نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
ژاوی، لیونل مسی و کارلس پویول
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ژاوی و اینیستا اسطوره‌ها و کاپیتان‌های سابق بارسلونا از رنجی که بابت جدایی لیونل مسی از این تیم تحمل می‌کنند، گفته‌اند.

لیونل مسی با دوستانش در بارسلونا خداحافظی کرد و ۲ روز بعد بازیکن پاری‌سن‌ژرمن شد تا برای نخستین مرتبه او را با پیراهن تیمی دیگر غیر از کاتالان‌ها ببینیم. این جدایی مسی باعث شد ژاوی و اینیستا کاپیتان‌های پیشین بارسلونا هم به طور صریح از ناراحتی‌شان بابت جدایی لئو بگویند.

ژاوی در این باره گفت: «برای لئو بسیار ناراحتم. جای تأسف دارد که او و باشگاه بارسلونا نتوانستند راه‌حلی برای عقد قرارداد پیدا کنند. می‌دانم که مسی می‌خواست بماند، اما در نهایت این کار جور نشد. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که دلم برای لئو خیلی تنگ خواهد شد. حتی برایم سخت است که مسی را با پیراهنی غیر از پیراهن بارسا تصور کنم. برای لئو ناراحت‌کننده است، به خصوص اینکه دیدم او چطور در کنفرانس خبری در نوکمپ احساسی شده بود، باشگاه هم البته بابت این موضوع ناراحت است. اما دیگر فایده‌ای ندارد.»

اینیستا هم بیان کرد: «نمی‌دانم چه اتفاقی در در درون باشگاه رخ داده و اینکه اوضاع چطور پیش رفته است، اما باشگاه باید بعد از این انتقال به خودش بیاید. دیدن مسی با پیراهن تیمی دیگر، دردآور خواهد بود. لئو به بارسلونا شخصیت می‌بخشید. مسی همه‌چیز بود، او بازیکنی است که از تیم فراتر می‌رود. من هرگز بازیکنی مثل لئو ندیده‌ام و فکر نمی‌کنم که هرگز هم ببینم. بارسلونا اما همچنان یکی از بهترین تیم‌ها خواهد بود. مدیران باشگاه باید به فکر این باشند تا تیم را به مراحل بالاتری سوق دهند نه اینکه باعث افت آن شوند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی