نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
باشگاههای دولتی پیشنهاد ۲۰میلیاردی به فوتبالیست‌ها می‌دهند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در شرایطی که مردم جلوی داروخانه‌ها صف بسته‌اند و گرانی بیداد می‌کند، در فوتبال پول‌هایی خرج می‌شود که با هیچ عقل و متر و معیاری جور درنمی‌آید.

فرهاد اشراقی؛ راستش به طور دقیق نمی‌دانیم نهادهای نظارتی کجا هستند که یکسری از باشگاه‌های دولتی مثل آب خوردن به فوتبالیست‌ها پیشنهاد ۲۰ میلیارد تومانی می‌دهند؟ در شرایطی که مردم جلوی داروخانه‌ها صف بسته اند و گرانی بیداد می‌کند، در فوتبال پول‌هایی خرج می‌شود که با هیچ عقل و متر و معیاری جور در نمی‌آید. اینجا باشگاه‌ها خصوصی نیستند که مثل منچستر سیتی و پاری سن ژرمن پولهای میلیارد دلاری بدهند. فوتبال ما کاملا دولتی است و باشگاه‌هایی هم که خصوصی هستند، فقط در ظاهر این اسم را یدک می‌کشند. اینکه بودجه تیم‌های دولتی چک شود و همه چیز شفاف در اختیار مردم قرار بگیرد، کمترین خواسته مردم از نهادهای نظارتی است.

متاسفانه به نظر می‌رسد که هیچ نظارتی در فصل نقل و انتقالات روی عملکرد باشگاهها وجود ندارد و دلال‌ها مثل هرسال مشغول جولان دادن هستند. دلالی که از بغل یک بازیکن ۲۰ میلیاردی حداقل ۴ میلیارد گیرش می‌آید، مشخص است که تنور این بازار آشفته را داغ می‌کند. اما سوال همیشگی مردم این است که مگر می‌شود یک باشگاه ۱۰۰ درصد دولتی برای جذب سه بازیکن ۶۰ میلیارد تومان هزینه کند؟ واقعاً این پول‌ها از کجا می‌آید و در این شرایط سخت اقتصادی مملکت چرا نباید هیچ نظارت و حساب و کتابی در باشگاه‌های دولتی فوتبال ایران وجود داشته باشد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حامد NL ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    چرا میترسین بگین سپاهان؟؟ اگه پرسپولیس بود تا الان هزاربار تیتر زده بودین؟؟ چرا وقتی باشگاه پرسپولیس قهرمان 5 دوره متوالی لیگ، که بیشترین حق رو برای بستن بالاترین قراردادها برای بازیکناش داره، که الان بین تیم های بالای جدول از همه ارزونتر بسته شده، وقتی پیشنهاد انتشار قرارداد بازیکنای تیم های بالای جدول و داد هیچ تیمی استقبال نکرد؟؟ برید ببینید همین سپاهان فصل پیش چقدر خرج کرده؟ ببینید حاج صفی رو برای چندتا بازی چند میلیارد بهش دادن؟؟ این پولارو خودشون در میارن؟؟ مگه فولاد مبارکه برای دولت نیست؟؟ پس پول بیت الماله. اگه تو لیگ ایران تیمی مثه پرسپولیس توانایی پرداخت رقم رضایتنامه مقانلو رو نداره پس هیچ تیم دولتی دیگه ای هم نباید بتونه پرداخت کنه. والسلام. مگه یه تیم کاملا خصوصی که نداریم همچین تیمی.
  • علیرضا سپاهانی IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    کذب محضه، هیچ باشگاهی همچین پیشنهادی به بازیکن ها نمیده
    • حامد IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
      به به شاهد از غیب رسید. اگه نمیده شما چطور ۱۳ میلیارد دادید رضایتنامه شهریار و کم کم همین مبلغم میدید به خودش؟؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی