عجیب‌ترین جمله خداحافظی بازیکن استقلال/ واقعاً کسی دلتنگش می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد نادری مدافع سابق استقلال در حالی با پیامی احساسی از این تیم خداحافظی کرد که صحبت‌هایش بسیار جالب توجه است.

محمد نادری در شرایطی در ابتدای لیگ بیستم در انتقالی غیرمنتظره از پرسپولیس به استقلال پیوست که پس از حضور در جمع سرخپوشان پایتخت بود که بین هواداران فوتبال ایران بیشتر شناخته شد و توانست جایگاهی برای خود پیدا کند تا جایی که توسط مارک ویلموتس به تیم ملی هم دعوت شد.

او که از کورتریک بلژیک به صورت قرضی به پرسپولیس آمده بود، تصمیم گرفت تا در ابتدای فصل به تیم رقیب برود و فوتبالش را در استقلال دنبال کند ولی حالا و پس از ناکامی آبی‌ها در جام حذفی، مسیرش را تغییر داد و به آلتای ترکیه رفت تا فوتبالش را زیر نظر مصطفی دنیزلی دنبال کند.

نکته جالب اینکه نادری در پیام تصویری که برای خداحافطی با هواداران استقلال منتشر کرده اطمینان خاطر داده که در ایران تنها برای استقلال بازی می‌کند تا برای هواداران این تیم دلبری کرده باشد.

البته نادری در استقلال بازی‌های خوبی را از خود به نمایش گذاشت اما نه در آن حد که هواداران این تیم برای رفتن او زانوی غم بگیرند.

او جایگاهش را بین هواداران پرسپولیس هم از دست داده و در این شرایط این سوال ایجاد می‌شود که آیا دل کسی برای نادری تنگ می‌شود؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ... IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    چرا جایگاهش رو در میان هواداران پرسپولیس از دست داده؟ مگه نبودش لطمه به پرسپولیس زده؟ اتفاقا خوب شد رفت . میخواست بمونه پول بگیره همون بهتر که به‌ ندای قلب جواب داد یه مقدار قابل توجهی پس انداز شد.
  • معصومه IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    بعنوان یه استقلالی از نادری خیلی راضی بودم بنظرم بازیکن همه کاره ای بود و هرکاری از دسش بر میومد تو بازی میکرد،خیلی با غیرت تر از بقیه بود ک مث ماست بودن
  • حامد IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    این بازیکنای استقلال اگه برن بازیگر شن موفق میشن حتما :)) اون از حسینی که اون سه گانه "یه جام بدین بهشونو" ساخت، اون از غلامی و یزدانی برای سکانس "زدن و در رفتن"، اون از سکانس احساسی شجاعیان راجع به گوشت و مرغ. طرف از بهترین تیم ایران رفته اونم در صورتیکه اونقدر شجاعت نداشته سر فیکس شدن مبارزه کنه، جام و از دست داده، به قول مدیرای استقلال از جیبش خرج کرده، قرار بوده حداقل ۱۰ سال چپ استقلال و بیمه کنه! یه سوالی ازش بپرسین! اگه استقلال بهترین تیم ایرانه از نظرش، برای چی داره میره؟ نکنه افتخاری کسب کرده ما نمیدونیم و حالا اشباع شده و داره میره؟؟ :)) باز بازیکنای پرسپولیس بعد چهار پنج تا جام گرفتن میگفتن بریم یه تنوعی شه یا یه پولی در بیارم. شما ایده ت برای رفتن چی بوده؟؟ خب رک بگو انتخابم اشتباه بوده! چرا بازیکنی رو انقدر بزرگ میکنیم که هر سال بگه انتخابم فقط در ایران فلان تیمه. اینو به همه هوادارای تیم های مختلف میگم. البته استقلالیا که نمیفهمن این چیزارو و الان برنامه ناله دارن که وزیر فراری داد نادری رو. بازیکناشون خودشون نمیخوان تمدید کنن بعد میگن تیم حفظ نشد.
    • مجید IR ۰۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
      کامنت جالبی بود از لحاظ هر لنگی محمدنادری بازیکن بدی بوده وقتی نادری خودش رو تو استقلال پیدا کرد یکی از بازیکن هایه کلیدی بود هواداران استقلال از نادری راضی بودن یکیش خود من نادری محبوبیت خوبی پیش هواداران استقلال داره اگه مدیران نالایق باشگاه استقلال به نادری بدقولی نمیکردن و به وعده‌ هاشون عمل میکردن نادری از تیم بزرگ استقلال نمی‌رفت، جناب لُنگی بازیکنان تیم پیروزی دارن فرار میکنن از تیم لنگ چرا چون میدونن دیگه بابایی ندارن تا براشون پدری کنه از الان دیگه شماهم اینو بدون وقتی بابامسعودتون نباشه باشگاه لنگ هم میشه یکی بدتر از باشگاه استقلال بدون هیچ امکاناتی، اون روزها رو می‌بینیم که چطور طرفداران لنگ تو سرشون میزنن که چرا شدن طرفدار لنگ امکاناتی که پیروزی داره مدیون بابا مسعود تون باشین تیم پیروزی و استقلال هر دو تیم زیر نظر یک جا هستن ولی امکانات پیروزی کجا امکانات استقلال کجا زمین تمرین اختصاصی جوانان و نوجوانان باشگاه مجهز بدنسازی استخر مجهر این ها گوشه ای از امکانات تیم پیروزی هستش حالا استقلال چی داره استقلال اگه امکاناتی نداره به جاش بهترین و متعصب ترین هواداران رو داره
  • گودرزی IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    با سلام من دلم می خواهد روزی درما فوتبال برسد که بازیکننان ما مردانه بیایندعنوان کنند که فوتبال حرفه ما است هر تیمی که پول بیشتری دهد ما انجا می رویم نه اینکه بگویند ما انتخاب قلبمان انجام دادیم دروغ نباید بگویند
  • تکین IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    دل خیلیا براش تنگ میشه چون بازیکن خوبیه !البته پرسپولیسیا دلشون تنگ نمیشه چون هر هفته باعث سوزششون میشد!
  • قام IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    اصلااین نادری درحدپرسپولیس واستقلال نبودطرف انقدرشوت هست که فکرمیکنه هوادران بااین حرف هاباورمیکنن تعصب داره .توکه هنوز یک سال برای استقلال بازی کردی پس ادای بازیکن های باسابقه درنیار.‌پرسپولیس هابااینکه به تیم رقیب رفتی اصلا ناراحت نشدن‌‌.مطمن باش استقلا لی هاهم ناراحت نمیشن تونگاه نکن ازجابجایی نیکبخت.هاشمی نسب وانصاریان ناراحت شدن اونا ازنظرطرفدارها بازیکن باتعصب بودن نه تویی که مثل توپ هزاررنگ هستی
  • ایوبی US ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    بدون تردید محمد نادری منفورترین بازیکنی هست که لباسِ مقدس پرسپولیس را به تن کرده.دلیل آنکه به فرض مدیرانِ پرسپولیس در حقش جفا کردند(که به خاطرات تلخ تعبیر کرده) چه قصوری متوجه هواداران پرسپولیس بوده؟آیا زمانی که از این تیم رفت یک خداحافظیِ خشک و خالی کرد؟ چند روزی تیم را سرِکار گذاشت و پاسخ تلفن را نداد بعد هم با استقلال بست و طبقِ برنامهء از پیش تعیین شده در ماشین منفورترین پیشکسوتِ استقلال نشست یا علی گفت و عشقِ بدفرجامش را آغاز کرد.در یک فصل همراهی با آبیپوشان به هیچ افتخاری نرسید و عشقِ شورآفرینش به دنیزلی و ترکیه منتهی گردید.این خداحافظی نیز تکهء آخر از سناریوی این نفوذی بود.به شما میگویم این آدم با این شخصیت در این جهان به هیچ نمیرسد.فکر میکرد اگر از پرسپولیس برود و به افتخاری دست یابد چه کری ها که نخواهد خواند اما...ناکام تر از فرهاد مجیدی در این فصل محمد نادری بود.آرمان رمضانی هم از پرسپولیس رفت ولی رفتارش را با این عنصرِ بی شخصیت قیاس کنید باقی را خود بهتر از بنده درخواهید یافت.نادری برو پشت سرت آب نمیریزیم تا برنگردی چرا که فوتبالِ کشور به امثالِ تو ریاکار نیازی ندارد.
  • بهنام IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    باید هم بگه در ایران فقط برای کیسه بازی می‌کنم چون تو ایران هیچ جا مثه کیسه بهش پول ندادن و نمیدهند
  • کارو RO ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    اینم شده مثل مظاهری هر سال تو یه تیمه. رشید مظاهری بازیکن سابق تمام تیمهای ایرانه. هر چه التماس کرد یحیی نخواستش رفت استقلال دوبرابر گرفت.
  • حسین 021 IR ۰۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    نادری اولا جدا نشد، نمیدونم هدف تون از این نوع تیتر زدن و حمایت از یحیی چیه؟؟ حتما بلید از ارشیو خودتون جواب دندون شکن بهتون بدیم یا آلزایمر مزمن دارید شما خبر ورزشی ها، یادتون رفته پارسال هر روز تیتر لیست مازاد یحیی و کارمیکردین؟؟؟ محمد انصاری، محمد نادری، عالیشاه و... نادری با توجه به شخصیت با ثباتی کهداشت کاملا بی سر و صدا تو 48 ساعت با استقلال بست و... و جالب اینکه بیش از یک هفته تو فضای مجازی هم در موردش بحث نشد،ازین میسوزید که فرهاد تمام قد جوری ازش حرف زد که تو دل هر هواداری میشینه، نادری قبل از هر چیزی بازیکن با شخصیت و حرفه ایی، هر مربی از کار کردن با نادری لذت میبره، نتیجه شم میشه ترانسفر به ترکیه و دریافت ارز به جای ریال موفق باشی پسر با شخصیت، سوزندی تمام جماعت لنگی رو
  • م IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
    پسر دوست داشتنی وبی حاشیه ای بودچه تولنگ چه تواستقلال بازیش هم خوب بود ای کاش میموند حالا ورزش حرفه ای هستش شرایط رو جوری دیده بره ترکیه چطور کنعانی زاده رفت قطر اینم رفت ترکیه بااین تفاوت که نادری برعکس کنعانی نه توهینی به لنگ کرده نه به طرفدارهاش.ای کاش بقیه هم اینجور بی حاشیه باشن انشالله هرجاهست موفق باشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی