نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
شیخ دیاباته
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شیخ دیاباته بر خلاف اینکه گفته می‌شد پس از تسویه با باشگاه استقلال، کشورمان را ترک کرده است همچنان از استقلال طلب دارد.

آقای گل فصل نوزدهم لیگ برتر که با به ثمر رساندن ۱۵ گل برای تیم استقلال به این عنوان دست پیدا کرده بود تا همین روزهای آخر حضور در ایران به شکل غیرمستقیم و از طریق دوستان و نزدیکانش درصدد بود تا از سازمان لیگ فدراسیون فوتبال کفش طلایی آقای گلی‌اش را دریافت کند. کفشی که باید تابستان سال ۹۹ و در مراسم پایانی فصل نوزدهم و یا آغازین فصل بیستم از دست یک پیشکسوت یا مدیران فدراسیون فوتبال دریافت می‌کرد ولی هنوز که هنوز نتوانسته حتی آن را از نزدیک ببیند!

مدیران سازمان لیگ پیش از این درباره چرایی عدم اهدای کفش طلا به دیاباته به موضوع کرونا اشاره و تاکید کرده بودند به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی قادر به برگزاری مراسمی با حضور تعداد زیادی از افراد نیستند و به همین خاطر کفش طلای دیاباته اهدا نشده است.

دیاباته دیگر با استقلال قرارداد ندارد و با توجه به کارنامه ضعیفی که از خود در فصل قبل برجای گذاشت (۱۲ بازی و تنها ۲ گل در ۳۰ هفته مسابقات لیگ برتر) بسیار بعید است که تیم دیگری در داخل کشورمان خواستار به خدمت گیری‌اش باشد. دیاباته می دانست که با خروج از ایران دیگر برنمی گردد به همین دلیل چند روزی اضافه تر در ایران ماند تا شاید کفش طلایش را بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 123 IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    این همه تقدیر و تشکر قبل از بازی فینال حذفی و بقیه بازیهای لیگ برتر انجام شده آب از آب تکون نخورده ولی موضوع رعایت پروتکل ها فقط در مورد مراسم یه دقیقه ای بابت اهدا کفش طلا بوده . حالا اگه یه لنگی بود کل وزارتخونه ورزش ،فدارسیون فوتبال،کمیته های مختلف و وزیر ارتباطات و ..... صد تا مراسم میگرفتن
  • ضدمافیا باشیم IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    جماعت مافیای لنگی فوتبال بقدری عقده و حقارت نسبت به استقلالیها دارن حتی جلوی یه بازیکن خارجی هم نتونستن خودشون رو نگه دارن و آبروداری کنن آدم ضعیف النفس تا آخر عمرش همونطور باقی میمونه طی چند ماهی که از پایان لیگ میگذره همه جوره جمع و سمینار و وبینار و ......داشتین یعنی فقط اهدا جایزه آقای گل ایران باید یه جور خاصی برگزار میشد ؟! اگه طرف یه لنگی بود یعنی از خودتون بود هم اینکار رو میکردین ؟ واقعا آدمها چقدر میتونن پست و ............. باشن !!
    • کتک خوران فرودگاه IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
      ادم ضیف النفس؟؟؟؟؟؟ اصلا هودار کیسه زباله دسته سه ایی می دونه عزت نفس چیه ؟؟؟مگه هوادراران کیسه نبودن تو بازی تراکتور و کیسه شش سال پیش به امیر مافیا التماس می گردن تا عمدا به تیم مظلومیببازه تا کیسه قهرمان بشه ؟؟؟مگه هودار کیسه ا، بازیکنان دوزاری کیسه کتک نخورده ..؟؟؟؟؟
  • 6 IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    اخر و عاقبت یزیدی کیسه ها رو ببین.... بدون جام و بدون کفش و با دمپایی پلاستیکی در حال انتظار برای خروج. این همون شیخ عابیست که خیال میکردن قهرمانشون میکنه. حالا هی دلار بریز تو گلوش....
  • ناشناس IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
    این رشته سری دراز داره سازمان لیگ از اول تکلیفش معلوم بود و حالا عزیزی خادم ترسو به این مافیای لنگی اضافه شده و تصمیمات خود را با آنها منطبق می کند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی