جدال مربیان استقلالی تبدیل نمیشد
  • بهزاد دهنائی IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    سلام و عرض ادب فرهاد مجیدی هتاک و بدون پشتوانه علمی از فوتبال است فقط با فانتزی بازی و درست کردن موهاش و لباس‌هایش فکرمیکنه خیلی میفهمه البته جوونه و سنش پایینه، انشاالله بزرگتر بشه بفهمه به محمودباتعصب و قلعه نوعی اسطوره استقلال بی احترامی نکنه، اصلا رزومه فرهاد چی هست چه افتخاراتی داره
  • عشق آبی IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    آقای فکری خجالت بکش دیگه.دست از سر استقلال بردار.استقلال امثال بیشترین ضربه رو از امثال تو خورد.تا وقتی این دشمن های دوست نما اطراف استقلال هستن این تیم به جایی نمیرسه.حیف اون بازوبند کاپیتانی که به تو دادن
  • Dashali ES ۰۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    یک بار نوشتم پاک شد دوباره خلاصه بگم. همه کامنت ها رو هم خوندم. ۱. مجیدی خودش با لابی آمد بعد ۳ ماه زیر شفر یک دفعه شد سر مربی. آقایون هزار آتیشه میشه از تجربیات مربی گری ایشون بگوئید ما هم یاد بگیریم؟؟ ۲. همیشه مجیدی هم به برخی خبرنگارها لطف کرده هم به مجازی ها این را که همه می دونن. مگه همینطوری هی زور چپون نمی آمد تیم ملی نیمکت گرم میکرد؟؟ چون چیزی نداشت رو کنه. ۳. مگه تو بازی تیمش کتاب نمیخوند؟؟ آقا هر کی دیگه بود جرش میدادن روزنامه ها ولی خرج کرد کسی اصلا یادش نمونده. ۴. چند بار وسط فصل گذاشت رفت؟ یادتون میاد شاه فرهادی ها؟؟ ۵. نام حجازی کبیر را با این جوجه فوکولی قاطی نکنین این بچه خیلی مونده به آنجا ها برسه. ۶. در انتها آقایون که خیلی صحبت تاکتیک میکنین، ۴ تا بازی آخر تاکتیک چی بود؟ ۳-۵-۲ که میگین نوع جدیدش را کار میکنه؟ توضیح بدید چطور استرا با همین شیوه ۳ تا ۳ تا میزد و روان بود اقا فرهاد نتونست؟ ۷. آیا میشه تیمی مثل استقلال فقط با ۳ مربی کار کنه؟ آخه خداییش یعنی هیچ کسی نبود؟ طاهری، مجید مطلق، قربانی، و ۱۰۰۰ تا اسم دیگه. الان کجاست؟ چرا نمونده بازیکن بگیره؟ تقویت کنه تیم را
  • امین IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    جناب فکری توبودی به سوم لیگ هیچ به دهم شم نمی رسیدی به فینال هیچ به یک هزارمشم نمی رسیدی
  • سید IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    فکری حرفش حقه..توی این فوتبال کسی که مجازی باز نباشه و بازی با احساسات رو بلد نباشه سرنوشتش میشه عین فکری ..تیم رو ازشگرفتن با هزار تا وعده و وعید بدون جام تحویل دادن..بازی نکردن بازیکنا هم تابلو بود بعد ک مربی عوض شد میگفتن چقدر مجیدی خوبه که با اومدنش طرز بازی تیم عوض شد امان از بی وجدانی دوستت دارم کاپیتان فکری با تعصب
  • ناصر افشار IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    آقا فکری به تو هم میگن پیشکسوت . در زمان حضورت گند زدی به استقلال حالا دایه دلسوز تر از مادر شدی . دلسوزی تو و امثال تو را نمی خواهیم گم شو برو و به تیم خودت بچسب . امثال شماها فقط ادای پیشکسوت ها را در میان .
  • محمد IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    مجیدی به گردپای فکری هم نمیرسد حیف اسم مربی که بزارن رو فرهاد مجیدی این همون بازیکنی هست که به خاطر پول استقلال رو فروخت
  • آرش IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
    آقاى فكرى! محمود آرپى جى ٧! فكرىِ با تعصب! يه سوزن به خودت بزن يه جوالدوز به بقيه! شما خودت اصلا دلت مياد بازيهاى استقلال در نيم فصل اول رو تماشا كنى؟ اون فوتبال بود يا شوتبال؟ يه تيم شلخته و بى هدف با تاكتيكهايى در سطح محلات! دفاع كاملا آشفته و يه تيم وابسته به خلاقيت فردى! متاسفانه حكايت شما شده حكايت اون دزدى كه سر چهارراه داد ميزد ' آى دزد! بگيريد، آى دزد'!! شما حرف از حقيقت ميزنيد اما خودتون مشغول قلب و تحريف حقيقت هستيد... تو مصاحبه قبلى از اين گفتيد كه تيمتون امتياز بيشتر گرفت از تيم فرهاد... كه دروغ بود، ميانگين امتياز شما نسبت تيم فرهاد نيم امتياز در هر بازى كمتر بود... خودتون هم كه با زد و بند اومدين... بدون توجه به خواست هوادار! شما وقتى جو تيم رو خراب كنى، با بازيكنت رابطه صميمى نتونى برقرار كنى، چطور انتظار بهترين بازى ازش رو دارى؟شما كدوم دوره درست حسابى مربيگرى رو ديديد كه اين همه ادعا داريد؟! يه نيم فصل با وجود دفاع وسط، دفاع آخر، و هافبك دفاعى بودنتون در زمان فوتبال نتونستين حتى يه دفاع متوسط واسه استقلال درست كنيد... با شما رفته بوديم آسيا كه تيم آخر گروه ميشديم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی