شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۷
۱ |
۵
تکلیف رادو در پرسپولیس مشخص شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بوژیدار رادوشویچ دروازه‌بان کروات پرسپولیس فصل آینده هم در این تیم می‌ماند.

وقتی برانکو از پرسپولیس جدا شد، رادوشویچ هم شانس زیادی برای ماندن نداشت اما به خواسته گابریل کالدرون در تیم ماند. تنها دلیل کالدرون، دعوت شدن پیاپی علیرضا بیرانوند به تیم ملی بود. او نیاز به دروازه‌بانی داشت که در تمرینات روزانه شرکت کند و به همین علت بود که کالدرون در چند بازی، شانس بیشتری برای رادو قائل شد و این دروازه‌بان کروات نیز از فرصت استفاده کرد و در آن زمان نمایش خوبی از خودش نشان داد. وقتی گل محمدی به پرسپولیس پیوست، رادو در چند دیدار متزلزل ظاهر شد و همین موضوع بهانه‌ای شد تا سرخ پوشان حامد لک را جذب کنند.

نکته عجیب در مورد رادو قراردادی بود که در زمان محمدحسن انصاری‌فرد با این بازیکن امضا شد. او درست در زمانی که مشغول عبور از ۳۱ سالگی بود، با باشگاه پرسپولیس در زمان انصاری‌فرد، قراردادش را برای سه فصل دیگر تمدید کرد! این موضوع البته برای باشگاه هزینه سرسام آوری داشت زیرا با توجه به مطالبات این بازیکن از گذشته و همچنین قرارداد سه فصل بعد و آپشن‌ها، چیزی حدود ۹۲۰ هزار دلار برای باشگاه آب می‌خورد. البته در این میان، پاداش‌هایی مثل صعود به فینال آسیا، قهرمانی‌های مکرر، آپشن رضایت مربیان و... هم در میان است که درآمد رادو را به حدود یک میلیون دلار نزدیک می‌کند.

بوژیدار رادوشویچ بعد از رفتن بشار رسن حالا تنها خارجی لیست پرسپولیس به حساب می‌آید.

رادو که طلب زیادی از باشگاه پرسپولیس دارد چندین بار باشگاه را تهدید به فسخ قرارداد و شکایت به فیفا کرده است.

  بهانه جویی‌های رادو طی چند وقت اخیر  باعث شد خیلی‌ها از جدایی گلر کروات خبر بدهند ولی رادو قراردادش را با پرسپولیس فسخ نکرد و به کارش در جمع سرخ پوشان ادامه داد.

پیگیری‌های ما نشان می‌دهد رادو در پرسپولیس ماندنی است و قرار نیست از این تیم جدا شود.

باشگاه پرسپولیس اگر بخواهد قراردادش را با رادو فسخ کند باید غرامت سنگینی به این بازیکن پرداخت کند که در این اوضاع اقتصادی باشگاه اصلا به صرفه نیست و گلر محبوب قرمزها در این تیم خواهد ماند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • x IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    بمون ولی جون مادرت دیگه اینجوری وسط فصل ول نکن برو! باشگاه پولتو میده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی