نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
مهدی ترابی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طرفداران پرسپولیس از استوری اینستاگرامی مهدی ترابی در مورد نورالهی ناراحت شدند.

عصر جمعه گذشته بود که زمزمه هایی از جدایی احمد نورالهی از پرسپولیس به گوش رسید. بر اساس این خبر، شایعه شد که یک تیم اماراتی پیشنهاد خوبی به ستاره فصل گذشت پرسپولیس داده تا نورالهی را جذب کند و با توجه به عدم توافق اولیه او با پرسپولیس، این بازیکن راهی لیگ امارات می‌شود.

همراه با این شایعه یک استوری اینستاگرامی از مهدی ترابی هم منتشر شد. این بازیکن با انتشار عکسی از خود در کنار نورالهی نوشت: «انشالا که هرچی خیره واست اتفاق بیفته.»

پرسپولیسی ها از استوری ناگهانی این بازیکن ناراحت شدند!

پرسپولیسی‌ها از این واکنش ترابی گلایه کردند. طرفداران این تیم می‌گویند ترابی با این حرکت به باشگاه فشار وارد کرده و به جای این که در این برهه حساس به تیم کمک کند در حال ضربه زدن است.

این در حالی است که ترابی چندان هم اهل فضای مجازی و به خصوص استوری گذاشتن نیست...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حامد NL ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
    حالا این دلیل نمیشه بپریم به بازیکن و هوادارای تیم های دیگه بیان عقده گشایی کنن، ولی بله، کار اشتباهی کرد. شما خودت یه بار این اشتباه و کردی و رفتی. اگرم میخواستی دخالت کنی بهتر بود به هم تیمیت میگفتی که بعدا به احتمال فراوون پشیمون میشه.
  • احمد بره IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
    احمد بره
  • مهدی پرسپولیسی IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
    به نظر من هر کی دلش با پرسپولیس نیست بذارن بره. ما بازیکنی می خوایم که عاشق پرسپولیس باشه نه اینکه هر روز برامون بازی در بیاره حتی اگه اون بازیکن احمد نور باشه که با پرسپولیس به همه جا رسیده. اگه نمی خوای بمونی لااقل زودتر برو تا سریع یه نفر بذارن جات. مطمئن باش تو هم مثل شجاع خیلی زودتر از اونی که فکر می کنی فراموش می شی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی