نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
پیکان از سرمربی جدیدش برنامه گرفت/ سرمربی سابق استقلال جانشین تارتار می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسئولان باشگاه پیکان امروز از سرمربی اسبق استقلال و نفت مسجدسلیمان برای جانشینی مهدی تارتار برنامه گرفتند.

مسئولان باشگاه پیکان پس از قطعی شدن جدایی مهدی تارتار از این تیم و حضور وی در ذوب آهن، مذاکرات خود را با گزینه‌های مختلف برای انتخاب سرمربی جدید آغاز کردند.

امروز هم مدیران این باشگاه با محمود فکری، سرمربی نفت مسجد سلیمان در دور برگشت لیگ برتر سال گذشته و اسبق استقلال مذاکره و برنامه های این مربی را دریافت کردند.

با وجود این موضوع اما تاکنون توافق قطعی و نهایی بین طرفین حاصل نشده و باید دید در روزهای آینده فکری به عنوان جانشین تارتار در پیکان معرفی خواهد شد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگ مافیا ورزش IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    پیکان بدبخت شد رفت
    • تاجی اصیل ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
      از همین الان ورود پیکان به لیگ دسته اول فوتبال کشور رو به مدیران این تیم تسلیت میگم، فکری بعد بشینه بگه استقلال بد بوده براش، مربی که با لابی و به لطف مدیران خود فروخته وزارت ورزش و به لطف کارنابلدی مدیران وقت باشگاه استقلال و با نیم فصل سابقه سرمربیگری توی لیگ برتر به باشگاه بزرگی مثل استقلال میبرنش و براش سابقه سرمربیگری جور میکنن و الان به لطف همون ترفند هنوز توی لیگ برتر سرمربیگری میکنه ولی اینقدر نون به نرخ روز خور هستش که به همون باشگاه داره بی حرمتی میکنه! آقای فکری با این کارها بزرگ نمیشی و شدیداً منتظریم ببینیم پیکان چه وضع اسفناکی پیدا میکنه فصل بعد تا یکم به حالت گریه کنیم!اون چند نفر معلوم الحالی که نوچه فکری و هانی کرده هستن و هنوز پشت این آقا هستن هیچکدومشون طرفدار تاج کبیر نیستن و جزء نوچه های فکری محسوب میشن! #نوچه_فکری_طرفدار_استقلال_نیست
    • اسی IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
      دوست عزیز و تاجی اصیل اصلا نگران نباش کارخدا بی حکمت نیست پیکانی ها به استقلال سرازیر شدن و استقلال را تا اینجا به خاک سیاه نشاندند (مددی و دوستان ایشان ) فکری هم از طرف استقلالیا میرود تا با خلق یک حماسه پیکان را به خاک سیاه بنشاند این به آن در !!!!!
  • حمید علوی RO ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    کاربر تاجی اصیل من در چند نوبت بشما توهین کردم اینجا میگم شرم بر من باد کاربر تاجی اصیل و در ضمن تا حالا من صحبت نمیکردم تا اوضاع استقلال خراب نشود بعددیدم من که فرق بین توپ پلاستیکی با چرمی را نمیدونم چکاره ام به این حرفا وفکری را عامل تمام این حرفا میدونم من وتمام قادیکلایی ها دستبوسیم شاه فرهاد بزرگ
    • تاجی اصیل ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
      داداش گلم ما توی مراممون این کارا نیست!اینکه با ف.ش و یه پ دیگه بیای و اسم حمید علوی بزاری روی خودت و این حرفهارو بزنی که مثلاً میخوای رکب بزنی و اینطور نشون بدی که بچه های ما میخوان تورو خراب کنن،اینو بدون هیچکدوم از بچه های ما اینکارارو نمیکنن و خودت خودتو خراب میکنی با این کارا !باور کن حتی نیازی نیست آی پی تو گیر آورد که خودت هستی یا نه!حداقل اگر با پ خود ک میومدی و این کامنتو میزاشتی،یکم میشد شک کرد که کسی خواسته شیرین بازی دربیاره،ولی با این حرکت ناشیانت خودت خودتو خسته میکنی و نمیدونم چرا فکر میکنی خیلی مهم هستی که کسی بخواد تورو خراب کنه؟اگر بحث داری مردونه بیا صحبت کنیم!این بچه بازیا و سم بازیا چیه دیگه؟ اگر بحثی داری میومدی زیر همون پست فکری حرفتو میزدی،چون من حرفهامو اونجا زدم و خیلی تابلوعه و راحت میشه حدس زد چرا این کامنت رو گزاشتی!آقای علوی کسیکه با این پ اومده کامنت گزاشته شک نکن اگر میخواست شیرین بازی دربیاره با خود پ . ک که تو میای،میومد و این کامنت رو میزاشت!فقط خودت میتونی این کامنت رو با یه پ دیگه بزاری که مثلاً نشون بدی خودت نیستی!
  • عباس بوعذار ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    خخخخخخخخخ! نقل از صفحه رسمی هواداران تیم پیکان تهران ( جمعی از بازیکنان تیم پیکان به این خبر واکنش نشان داده و ضمن اعلام ناراحتی به مسئولان باشگاه اعلام کردند: در صورت به واقعیت پیوستن این شایعات به دنبال رضایت نامه و خروج از باشگاه خواهند بود) خخخخخخخخخخخ حتماً مجیدی به بازیکنای پیکان پول داده که اعتراض کنن! جالبه خبر بعد از چند دقیقه از صفحه پاک شد !خخخخخخ
  • پرسپولیسی IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
    اگه صحت داشته باشه ار الان ۶ امتیاز برای کیسه بذارید کنار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی