نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
پوست مهدوی‌کیا را کندند و اشکش را درآوردند .../ کاش جواب خدمت «کیا» نامهربانی نبود
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

فشارها قبل از اعلام رای تجدید نظر چنان مهدوی‌کیا را آزرده‌خاطر کرد که بغض او در یک ارتباط زنده تلویزیونی شکست و ‌های‌های گریه کرد. این لابد مزد دست آدمی است که بی‌منت و توقع روی فوتبال پایه این مملکت کار می‌کند.

«آکادمی کیا از اتهام استفاده از بازیکن غیر مجاز تبرئه شد؛ خبر کوتاه است اما برای اعلام همین خبر کوتاه، اشک مهدی مهدوی‌کیا درآمد. پوست اسطوره فوتبال ایران را کندند و در فضای مجازی شلاق اتهام را روی سر و صورت او بستند.

داستان این است که بعد از قهرمانی تیم آکادمی کیا در مسابقات نوجوانان تهران، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال این تیم را به دلیل استفاده از بازیکنی با رده سنی غیر مجاز محکوم کرد و قهرمانی را از آنها گرفت.

طبیعتا حق سایرین بود که اگر به چیزی شک داشتند، شکایت کنند. این شکایت صورت گرفت، رای اولیه به سود شکات صادر و تیم مهدوی‌کیا متخلف شناخته شد. آکادمی کیا هم درخواست تجدید نظر داد که این هم طبیعی و درست بود. تا اینجا هیچ اتفاق عجیب و غریبی رخ نداده است.

شگفتی اما زمانی خلق شد که با محکومیت بدوی مهدوی‌کیا، سیل توهین‌ها و تهمت‌‎ها خطاب به این اسطوره فوتبال ایران راه افتاد. برخی با تعلقات رنگی یا گرایش‌های خاص فرهنگی و اجتماعی طوری مهدوی‌کیا را در هم کوبیدند که انگار با یک خلافکار بالفطره یا تباه‌کننده مال و جان مردم طرفند.

این فشارها قبل از اعلام رای تجدید نظر چنان مهدوی‌کیا را آزرده‌خاطر کرد که بغض او در یک ارتباط زنده تلویزیونی شکست و ‌های‌های گریه کرد. این لابد مزد دست آدمی است که بی‌منت و توقع روی فوتبال پایه این مملکت کار می‌کند.

کمیته استیناف هیات فوتبال تهران بالاخره اعلام کرد بعد از اخذ آزمایش از بازیکن مورد بحث‌ (محمدصدرا طاهراسماعیل) در آزمایشگاه مرکز ژنتیک پزشکی تهران، هم سن بازیکن و هم رابطه نسبی او تایید شده و اصالت شناسنامه‌اش به اثبات رسیده است. به این ترتیب روشن شد آکادمی کیا کار غیر قانونی نکرده و تمام آن اتهامات و نامهربانی‌ها، بی‌اساس بوده است.

اصلا بیایید فرض کنیم این آکادمی مرتکب تخلف شده بود. به هر حال آدمیزاد احتمال خطا دارد اما آیا واقعا به خاطر یک تخلف این‌ طور باید با کل یک پروژه و مهم‌تر از آن، با اعتبار و آبروی یک ستاره کم‌نظیر ورزشی بازی می‌شد؟

برای مهدی مهدوی‌کیا آسان‌ترین انتخاب ممکن این بود که مثل اغلب فوتبالیست‌های ایرانی بلافاصله بعد از پایان دوران حرفه‌ای‌اش ردای سرمربیگری به تن کند و سالی چند میلیارد پول به جیب بزند. او اما با ایده، همت، پشتکار و بعضا بودجه خودش آکادمی کیا را برای تربیت چند نسل جدید از ستاره‌های فوتبال ایران راه انداخت. کیا فداکارانه وارد گود شد تا به ترمیم بزرگ‌ترین نقطه‌ضعف فوتبال ایران کمک کند. چه بچه‌های محرومی که در سیستم او فرصت ابراز توانایی‌های‌شان را پیدا کردند. بعد درست بود به خاطر یک تخلف ثابت‌نشده این هجمه‌ها علیه او شکل بگیرد؟ کاش درک کنیم ایران در صورتی پیشرفت خواهد کرد که جواب خدمت، بی‌رحمی و نامهربانی نباشد.»

منبع: دنیای اقتصاد 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • نادی الکیسه IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
    همه این آتیش ها و این تهمت‌های بی اساس از جانب "بعضی" هوادارای بی جنبه استقلال هس، جالبتر که گند کار خودشون دراومد چون خدا جای حق نشسته. متاسفانه وقتی تو زمین ورزش کم میارن رو به حرکات غیر ورزشی و غیر اخلاقی میارن. اسطوره‌های پرسپولیس مثل خاری در چشمشون شدن
    • مجید IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
      اولین مطلبی که تماما قبول دارم که این سایت منتشر کرده....حیف حیف حیف .....هر کسی تو این مملکت بخواد خدمت کنه باید بیشتر نیرو و توانش خرج آدمهای حسود و بخیل و ....که متاسفانه زیاد هم هستند و بعضا تو راس کار اینهایی که تهمت زدن بیشترشون وجدان ندارند و خیلی چیزها باعث شده بود که درست فکر نکنند ...اصل مطلب رو تو این پست هست و اون این است که کسی که کل کشور را با در نظر گرفتن بودجه و زمان گشته و دنبال استعدادها بوده و بعضا و بیشتر از جیب خرج کرده چرا باید تعمدا بخواهد از بازیکن غیر مجاز استفاده کند....یعنی تهمت زنندگان همین سئوال به ظاهر ساده را در نظر نگرفتند.....در آخر درود میفرستم به مهدی عزیز که همیشه خیرش به کشور رسیده چه اون موقع که ترانسفر شد هامبورگ و تا چند سال بودجه پرسپولیس را تامین کرد چه الان که دنبال آینده فوتبال کشور هست
    • حسن پرسپولیسی قوژد IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
      نصف بیشتر کامنتا گفتن تو مملکت ما فلانه و بیساره انگار کسانی از کره دیگه تو این مملکت زندگی می‌کنند خخخ ببینید دوستان گلم اگه بخاین درست بشه ازخودمو ن باید شروع کنیم مطمعن باشید تو مملکتهای دیگه هم حسادت هست ولی خوب سیستم شون جوریه که بدون حرف حدیث میزاره این دست مسائل رو لطفا یکم تأمل
    • عَکادمی کیا اینا IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
      یه جای این پرونده میلنگه تا قبل از اینکه مهدوی کیا کاندید تیم جوانان بشه همه ادله ها بر علیه او و آکادمی کیا بود اما چطور این ورق برگشته ؟!! انشالله که این رای ها ناحق نباشه هرچند که هر کار خلافی عواقب و تاوان خودش رو داره و راه گریزی نیست
  • محمد IR ۰۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
    بله، ما چنین ملتی هستیم!
  • حسین 021 IR ۰۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
    فرض؟؟ نصف لیگ از تیم کیا شکایت کردن، بازیکن روز آزمایش تراکم استخوان نیومده، برادرش و بجاش اوردن اونم بدون شناسنامه و... این اگر لابی نیست چیه؟؟ مهدوی کیا عزیز ولی اگر این خشت از اول کج رفته بالا تا ثریا چی میشه پس؟؟
    • کتک خوران فرودگاه IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
      جناب حسین کیسه کش مشکل اینه شماها کیسه کش هستین ...خیلی ذوق مرگ شده بودین که مثلا علی کریمی رای نیاورد و عزیزی حادم یار و غار علی خطیر رای اورده و دوران پرشکوه بابا محمودتون برمی گرده ...اما زهی خیال باطل هم کریم باقری مربی تیم ملی شد هم مهدوی کیا سر مربی امید تک قهرکانی جعلی رده سن پایین هم ازتون گرفتن ...الان می تونی تصور کنی فدراسیون پرسپولیس ی ه تا بیشتر بسوزید ....خخخخخخخخخخخ تنها چیزی که در لیگ امسال به هودار کیسه رسید غیر سوزش، ها چک و لگد شدن از بازیکنان دو زاری کیسه بود
    • عبدو قاتل تختی IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
      حسین آقا درود بر شما...این لنگی های بی منطق که سرشون مثل کبک تو برفه...این ۸ سال گند کاری دولت روحانی از رطیق وزارت ورزش جبران شد..یه عده قلیلی لنگی رو راضی نگه دارن..
    • جنوبی IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
      آخه تو از کجا میدونی که بازیکن روز آزمایش نیومده و‌کسی دیگه به جاش اونده؟؟؟ تو اونجا بودی؟؟؟ اصلأ تو این بازیکن رو میشناسی؟ چقدر راحت تهمت میزنی؟؟؟
  • مجید نقی زاده US ۰۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
    حقش نبود اینکار باهاش کنن مهدوی کیارو هم استقلالیها دوست دارن هم پرسپولیسیا وکل دنیا عجب نامردایی هستن اینا
  • امیر IR ۰۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
    از ملتی ک سابقا امیرکبیر را کشتن و هر وقت هرکسی اومد ب مردم خدمت کنه با توهین و نامهربانی روبرو شد چ انتظاری هست؟ ما همیشه بی انصاف بودیم همیشه نامردی کردیم ، درحالیکه ادعای دین و دیانت داریم و ادعامون تو مسلمانی گوش فلکو پر کرده اما از خودمون بدتر کسی نیست
  • موشک هامبورگ ❤ DE ۰۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
    اینها همش از حسادت نشآت میگیره ؛ حسادت به موفقیت‌های مهدوی کیا چه در دوران بازیگریش که یازده سال تو بوندسلیگا بازی کرد چه تو تیم ملی با بازیهای درخشانش چه الان که آکادمی زده بچه های با استعداد مملکت رو کشف میکنه . واقعا یه سری ها دوست نداشتن مهدوی کیا تا این حد تو دوران ورزشیش موفق باشه واسه همینه میخوان با تهمت ناروا خرابش کنن . ولی موفق نمیشن چون مهدوی کیا واسه مردم عزیزه . همه ایران میدونن مهدوی کیا یه آدم پاک بوده تو فوتبال .‌ مهدوی کیا پیش مردم خراب شدنی نیست ...استقلالیا هم بهتره برن زحمت بکشن و تلاش کنن تا مثل مهدوی کیا موفق شن خودشون جام بگیرن . با تهمت زدن و هوچی‌گری به جام نمیرسن
    • مجهول الهویه IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
      همینطوره. در همه جای دنیا رسم اینه که موفقیت رو الگوی خود می‌کنند و همینطوری پیشرفت می‌کنند ولی در ایران یا حسادت می‌کنند یا اتهام می‌زنند یا زیر آب می‌زنند برای همینه که دیگه جهان سوم را هم رد کردیم.
  • مهدی هکتور IR ۰۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
    موشک هامبورگ جنتلمن فوتبال ایران و آسیا ست ... از لحاظ افتخارات از هیچ کی هیچی کم نداره ، چند سال بازی تو سطح اول اروپا تازه اون موقع که خارجیا نمیدونستن ایرانم فوتبال داره، توپ طلا ، بهترین پاسور بوندسلیگا، حضور تو تیم قرن هامبورگ و.... با این همه افتخار اومد تا برادرهای کوچیک ما مث ما نسل سوخته نباشن ولی خیلی بی معرفتها دلش رو سوزوندن... هیچ کی با خودش نگفت گیریم که درست ، شاید اصلا در جریان نبوده ... اینجا یاکوزا پهلوانه، با مرام حقش فحش و ناسزاست، رنگکار حبیب خداست ، ریاکار احترامش واجبه .... به سرزمین وارونه ها خوش آمدید...
  • رضوانی پور IR ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
    اولین قدم برای پیشرفت، قدرشناسی از زحمات پیشکسوتان است.
  • ابی فلاح IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
    اقا خداوکیلی بجز کیسه کشا کس دیگه تهمت زد.نهایتا چندتا از تروریستا و سوراختوریا ولی نود و نه درصد کیسه کشا و علی الخصوص پیشکسوتاشون.یججایی ک مرحوم امیر حسین صادقی گفته بود اینم اسطوره اخلاق و ادیچبشون برید تا تهشو بخونید.... یعنی خداوکیلی میخوام بگم مرحوم راست گفته،شماها برید تا ته داستان کیسه و کیسه کشو بخونید.خداشاهده فقط یک دونه داشتن مرحوم صادقی برای سرشکستن و سرشکستگی تاریخ یک باشگاه که چه عرض کنم تاریخ ورزش یک مملکت کفایت میکنه.البته با رفیق شفیقش مهدی فنونی فضانورد هم هستم
    • سید حمزه موسوی IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
      تو مملکتی که تیم لونگ با جعل سند و بازیکن دزدی میشه قهرمانش و وزارت و ریاست‌جمهوری و فدراسیون هم ازش حمایت میکنن، بایدم پیشکسوتان اون باشگاه بیان و قانون رو دور بزنن و در اخر هم جامها رو بهشون بدن و سمت ها و کرسی های فوتبال رو تسخیر کنن و الان بشه مربی امید. مث استیلی و درخشان و.... که همه دیدن چه بلایی سر تیم امید اومد، کیا هم میاد و میبینید نتیجه رو. الانم بخاطر پست اقا کیا رای تبرئه زدن براش و اظهار تأسف و ندامت رو برا ملت زدن، انگار ملت مقصرن.
  • مصطفی IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
    کلا تو مملکت ما هر کی به جایی میرسه بهش حسودی می‌کنند، دوست و دشمن با هم. سرت سلامت آقای مهدوی کیا...
  • ابراهیم IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
    ببخشید چه خدمتی کردن یا چه آورده ای داشتن
    • حقیقت تلخه IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
      قبل از اظهار نظر ، پاراگراف آخر مقاله رو بخونید! (حداقل)
    • حامد IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
      من یه پرسپولیسی داغ هستم اما نمیدونم اقای مهدوی کیا چه خدمت شاقی به این مملکن کرده..بازیکن خوبیبوده پول کلان وخوبی هم گرفته.الان هزینه ای که برای سگ دخترش میکنه ازهزینه خیلی ازخانواده های ایرانی خیلی بیشتره..اگه اکادمی فوتبال هم زده خدمت به جیبش میکنه.برین ببینین از هر بچه روحساب اسم ومعروفیتش شهریه میگیره..مشکل امثال مهدوی کیا وکریمی اینه که سواد وشخصیت وظرفیت ندارن ومعمولن بجای عقلشون دهانشون بازه..واقعا کشوروورزش کشور به امثال علی دایی،گل محمدی،باقری و امثالهم نیاز داره که شخصیت وظرفیت دارن نه مثل مهدوی کیا وکریمی،،که۴سال پیش میگفتن تا۱۴۰۰باروحانی دوسال بعدش گفتن غلطکردیم..
  • . IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
    بهتره بنویسید تخلف ماست مالی شد رفت در این لجنزار
    • دوپینگ ارزنیمایی تبانی کیسه IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
      شعور بزرگترین موهبتی‌ست که خدا به انسان داده؛ دقت کنید به انسان، نه سایر جانداران. آزمایش ژنتیک اون بچه در بزرگترین مرکز ژنتیک کشور، آزمایشگاه پروفسور داریوش فرهود انجام شده. بجای اینکه هرچی به دهنت میاد بروز بدی و شخصیت نداشته‌ت رو فریاد بزنی یه کم فکر کن و بعد حرف بزن. اینجوری یه کوچولو احترام میخری برا خودت.
    • مجهول الهویه IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
      حالا خوبه خودشون آزمابشگاهو معرفی کرده بودن! اگه نه چی میگفتید‌
  • علی اکبر IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
    کافر همه را به کیش خود پندارد
  • ... IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
    میگه انسان جائزالخطاست.
  • خوزستانی IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
    مهدوی کیا درسته همه دوستش دارن.ولی تخلف کرده.بدبختانه توکشورما هرکی تخلف کنه یه پست بهتری بهش میدن.
  • جلال ناظری IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
    قضاوت خیلی سخته، قاضی و تشخیص دهنده حقیقت فقط خداست، سعی کنیم درجایگاه انسانی خود بنشینیم و اینقدر در کار خداوند سبحان فضولی نکنیم. از بس کار خلاف را عادی ، راحت و بی دغدعه انجام داده ایم که هرگونه تهمت زنی به این و آن برای ما بصورت تفریح روزمره شده، بهتره عادات ناپسند را از خود دور کنیم تا کسی برای ما نیز بقضاوت ننشیند. .
  • احسان IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
    سلام دوستان اول تحقیق کنید بعد اظهار نظر کنید ایشون خدمات ارزنده ای رو دارن انجام میدن به فوتبال پایه ما،بعلاوه کارنامه درخشانی در امر شناخته شدن فوتبال ایران دارن خواهشا خواهشا فرافکنی نکنید
  • رصا IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
    به نظر من آقا مهدی از تمام این آدمهایی که به این راحتی به خاطر منافع خودشون و ببخشید بعضا حسودی اینجور بی مدرک تهمت میزنن شکایت کند تا نقره داغ شوند دیگه بی رای و محکومیت ثابت شده به هر کسی انگ نزنن چون تا حدودی میدانم که قضیه چیه و یه مصاحبه هم بکنه اصلا هم کوتاه نیاد
  • گچساران IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
    درود و سلام بر زحمت کش فوتبال ایران جناب مهدی مهدوی کیا متاسفانه عزیزانی که در هر عرصه ای به پیشرفت کشورمان کمک میکنند مورد حمله افراد ناشی و از خدا بی خبر قرار میگیرن که با هتک حرمت اسطوره ها فقط و فقط به فکر منفعت شخصی خود هستند.
  • امیرلنگی IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
    تخلف کاملا محرز بود. طرف تست دی ان ای هم نداد. فقط چون قرار شد مربی نیم امید بشه شرط کرد که این تخلف ازش پلک بشه. عزیزی خادم هم ک ماشالله با وزیر ورزش و جهرمی....به راحتی رای برگشت خورد. چون رده های پایین هم هست کسی حساسیت به خرج نمیده.
  • سید حسام IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
    چنان میگن خدمات ارزنده که بکی اگر ندونه انگار آب به کویر مرکزی ایران از خلیج فارس انتقال داده بابا با این همه رانت و نفوذ و پارتی و امکانات در حد رایگان که در اختیار ایشون و امثال ایشون قرار گرفته اونم توی ناف پایتخت ۲۰ تا فوتبالیست رو آموزش دادن که شق القمرنیست اگر امثال مهدوی کیا خیلی مرد مردیشون میاد برن سیستان و بلوچستان و کرمان و خراسان جنوبی و دیگر مناطق محروم واسه بچه های پابرهنه و با امکانات در حد صفر خدمت کنن و دل بیجاره بدبختها رو شاد کنند وگرنه علی اکبر استاد اسدی رو هم بیاری قلب پایتخت ۱۰۰ نفر رو بهش بدی الله بختکی ۱۰ تا فوتبلیست خوب از توشون پیدا میکنه
  • ق ر IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
    گاهش کمیته انضباطی فدراسیون ماننده تیم مهدوی‌کیا فاجعه پرتاب نارنجک در اصفهان کامل رسیدگی میگرد و دو تیم اصفهانی را یک نیم فصل از میزبانی محروم میکردن که کار به تصادف داور کرمانشاهی نمی‌رسید و بعد هم معلوم نیست چه اتفاقی خواهد و این بیتی است که کميته انضباطی گذاشته
  • م.ن IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
    جناب مهدوی کیای عزیز،آخه نونت کم بود،آبت کم بود،توی فوتبال اومدنت چی بود،پاکی و پاک دستی جواب نمیده اینا کسی میخوان دستش کج باشه اهل بزن و ببند باشه
  • احمدی IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
    اگر عین این قضیه در آلمان اتفاق می افتاد اینطور ننه من غریبم بازی در می آوردند ؟! آدم اینهمه ضعیف ؟ ما که ندیدیم پوست مهدوی کیا بکنند حالا اگر ایشان انتظار دارد بخاطر وجهه اش لای پر قو نگهش دارند و با ایشان مثل پادشاهان برخورد شود ، خیلی پررویی است.
  • هومن IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
    اقا حسین . ما هم فرض میکنیم شما تیم کیسه جونتون دو بار قهرمان جام منسوخ شده باشگاه های آسیا رو بردید . بجای وطن فروشی کمی به فکر وطن تون باشید و از افراد با دانش روز و موفق حمایت کنید تا ایران بدرخشد .
  • اس اس تیم مردمی IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
    مگه ماست مالی کردن یک کاری سخته اصلا هم سخت نیست مثل ماست مالی کردن دوپینگ جلال دوپینگی
  • ناصر IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
    مگر ملاک سن و نسبت افراد ، شناسنامه و کارت ملی نیست. پس اگر ادعایی بوده باید یقه ثبت احوال را بگیرن. اینا که خارجی نبودن. همه میدونیم ما ملت مرده پرستیم و قدر زنده ها را نمی دونیم.
  • رضا IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
    زمین گرد است و میچرخد جناب مهدوی کیا یادت هست اشک یحیس گل محمدی رو در آوردی و چهضربه ای به پرسپولیس و هواداران پرسپولیس زدی ؟؟؟ یادش بخیر همون موقع گفتم زمین گرده روزی بیاد که پوستت رو بکنند واشکت رودربیارند. چند سال گذشت؟؟ تا چرخش زمین بجایی رسید که الان در نقطه اشک های تو ایستاد ؟؟؟
  • ورشکسته بورس IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
    متاسفانه هر کسی بدون چشمداشتی و بدون ریا در کشور بخواهد مشکلی را از ریشه و اساس حل و فصل کند بجای حمایت همه جانبه در عین نادانی بعضی از نادانان له و لورده میشود چه انتظاری از نخبگان و پیشکسوتان ورزشی و غیره می‌توان داشت زحمات آقای مهدوی کیا در پنج سال آینده نتایج بسیار ارزشمندی خواهد داشت اگر از ایشان حمایت همه جانبه بشود و تشکر و قدردانی خشک و خالی از ایشان انجام شود در همه کشورهای پیشرفته تمامی ورزش‌ها از پایه دنبال میشود و به نتایج مطلوبی میرسند اما متأسفانه در ایران که در همه زمینه‌ها عقب هستیم دلیل اینست که مشکلات از ریشه و اساس ارزیابی نمیشود
  • یاسین IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
    همه ی این فجایع بخاطر بی تربیتی ماست که به خودمان اجازه می‌دهیم راحت قضاوت کنیم، تحقیق خوبه اما قضاوت فقط خاص حضرت حق است. هنوز دنیایی از تعصب عقل ما را محاصره کرده. واقعا سالها لازمه تا ما زیر ساخت‌های تربیتی خودمون رو درست بنا کنیم.
  • فرزند آدم IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
    بازیکن ۲۰ ساله رو آورده نوجوانان حالا قهرمانش هم میکنید؟ به قول ملا نصرالدین وا آدما!!
  • میلاد IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
    تخلف کرده حالا اشک تمساح ریخته

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی