نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
هرویه میلیچ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هرویه میلیچ مدافع ۳۲ ساله فصل گذشته استقلال این روزها هیچ اقدامی برای شروع دوباره فوتبالش انجام نداده است.

بازیکن کروات فصل گذشته استقلال که از ابتدای لیگ نوزدهم به این تیم پیوست همچنان در سایت‌های بین‌المللی فوتبالی نامش در فهرست بازیکنان استقلال دیده می شود. او که سابقه بازی در سری آ ایتالیا برای تیم های ناپولی، کروتونه و فیورنتینا را در کارنامه داشته و در لیگ برتر روسیه، یونان و سوئد توپ زده این روزها خانه نشین شده و در حال استراحت کنار خانواده اش است.

این در حالی است که تقریباً از چند روز دیگر لیگ های اروپایی شروع شده و مسابقات بار دیگر از سر گرفته می‌شود. او که توسط استراماچونی به استقلال آمد در فصل گذشته لیگ برتر تنها ۱۲ بار برای استقلال به میدان رفت و ۶۸۳ دقیقه در ترکیب استقلال حضور داشت و فقط در دو بازی مقابل تیم‌های فولاد در دور نفت و پیکان در دور برگشت ۹۰ دقیقه در ترکیب این تیم حضور پیدا کرد و در سایر دیدارها یا از بیرون به ترکیب اضافه شد و یا خودش جزو بازیکنان تعویضی بود.

البته فراموش نکنیم که میلیچ در آذر ماه به دلیل عدم دریافت به موضع حق و حقوقش تهران را ترک کرد و تا اسفند ماه در ایران نبود. میلیچ در هر ۶ دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هم برای استقلال به میدان رفت ولی فقط دو بازی ۹۰ دقیقه ای مقابل الاهلی و الشرطه در دور برگشت را برای استقلال انجام داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی