نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
اسماعیل حلالی
منبع: میزان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس خیلی نیاز به بازیکن‌های زیادی ندارد و باید به نسبت نیازش بازیکن بگیرد.

اسماعیل حلالی در رابطه با نقل‌وانتقالات اخیر پرسپولیس و قراردادهای کوتاه مدت مانند کنعانی زادگان و جدایی این بازیکن مصاحبه ای انجام داد که در زیر می خوانید:

*مدیران قبلی باشگاه اشتباه کردند که با کنعانی‌زادگان قرارداد کوتاه مدت بستند. طبیعتاً این بازیکن هم قراردادش تمام شد و حق انتخاب داشت؛ انتخابش را هم کرد و رفت.

*باشگاه باید قرارداد طولانی با بازیکن ببندد و یک سال مانده به اتمام قرارداد بازیکن را بفروشد یا اینکه قرارداش را طولانی‌تر کند. نه اینکه بازیکنی مثل کنعانی‌زادگان بدون دادن ریالی به باشگاه برود! اینگونه بازیکن برای باشگاه عایدی و سودی ندارد. تقریباً به غیر از بیرانوند که برای باشگاه عایدی داشت، بقیه بازیکن آزاد محسوب می‌شدند و رفتند.

*پرسپولیس نیاز به بازیکن‌های زیادی ندارد و باید به نسبت نیازش بازیکن بگیرد. مسلماً وقتی کنعانی‌زادگان می‌رود باید برایش جایگزین پیدا کرد. نوراللهی هم اگر برود باید جایش بازیکن بگیرند که ظاهرا نعمتی را می‌آورند. برای یکسری از پست‌ها از سال قبل نیاز به بازیکن داریم. برای دفاع چپ یک بازیکن کلاسیک رونده نیاز داریم. ۳، ۴ بازیکن دیگر هم تا آخر این هفته تکلیفشان مشخص می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی